Som vi alle så gikk tifoen i går til helvete. Den så ut til å være preget av kvalitet det lille man så, men de forpulte stolpene gjorde sitt. Det er kanskje en idè og bruke den i neste oppgjør på Rainbow-tribunen, eller borte mot Lyn eller VIF?
Gjennbruk av tifo`en vi ikke fikk opp?
Collapse
X
-
Uten at jeg vet hva som var malt på banneret, så kan det jo hende at den hadde et budskap som hadde tatt seg best ut i seriepremieren? Hvis ikke så kan det jo være mulig å bruke den på nytt.
Men utrolig synd at det gikk til helvette. Det lille jeg så, så ut som noe av det kuleste Tifo gruppa har laget...................Kommentar
-
Jeg må si at denne tifoen er vell noe av det feteste som jeg har sett på Åråsen, jævli synd at det gikk regelrett til helvete..Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Ikke bare fugla tifo som gikk på en smell. enga tifo hadde en ganske så mislykket tifo på ullevaal mot Odd.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RubinhoNoen som har et bilde av den? Rakk ikke å se den..Kommentar
-
Veldig synd at såpass mange har sett store deler av den allerede, blir ikke det samme når den først kommer opp igjen da, men synes helt klart at den må tas opp ved en senere anledning. Men matchen mot Viking virker ikke som den rette kampen for ett så bra tifo. 16 mai kampen eller borte mot Enga stemmer jeg på...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kampen mot Viking er Klubbenes Dag, så hvorfor ikke gi unge fotballsparkere en real TIFO-leksjon? Få den opp, og tenk nytt til neste storkamp.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondVeldig synd at såpass mange har sett store deler av den allerede, blir ikke det samme når den først kommer opp igjen da, men synes helt klart at den må tas opp ved en senere anledning. Men matchen mot Viking virker ikke som den rette kampen for ett så bra tifo. 16 mai kampen eller borte mot Enga stemmer jeg på...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironBorte mot vif, for da kan vi dra den over tribunen uten å måtte heise den opp i noe.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Neste TV-sendte hjemmekamp er forøvrig søndag 7. mai kl 2000 mot Start.
Jeg skal lansere en idé: FuglaTifo kontakter Per Magne Misund, som ordner med Klubbenes Dag-arrangementet. KD er for de som ikke veit det, en innbydelse til alle lokale idrettslag om å se toppfotball på Åråsen for en meget billig penge (kr 30,-/medlem), til bestemte kamper. Hjemme mot Viking er en sånn kamp.
Ett idrettslag eller et lag eller to i en/to av klubbene kunne blitt trukket ut til å få en omvisning og innføring i TIFO-arbeidet av Rune eller en annen i FuglaTifo. Type, fortelle om hvordan dagens arrangement ble til.
Evt. trekke ut noen utvalgte i et lag, hvis kapasiteten ikke er stor nok.
Denne idéen kunne sågar overføres til å gjelde forskjellige omvisninger på Åråsen.
Ihvertfall er det en god tanke..Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
Kommentar