Tifoen mot Viking (bilder)
Collapse
X
-
fantastisk tifo! Må nesten se den videoen! ;-)Kommentar
-
Å helvete.. Syyyke tifoen!!
Vanvittig bra jobba av TIFO- gruppa!! Der imponerte dere!!-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Tifo
Hei, må bare si at jeg syns tifoen i dag var veldig bra, god innsats av dere som har jobbet med den.. og med skikkelige tau, så ble den en suksess. Jeg satt sammen med noen spillere på tribunen på andre siden i dag, og de syns den var så bra, at de brukte sine mobiltelefoner for å ta bilder av den. God jobbet!Kommentar
-
Hva skjer med UFC i dag a ? syns de var litt tamme i forhold til det som forventes av dem. Hadde egentlig trudd at det skulle komme litt røyk bomber eller noe når vi hadde den store tifoen i dag. hadde vært sykt kult masse røyk når de tar ned tifoen men men FELT B SANG KLART BESTFORZA FUGLA
Kommentar
-
Dette var vakkert! Godt å se at dere fikk det til!!Så ut som om det lå noen timer bak denne! Oser av kvalitet... eneste jeg vil klage på var at logoen til søpla var midt på...synes den hadde fortjent hedersplassen helt ute på siden Nå som det er opplegg for sånne store tifoer som dette er det kanskje lov til å drømme om flere av tifoer av samme sort?Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar