LSK er selvfølgelig det som betyr mest. Samtidig så betyr supporterkulturen vi brenner for mye for oss. Blir vannsklig å svare på. Vis du skulle velge mellom moren din etter at moren og faren din var skilt, skulle få se en ny mann og et bra liv, men faren din hadde blitt lei seg? Hva hadde du valgt? Vet at det var et spesiellt eksempel, men måtte bruke et så du kanskje forstod hva jeg mente.
Jeg vet ikke hva jeg/vi ville gjort i det dilemaet, men jeg hadde prøvd å komme fram til en ting begge partner kunne leve med, aller først ville jeg bedt om et møte hvor vi fortalte hva vi stod for, og hva vi ikke stod for.
Beklager at ikke jeg iværtfall kan gi noe 100% konkret svar på det scenarioet du kom med.
Jeg vet ikke hva jeg/vi ville gjort i det dilemaet, men jeg hadde prøvd å komme fram til en ting begge partner kunne leve med, aller først ville jeg bedt om et møte hvor vi fortalte hva vi stod for, og hva vi ikke stod for.
Beklager at ikke jeg iværtfall kan gi noe 100% konkret svar på det scenarioet du kom med.
Kommentar