Jo høyere Tony spiller på tromma, desto høyere må KFL synge. Slå enda høyere, Tony!!!
Tromma
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Eventuelt slå enda hardere
Tviler på om Tony klarer å slå høyere enn det han gjør nåKommentar
-
For å slå hardere, må han løfte stikka høyere...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeFor å slå hardere, må han løfte stikka høyere...mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Jaja.. prøv å dra den i land du
Tony klarer som sagt neppe å slå høyere
Hørte jeg 156?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisHørte jeg 156?
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisro ro ro din båt, tralala :wink: hehe
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisTony klarer som sagt neppe å slå høyere:razz:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondVeldig bra sagt! Så lenge spillera er fornøyd med trøkket vi lager så synes jeg vi skal drite i hva de som sitter å ser kampen på tv synes.ULTRAS FELT C.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BlakkSant det ThomasGL,men det som er litt kjipt er at folk synger ole ole istedenfor allez allez.Fårrrsa fugla ole ole:???:
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Eksil-kanariTromma MÅ være med etter min mening. Dersom noe bør gjøres, så er det ganske enkelt å slå litt svakere.
-okb!Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av mr.sandassHar ikke Roma fansen tromme?
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbNei. Kan godt hende de gjør det nå, men de gjorde i alle fall ikke det. Var helt snålt å høre en såpass stor gjeng slite såpass med tempoet som de gjorde. Alle sangene døde ut med en gang.
-okb!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondJeg mener at dem har tromme, men er ikke helt sikker. Alle de jeg vet om som har vært å sett Roma har blitt sykt imponert over den fantastiske stemninga som er der, så du må ha vært skikkelig uheldig med valg av kamp....
Det var likevel ingenting å si på stemninga. Jeg bare påpekte at Curva Sud ville bli enda bedre MED tromme. 55 000 tilskuere på Olympiastadion ser nesten litt glissent ut ;-)
-okb!Last edited by okb; 27.04.2006, 08:47.Kommentar
Kommentar