Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
Heksejakt på UFC
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreÆsj, i en annen tråd her gir jo de fleste blanke i røykeloven, vi kan vel gjøre det samme med blotteloven?
da ville det hvertfall vært mye forskjellig å se på på Åråsen fremover!
trekker flere publikummere kanskje? høyere inntekter for LSK?
nåe jeg tenker meg om, så ser jeg igrunn bare positive ting med dette hehemvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreÆsj, i en annen tråd her gir jo de fleste blanke i røykeloven, vi kan vel gjøre det samme med blotteloven?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeSnakker vi ny undergruppe, nudist-kanaris?Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Av det forrige innlegget ditt å dømme er du den som minner mest om å være i fjortisalderen. Husker den tida.. Ahh
Hvem er det egentlig du snakker om? Mulig du digger Football Factory, jeg synes filmen er latterlig dårlig.
Som tidligere nevnt kler ikke UFC seg noe mer enn en vanlig mann i gata. Gult og svart er det mest populære hos oss. Men om noen tar på seg Si, Lloyd eller dressmann er han/hun like mye supporter for det.
Anyway, hvis det plager noen så er det ikke mitt problem.
Lite å prate om på landet nå før traktorene settes i bruk?Kommentar
-
-
Jeg takker for mange lærerike innlegg om kleskoder i fotballverdenen. Det er dog ikke fullt så gledelig å lære at jeg har vært gift i tolv år med en casual! Hu bryr seg ikke mye om fotball, og kjøper helst Burberry, så da må hu jo være casual...
Jeg synes for egen regning at det er trist at noen av de mest trofaste supportere skal bli mistenkeliggjort, og jeg ser med spenning frem til resultatet av møtet mellom KFL og LSK.Knurr...Kommentar
-
Jeg fikk en tlf fra LSK i går med noe som minnet om en unnskyldning. Så avbrøt han med at han skulle ringe meg opp igjen om to minutter. Det var klokken 12.30 i går... Jeg venter fortsatt.
Så vi får se hva som skjerKommentar
-
huff.. jeg vil bare si at jeg gidder ikke å slenge meg på diskusjonen. men ønsker å utdype min holdning til dette: Jeg mener at hver enkelt supporter har ansvar for sin egen klesstil- la meg forenkle det litt: les menneskerettighets erklæringen, der finner man enkelt svaret.
Frihet for ultras! uansett om de er juletrær eller pent pyntet. Vårt primære mål er å støtte fugla. Hva har vi gjort galt?twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Jeg ser til min store fortvilelse at jeg har gått glipp av en av de store debattene, men bedre sent enn aldri.
Ingenting er verre enn halvstuderte røvere - halve sannheter blir fort svaret med to streker under. Jeg vet at NFF og NTF har satt fokus på fotballvold fordi det muligens i Norge kan ses en økning i størrelse og aktivitet i fotballrelaterte miljøer som er innblandet i vold, eller trusler om vold. Personlig synes jeg det er riktig av norsk fotball å ta utfordringen - de færreste av oss ønsker svenske tilstander når det gjelder voldsutøvelse i fotballsammenheng.
Problemet, tror jeg, oppstår når klubbene og deres sikkerhetsansvarlige får for dårlig opplæring. Plutselig blir alle som går i bestemte merkeklær potensielle nevekjempere. Det er vel liten tvil om at personer uniformert i SI, FP, BB osv er overrepresentert blant de som slåss i fotballsammenheng (i grunnen pussig når en vet hva f.eks. en Stone Island-jakke koster, den kan jo bli ødelagt), men det er bare de som kan for lite om emnet som automatisk setter likhetstegn mellom utseendet og atferden. Politiet på Romerike og de sikkerhetsansvarlige i LSK har sikkert fått et to timers kræsjkurs i fotballvold og uten kompetanse blir nyansene vanskelige å tyde. Det det må slås ned på er vold eller trusler om vold og så får vi heller akseptere at noen liker å uniformere seg i dyre merkeklær. For min egen del, som ansatt i det offentlige helsevesen, blir det Dressmann en stund til.
Ultras Felt C er ultras er de ikke?Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vegar HjermundrudJeg ser til min store fortvilelse at jeg har gått glipp av en av de store debattene, men bedre sent enn aldri.
Ingenting er verre enn halvstuderte røvere - halve sannheter blir fort svaret med to streker under. Jeg vet at NFF og NTF har satt fokus på fotballvold fordi det muligens i Norge kan ses en økning i størrelse og aktivitet i fotballrelaterte miljøer som er innblandet i vold, eller trusler om vold. Personlig synes jeg det er riktig av norsk fotball å ta utfordringen - de færreste av oss ønsker svenske tilstander når det gjelder voldsutøvelse i fotballsammenheng.
Problemet, tror jeg, oppstår når klubbene og deres sikkerhetsansvarlige får for dårlig opplæring. Plutselig blir alle som går i bestemte merkeklær potensielle nevekjempere. Det er vel liten tvil om at personer uniformert i SI, FP, BB osv er overrepresentert blant de som slåss i fotballsammenheng (i grunnen pussig når en vet hva f.eks. en Stone Island-jakke koster, den kan jo bli ødelagt), men det er bare de som kan for lite om emnet som automatisk setter likhetstegn mellom utseendet og atferden. Politiet på Romerike og de sikkerhetsansvarlige i LSK har sikkert fått et to timers kræsjkurs i fotballvold og uten kompetanse blir nyansene vanskelige å tyde. Det det må slås ned på er vold eller trusler om vold og så får vi heller akseptere at noen liker å uniformere seg i dyre merkeklær. For min egen del, som ansatt i det offentlige helsevesen, blir det Dressmann en stund til.
Ultras Felt C er ultras er de ikke?
Ultras Felt C er ultras ja, hverken mer eller mindre...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Det er en helside om denne saken i rb.no idag (ikke på sportssidene). Ikke så mye nytt i artikkelen, men KFL (styret) sin mening om UFC blir kanskje litt mer diffus. Kjøp avisa og les, har ikke funnet artikkelen på nett.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Lillestrøm KirkeDet er en helside om denne saken i rb.no idag (ikke på sportssidene). Ikke så mye nytt i artikkelen, men KFL (styret) sin mening om UFC blir kanskje litt mer diffus. Kjøp avisa og les, har ikke funnet artikkelen på nett.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeFor oss som bor utenbys hadde det vært fint om noen kunne legge ut essensen fra artikkelen på forumet. :-DKommentar
-
Har fått referert innholdet nå. Er dette offisielt fra kfl?
Er det mulig!Kommentar
Kommentar