KOM DEG TILBAKE PÅ JOBB nORDBY OG UT AV KFL SINE SIDER... HILSEN THOMAS
Heksejakt på UFC
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondSå lenge casuals ikke sloss på tribunen så ser jeg ingen grunn til at de ikke skal få lov til å støtte Lsk...
PetterKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondSå lenge casuals ikke sloss på tribunen så ser jeg ingen grunn til at de ikke skal få lov til å støtte Lsk...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterVil ikke ha folk som slåss andre steder heller. Bare så det er sagt.
PetterKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
stefaren min er Vakt leder på diadora tribunen og når jeg sa at jeg skal stå mer i ufc på kampene sa han : Jaja stå med de gærne folka du.. men det værste var at det går rykter rundt med vaktene om at ufc er nazister.EDIT : noen i ufc.
Dette BLOD nekta jeg på. men om det er tilfelle (noe jeg ikke tror på) så er det latterlig.
men som sagt jeg tviler på det.. "kjenner" en del folk fra ufc og de er langt fra nazister. men i duste norge er alle som er litt mer "gale" på tribunen idioter. lurer på hva de gjør i det stor landa ? som england osv.
UFC er en drit bra gjeng håper og tror jeg ! stå på !Kommentar
-
Ingen i UFC er nazizter, så du kan bare ta det med ro
Vi har også fått beskjed av vaktene om at vi har hatt Nazizt bannere, men dette er bare oppspinn, og pisspreik.
UFC er ikke noe annet enn en gjeng fanatiske supportere, som ønske å støtte Lillestrøm SK mest, og best mulig.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaDebattsidene her fungerer som RB's eget telegrambyrå og tips-kilde på en gang. Skremmende svak journalistikk.
Hadde jeg hatt abo hadde jeg sagt det opp.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyIngen i UFC er nazizter, så du kan bare ta det med ro
Vi har også fått beskjed av vaktene om at vi har hatt Nazizt bannere, men dette er bare oppspinn, og pisspreik.
UFC er ikke noe annet enn en gjeng fanatiske supportere, som ønske å støtte Lillestrøm SK mest, og best mulig.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterVil ikke ha folk som slåss andre steder heller. Bare så det er sagt.
PetterUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1rja var det jeg sa også.. men det med banneren kunne likne litt da men ;p heh så på bildet. men de henger seg opp i mye rart på åråsen og vaktsjefen hater vel kanari fansen han eller ? latterlig.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyDetet er det ingen som tjener på. For å vise at du og kameratene dine bryr deg så hjelper det ikke noe å være hjemme, men still deg ehlelr sammen emd gutta på felt-c og vis din sympati gjennom å stå med dem. Tror det er MANGE som står med UFC på søndag!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Dem som foretrekker svenskpop stiller seg på felt A. De som liker Rock`n roll kommer på CKommentar
-
Nå er faen meg nok, NOK! Nå ser det ut til at hele opplegget med den fine trende ryker til helvete på Åråsen pga. en Lasse som må svime rundt i pillerus på en skikkelig feilmedisinering og tror UFC er nazister og mere til. Hele LSK kan for min del ryke til helvete, jeg går ikke på match før Lasse slenger hatten på hylla og pakker baggen. Denne intetanene idioten som tydeligvis ikke klarer å bruke begge hjernecellene sine samtidig, så det er mulig å hamre noen vitale fakta inn i skallen på han, lager blest og gir Causal PR. Markedsføringsavdelingen i Lillestrøm kan også få seg en hjekselblaute for måten dem opptrer på er jo flau. Er ikke dete betalte mennesker med "kompetanse"? Hvor vanskelig er det å snekkre sammen en Billettløsning på nett, noe ala Fullham sitt? Det hadde tatt selv meg rundt 4 dager og fått til noe sånt. Dette er elendig PR for hele gjengen og folk er redde for å gå på kamp fordi de tror det er causals der eller bli tatt for å være Causal fordi man faktisk går kledd i ei bukse til over femtilappen. Her skal alle også gå til innkjøp av klær man FAEN ikke trives i for å bli godtatt på kamp. Og ikke bare det, man får faen ikke velge farge heller. Og IQ`en må være paralell med skostørrelsen i 90 & av markedsførings- og sikkerhetsavdeling. Nå kan kara sitte med sjegget i postkassa og håpe skarve 5000 møter til vikinig kamp. Dit skal faen ikke jeg, og vet selv at jeg blir en av mange.
Nå bør noen i LSK ta og dra rutinene og skjønne at hele møkka går til helvete om ikke folk med kompetanse trår til. Hittil er det vel kun KFL som styrer i riktig retning, mens idiotene i klubben kjører akterut og drar KFL med seg. Makan til kødd!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MattiNå er faen meg nok, NOK! Markedsføringsavdelingen i Lillestrøm kan også få seg en hjekselblaute for måten dem opptrer på er jo flau. Er ikke dete betalte mennesker med "kompetanse"? Hvor vanskelig er det å snekkre sammen en Billettløsning på nett, noe ala Fullham sitt? Det hadde tatt selv meg rundt 4 dager og fått til noe sånt.
Har vi ikke det da?
Forøvrig synes jeg billettsalg på internett er no tull. Farlig er det også
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av MattiNå er faen meg nok, NOK! Nå ser det ut til at hele opplegget med den fine trende ryker til helvete på Åråsen pga. en Lasse som må svime rundt i pillerus på en skikkelig feilmedisinering og tror UFC er nazister og mere til. Hele LSK kan for min del ryke til helvete, jeg går ikke på match før Lasse slenger hatten på hylla og pakker baggen. Denne intetanene idioten som tydeligvis ikke klarer å bruke begge hjernecellene sine samtidig, så det er mulig å hamre noen vitale fakta inn i skallen på han, lager blest og gir Causal PR. Markedsføringsavdelingen i Lillestrøm kan også få seg en hjekselblaute for måten dem opptrer på er jo flau. Er ikke dete betalte mennesker med "kompetanse"? Hvor vanskelig er det å snekkre sammen en Billettløsning på nett, noe ala Fullham sitt? Det hadde tatt selv meg rundt 4 dager og fått til noe sånt. Dette er elendig PR for hele gjengen og folk er redde for å gå på kamp fordi de tror det er causals der eller bli tatt for å være Causal fordi man faktisk går kledd i ei bukse til over femtilappen. Her skal alle også gå til innkjøp av klær man FAEN ikke trives i for å bli godtatt på kamp. Og ikke bare det, man får faen ikke velge farge heller. Og IQ`en må være paralell med skostørrelsen i 90 & av markedsførings- og sikkerhetsavdeling. Nå kan kara sitte med sjegget i postkassa og håpe skarve 5000 møter til vikinig kamp. Dit skal faen ikke jeg, og vet selv at jeg blir en av mange.
Nå bør noen i LSK ta og dra rutinene og skjønne at hele møkka går til helvete om ikke folk med kompetanse trår til. Hittil er det vel kun KFL som styrer i riktig retning, mens idiotene i klubben kjører akterut og drar KFL med seg. Makan til kødd!
trodde det var det UFC stod for, full støtte av laget de elsker..mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
Kommentar