det er riktig Chessheim-kanaris, men da sier jeg; hva har vi gjort galt?
Heksejakt på UFC
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nå er ikke Matti medlem av UFC heller.
Folk må selvsagt få gjøre som dem vil, at enkelte blir oppgitt over LSK`s udugelighet forstår jeg.
Håper imidlertid alle LSK fans møter opp på søndag og viser at vi er Norges beste fans!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisNå er ikke Matti medlem av UFC heller.
Folk må selvsagt få gjøre som dem vil, at enkelte blir oppgitt over LSK`s udugelighet forstår jeg.
Håper imidlertid alle LSK fans møter opp på søndag og viser at vi er Norges beste fans!
den er jeg med på ! hehe ALLTIDKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanariser det ikke slik at ekte supportere støtter laget sitt uansett?
trodde det var det UFC stod for, full støtte av laget de elsker..Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MattiBlir for jævlig når jeg får vakter på nakken hvis jeg tilfeldigvis ikke har vært og kjøpt meg et par nye svarte sko, og må ta de hvite til over femtilappen. Så er vel heller klubben som bør lære seg og støtte supporterene og faen ikke motsatt.
men nå skal det vel være et møte med involverte parter på mandagen (hvis jeg husker og har forstått riktig) så får vi håpe at det kommer noe positivt ut av dette.
gjør hva du vil ang kampen på søndag, jeg skal ihvertfall dra og støtte gutta så godt jeg kan!mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Dinho88det er riktig Chessheim-kanaris, men da sier jeg; hva har vi gjort galt?
bare fortsett og støtt gutta på banen dere!mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Jeg leser hva RB skriver, men jeg lurer på: Hvor er LSK oppi dette? Jeg forventer en offentlig beklagelse av måten de har behandlet noen av sine mest trofaste supportere på!
Så til deg Frank Grønlund: Er du tøff nok til å takke UFC for den fantastiske støtten de har gitt LSK på hjemme- og bortebane, i Royal League og i Eliteserien i år? Gjør du det over høyttalerne i pausen på søndag, da skal du få applaus av meg!
NB! Jeg er ikke medlem av UFC, men har blitt svært provosert av måten dere (LSK) har møtt dem på, både på Åråsen og i København!
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
RBs dekning av dette er vel det som kan kalles suppe på en spiker. Når det gjelder KFLs avklaring kan det gjerne knyttes noen kommentarer. For det første synes jeg bruken av begrepet "pent kledd" i ingressen om merkeklærne SI, BB, FP osv, likner litt for mye på hvordan casuals selv omtaler seg selv. På Åråsen synes jeg de som har på drakt eller andre effekter er vel så "pent kledd". For det andre er det interessant at KFL tilsynelatende stiller seg bak bruk av pyro i regi av UFC... Det gjør heller ingenting om overskriften er riktig skrevet - ikke bare fonetisk korrekt. Ordet "fære" er en nyskapning og finnes ikke i norske ordbøker. Meningen er ikke å mobbe Petter - den eneste årsaken til at dette nevnes er at feilskrivinger tar oppmerksomheten bort fra innholdet i teksten og kamuflerer intensjonen.
Når det gjelder den lille røykbomben som ble brukt på Åråsen under serieåpningen er det opptil flere som vet hvor den kom fra, også jeg som står på felt C.Last edited by Vegar Hjermundrud; 22.04.2006, 15:23.Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
-
-
Er vel på tide at jeg kommer med en støtte erklæring til UFC!!
Traff denne gjengen da de het Vestfold Kanaris i fjor, da jeg fant ut at det var på tide at jeg begynte å gå på kamper. Satt meg på bussen deres i Drammen uten å kjenne noen. En hyggeligere og mer inkluderende gjeng har jeg sjeldent møtt!!
Har stått sammen med dem alle kampene jeg har vært på, og har bare lovord å komme med!!!
Dessverre kan jeg ikke stille med dem på kamper fremover, da jeg flytter utenfor allfarvei (Molde og Ålesund land).
Men jeg har allerede avtalt med "Vestfold-Kanaris" å møte dem på supportercup i Ålesund for å banke søpla lag i år og..
Stå på UFC!!!
Teo (tidligere den bedre halvdel av Buskeruds Verste...)BUSKERUDS VERSTEKommentar
-
Miss you already honey
Vi ses nok i Aalesund og på noen andre bortekamper muligens.
Takk for støtten, regner med du ikke blir der oppe for evig og alltid
Du vet hvor du hører hjemme, regner med å se deg tilbake på Åråsen og felt C om noen år igjen!Kommentar
-
ultras er vel noe litt banselig vel ?
Jeg sto under TV bua som 12 åring ,hørte mye moro men dette ultras er noe tull ,lag heller baners og flag som søtter lsk.
vi tar viking med 3-1 i dagKommentar
-
Opprinnelig skrevet av tanksenterJeg sto under TV bua som 12 åring ,hørte mye moro men dette ultras er noe tull ,lag heller baners og flag som søtter lsk.
vi tar viking med 3-1 i dagKommentar
Kommentar