Er det noen som har sagt den ikke skal brukes? Det er vel ikke engang snakk om gjenbruk, all den tid den ikke har blitt eksponert slik at poenget er avslørt.
Gjennbruk av tifo`en vi ikke fikk opp?
Collapse
X
-
Hver sin smak, men etter min mening en sånn tifo spares til en bedre anledning!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisHver sin smak, men etter min mening en sånn tifo spares til en bedre anledning!ULTRAS FELT C.Kommentar
-
Hmm... Blir ikke akkurat noen overaskelse på tifo fronten til den kampen nei.
Lurer på hva tifogruppa har kokt i hop for idag gittKommentar
-
hmm.. enig med vestfold der.. bruk den i en bedre anledning.. men BRUK DEN IGJEN.. de fleste jeg har prata med vil se den igjen ! så tviler på at den blir kasta.. men enga folk gjorde meg seff til latter av den. men om jeg ikke husker feil dreit de seg ut med noe i fjor.Kommentar
-
Forhåpentligvis har tifo gruppa kokt i hop noe som duger til enga borte. Ikke ballonger a... Please!
Har prata med flere i tifogruppa som sier at ikke Åråsen/feltet duger til så mye på tifofronten. Er forsåvidt enig i det. Her får vi tildelt en tribune som virkelig duger til tifo. I tillegg veit vi på forhånd at vi fyller hele svingen.Kommentar
-
Norges beste er tvilsomt men ft`s beste er det muligens!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisForhåpentligvis har tifo gruppa kokt i hop noe som duger til enga borte. Ikke ballonger a... Please!
Har prata med flere i tifogruppa som sier at ikke Åråsen/feltet duger til så mye på tifofronten. Er forsåvidt enig i det. Her får vi tildelt en tribune som virkelig duger til tifo. I tillegg veit vi på forhånd at vi fyller hele svingen.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondHåper å tror at det blir ett bra tifo år på Åråsen i år...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeDet må vel være mulig å bruke stolpene til å feste noe tifobanner på? OH lar seg ikke gjøre i stort format, mener jeg.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar