Heksejakt på UFC

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kflmarius
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2005
    • 215

KOM DEG TILBAKE PÅ JOBB nORDBY OG UT AV KFL SINE SIDER... HILSEN THOMAS
    party party party!
    Marius
    FuglaTifo

Kommentar

• sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
      Så lenge casuals ikke sloss på tribunen så ser jeg ingen grunn til at de ikke skal få lov til å støtte Lsk...
      Vil ikke ha folk som slåss andre steder heller. Bare så det er sagt.

Petter

Kommentar

• Vestfold Kanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Oct 2004
        • 4583

Nettopp. Det går utover sportsklubben.
        LOUD
        PROUD
        ULTRA

Kommentar

• ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

Støtter deg selvfølgelig i det Petter.

Kommentar

• Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
            Så lenge casuals ikke sloss på tribunen så ser jeg ingen grunn til at de ikke skal få lov til å støtte Lsk...
            Dersom det er casuals i ordets rette forstand, nei. Men, casuals i betydning av slåsskjemper som fighter med EC og dets like, kan for min del pælmes på huet og ræva ut fra Åråsen.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

Opprinnelig skrevet av petter

Petter
              Dette har alltid vært min holdning også. Folk som gjør skam på KFL og LSK navnene med slåssing ala casuals, fortjener ikke å være på Åråsen, eller på bortefeltene vi besøker.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Kef1r
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 730

stefaren min er Vakt leder på diadora tribunen og når jeg sa at jeg skal stå mer i ufc på kampene sa han : Jaja stå med de gærne folka du.. men det værste var at det går rykter rundt med vaktene om at ufc er nazister.EDIT : noen i ufc.

Dette BLOD nekta jeg på. men om det er tilfelle (noe jeg ikke tror på) så er det latterlig.

men som sagt jeg tviler på det.. "kjenner" en del folk fra ufc og de er langt fra nazister. men i duste norge er alle som er litt mer "gale" på tribunen idioter. lurer på hva de gjør i det stor landa ? som england osv.

UFC er en drit bra gjeng håper og tror jeg ! stå på !

Kommentar

• ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

Ingen i UFC er nazizter, så du kan bare ta det med ro

Vi har også fått beskjed av vaktene om at vi har hatt Nazizt bannere, men dette er bare oppspinn, og pisspreik.

UFC er ikke noe annet enn en gjeng fanatiske supportere, som ønske å støtte Lillestrøm SK mest, og best mulig.

Kommentar

• Ola
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1651

Debattsidene her fungerer som RB's eget telegrambyrå og tips-kilde på en gang. Skremmende svak journalistikk.

Hadde jeg hatt abo hadde jeg sagt det opp.

Kommentar

• ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

Opprinnelig skrevet av Ola
                      Debattsidene her fungerer som RB's eget telegrambyrå og tips-kilde på en gang. Skremmende svak journalistikk.

Hadde jeg hatt abo hadde jeg sagt det opp.
                      Jeg skal ikke kjøpe mer RB. Eneste jeg skal lese av RB er på nettet. Søppel Journalistikk.

Kommentar

• Kef1r
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 730

Opprinnelig skrevet av Nordby
                        Ingen i UFC er nazizter, så du kan bare ta det med ro

Vi har også fått beskjed av vaktene om at vi har hatt Nazizt bannere, men dette er bare oppspinn, og pisspreik.

UFC er ikke noe annet enn en gjeng fanatiske supportere, som ønske å støtte Lillestrøm SK mest, og best mulig.
                        ja var det jeg sa også.. men det med banneren kunne likne litt da men ;p heh så på bildet. men de henger seg opp i mye rart på åråsen og vaktsjefen hater vel kanari fansen han eller ? latterlig.

Kommentar

• King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

Opprinnelig skrevet av petter

Petter
                          Nei selvfølgelig ikke, men når man har 4500 medlemmer må man nok regne med at ikke alle disse er guds beste barn på "fritiden".
                          Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1r
                            ja var det jeg sa også.. men det med banneren kunne likne litt da men ;p heh så på bildet. men de henger seg opp i mye rart på åråsen og vaktsjefen hater vel kanari fansen han eller ? latterlig.
                            Banneret ligner på hva da mener du?
                            Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

Opprinnelig skrevet av Tony
                              Detet er det ingen som tjener på. For å vise at du og kameratene dine bryr deg så hjelper det ikke noe å være hjemme, men still deg ehlelr sammen emd gutta på felt-c og vis din sympati gjennom å stå med dem. Tror det er MANGE som står med UFC på søndag!
                              Stell dere heller sammen med Rønnern på felt A. Her trenger vi flere folk som er sugne på å synge og hoppe, i tillegg får dere en klar og fin røst å følge. For ikke å glemme synet av en hårsveis kun slått av Sideshow Bob. Felt C har bra med syngefolk fra før, felt A trenger flere.
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Oct 2004
                                • 4583

Dem som foretrekker svenskpop stiller seg på felt A. De som liker Rock`n roll kommer på C
                                LOUD
                                PROUD
                                ULTRA

Kommentar

• Matti
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2005
                                  • 895

