Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Etter den mindre pene flausen i åpningskampen mot RBK så har vi vel ikke hatt noen ordentlige tifoer enda. (Har bare vært to kamper, men likevel). Hva om vi stilte med Tifo som virkelig kan løfte Lillestrøms kvalitet på supportersiden. Kanarifuglene er godt kjent av nordmenn i alle landsdeler, men vi må nesten bevise det visuelt også med gode tifoer.
Feltet vårt på Åråsen er nok blant landets dårligste for tifo. Men uansett håper jeg på et løft av tifogruppa i år. De har hatt et par år på å feile og prøve litt nå.
Økonomien er nok heller ikke den beste. Derfor har jeg hele tida ment at det bør prioriteres tifo til 2-3 kamper. Bedre å kjøre store tifos som blir lagt merke til enn 5-6 små. Enga borte og hjemme pluss muligens Rosenborg hjemme eller seriestarten er de kampene det bør satses på etter min mening!
Borte mot enga er det ingen hindringer som stenger midt på tribunen eller mangel på stoler for å kjøre mosaikk eller formasjoner med småflagg etc.
Nedre vg er ideelt for en stor og metig tifo. I tillegg vet vi at den svingen blir full så man trenger ikke bekymre seg over det!
enig i det Vestfold sier. Felte vårt blir litt, ja hva kan man kalle det- kronglete? Men vi har selfølgelig gode muligheter til bra tifo. Jeg syns også som VF sier at vi må få igang litt tifo på borte bane, med VIF kampen spessielt i bakhodet. der har bi enorme muligheter til å gjøre det meste.
hehe.. den var jo nice da.. om alle spytter inn litt penger til den bota vi får før kampen så er det jo en mulighet hadde blitt beste tifo ever syns jeg
Diskuter helst ikke Tifo forslag her. Har du et forslag send det til tifo@kanari-fansen.no
Diskuter gjerne hvilke kamper dere mener vi bør ha tifo til, om vi har for få eller for mye oh`er (oh= sånn vi hadde mot viking, men også i mindre størrelse som mot vif i fjord foreksempel), eller om dere savner kaos osv..
Men diskuter helt ikke selve tifo forslaget, da det kan komme bra forslag plutselig, og noen andre snapper det først
Diskuter helst ikke Tifo forslag her. Har du et forslag send det til tifo@kanari-fansen.no
Diskuter gjerne hvilke kamper dere mener vi bør ha tifo til, om vi har for få eller for mye oh`er (oh= sånn vi hadde mot viking, men også i mindre størrelse som mot vif i fjord foreksempel), eller om dere savner kaos osv..
Men diskuter helt ikke selve tifo forslaget, da det kan komme bra forslag plutselig, og noen andre snapper det først
Dere burde ha eget forum der bare tifo medlemmer har tilgang til.... Og som mailer send til adressen over blir automatisk postet.
Kommentar