Bare sitter her og lurer på en ting. Når KFL skal lage en tifo må de først få dette godkjent av LSK ? (får å få brukt det) . Også lurer jeg litt på hvor er det man får tak i sånn røyk? sett at Hammarby har hatt det ganske ofte ? er det noe reglement som sier at det ikke er lov ? og isåfall kan noen sende meg det reglementet
Tifo
Collapse
X
-
Røyk og bluss fås kjøpt i de fleste båtsjapper i Norge. Røyken brenner litt for lenge (4 min.) etter min smak.
Derimot får man kjøpt mye bra i Sverige og Danmark. I Italia får du røyk og bluss i alle størrelser og farger.
Tifo Denmark skaffer bluss og røykbomber til en billig penge(gule og svarte).
Bruker du dette på tribuner i Norge kan du risikere bøter og å bli kasta ut fra stadion. -
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisRøyk og bluss fås kjøpt i de fleste båtsjapper i Norge. Røyken brenner litt for lenge (4 min.) etter min smak.
Derimot får man kjøpt mye bra i Sverige og Danmark. I Italia får du røyk og bluss i alle størrelser og farger.
Tifo Denmark skaffer bluss og røykbomber til en billig penge(gule og svarte).
Bruker du dette på tribuner i Norge kan du risikere bøter og å bli kasta ut fra stadion.
skulle ønske vi kunne gitt F i det og klint til skikkelig en gang med masse røyk og bluss over hele feltet ja det hadde vært kult men men takk for raskt svar da. snille guttenFORZA FUGLA
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av jan-erikså det vil si at det ikke er noe vits å kjøpe det, hmmm det var dumt.
skulle ønske vi kunne gitt F i det og klint til skikkelig en gang med masse røyk og bluss over hele feltet ja det hadde vært kult men men takk for raskt svar da. snille guttenUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondTja, skader jo ikke å kjøpe det, kan jo hende du får bruk for det etterhvert
vil jo på Åråsen ikke kjøpe dekoder fra canal digital for å få med kampa
Men får se litt det hadde vært moro daFORZA FUGLA
Kommentar
-
Kommentar