Nå er faen meg nok, NOK! Nå ser det ut til at hele opplegget med den fine trende ryker til helvete på Åråsen pga. en Lasse som må svime rundt i pillerus på en skikkelig feilmedisinering og tror UFC er nazister og mere til. Hele LSK kan for min del ryke til helvete, jeg går ikke på match før Lasse slenger hatten på hylla og pakker baggen. Denne intetanene idioten som tydeligvis ikke klarer å bruke begge hjernecellene sine samtidig, så det er mulig å hamre noen vitale fakta inn i skallen på han, lager blest og gir Causal PR. Markedsføringsavdelingen i Lillestrøm kan også få seg en hjekselblaute for måten dem opptrer på er jo flau. Er ikke dete betalte mennesker med "kompetanse"? Hvor vanskelig er det å snekkre sammen en Billettløsning på nett, noe ala Fullham sitt? Det hadde tatt selv meg rundt 4 dager og fått til noe sånt. Dette er elendig PR for hele gjengen og folk er redde for å gå på kamp fordi de tror det er causals der eller bli tatt for å være Causal fordi man faktisk går kledd i ei bukse til over femtilappen. Her skal alle også gå til innkjøp av klær man FAEN ikke trives i for å bli godtatt på kamp. Og ikke bare det, man får faen ikke velge farge heller. Og IQ`en må være paralell med skostørrelsen i 90 & av markedsførings- og sikkerhetsavdeling. Nå kan kara sitte med sjegget i postkassa og håpe skarve 5000 møter til vikinig kamp. Dit skal faen ikke jeg, og vet selv at jeg blir en av mange.

Nå bør noen i LSK ta og dra rutinene og skjønne at hele møkka går til helvete om ikke folk med kompetanse trår til. Hittil er det vel kun KFL som styrer i riktig retning, mens idiotene i klubben kjører akterut og drar KFL med seg. Makan til kødd!

Kommentar

• Kef1r
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 730

Jada jada.. jeg støtter LAGET og spillerne jeg ikke sikerhets sjefen og lsk styret så er egentlig litt så "bryr meg lite" faktor over dette han må tro hva han vil, men jeg tror ikke på det

Kommentar

• sniper
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 5254

Opprinnelig skrevet av Matti
                                      Nå er faen meg nok, NOK! Markedsføringsavdelingen i Lillestrøm kan også få seg en hjekselblaute for måten dem opptrer på er jo flau. Er ikke dete betalte mennesker med "kompetanse"? Hvor vanskelig er det å snekkre sammen en Billettløsning på nett, noe ala Fullham sitt? Det hadde tatt selv meg rundt 4 dager og fått til noe sånt.

Har vi ikke det da?
                                      Forøvrig synes jeg billettsalg på internett er no tull. Farlig er det også

Petter

Kommentar

• Chessheim-kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2005
                                        • 1022

Opprinnelig skrevet av Matti
                                        Nå er faen meg nok, NOK! Nå ser det ut til at hele opplegget med den fine trende ryker til helvete på Åråsen pga. en Lasse som må svime rundt i pillerus på en skikkelig feilmedisinering og tror UFC er nazister og mere til. Hele LSK kan for min del ryke til helvete, jeg går ikke på match før Lasse slenger hatten på hylla og pakker baggen. Denne intetanene idioten som tydeligvis ikke klarer å bruke begge hjernecellene sine samtidig, så det er mulig å hamre noen vitale fakta inn i skallen på han, lager blest og gir Causal PR. Markedsføringsavdelingen i Lillestrøm kan også få seg en hjekselblaute for måten dem opptrer på er jo flau. Er ikke dete betalte mennesker med "kompetanse"? Hvor vanskelig er det å snekkre sammen en Billettløsning på nett, noe ala Fullham sitt? Det hadde tatt selv meg rundt 4 dager og fått til noe sånt. Dette er elendig PR for hele gjengen og folk er redde for å gå på kamp fordi de tror det er causals der eller bli tatt for å være Causal fordi man faktisk går kledd i ei bukse til over femtilappen. Her skal alle også gå til innkjøp av klær man FAEN ikke trives i for å bli godtatt på kamp. Og ikke bare det, man får faen ikke velge farge heller. Og IQ`en må være paralell med skostørrelsen i 90 & av markedsførings- og sikkerhetsavdeling. Nå kan kara sitte med sjegget i postkassa og håpe skarve 5000 møter til vikinig kamp. Dit skal faen ikke jeg, og vet selv at jeg blir en av mange.

Nå bør noen i LSK ta og dra rutinene og skjønne at hele møkka går til helvete om ikke folk med kompetanse trår til. Hittil er det vel kun KFL som styrer i riktig retning, mens idiotene i klubben kjører akterut og drar KFL med seg. Makan til kødd!
                                        er det ikke slik at ekte supportere støtter laget sitt uansett?
                                        trodde det var det UFC stod for, full støtte av laget de elsker..
                                        mvh Lsk's nye fysioterapeut

Kommentar

• Kef1r
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 730

Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
                                          er det ikke slik at ekte supportere støtter laget sitt uansett?
                                          trodde det var det UFC stod for, full støtte av laget de elsker..
                                          er nok det også ! håper jeg.

Kommentar

Working...