Denne tråden handler om tifoet, ikke synginga.
Tifoen mot Viking (bilder)
Collapse
X
-
-
Lang nok. ;-) En del lange dager og enda lengre netter, for å si det slik.
Tørre fakta:
Mål: 60x12 meter.
Areal: 720 kvadratmeter.
Maling: Godt over 100 liter i alle fall.
Søm: Ca. 500 meter, selvsagt sydd ved hjelp av våre eminente Brother-maskiner.
Noe annet dere lurer på?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsLang nok. ;-) En del lange dager og enda lengre netter, for å si det slik.
Tørre fakta:
Mål: 60x12 meter.
Areal: 720 kvadratmeter.
Maling: Godt over 100 liter i alle fall.
Søm: Ca. 500 meter, selvsagt sydd ved hjelp av våre eminente Brother-maskiner.
Noe annet dere lurer på?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Helt rå..gratulerer med tøff tifoKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondHvor mange har holdt på med den?Kommentar
-
Har akkurat kommet hjem fra Åråsen-tur, og sett gjennom opptak av tv2 sin fotballsending. Selvfølgelig ikke et sekund film av tifoen. Blir oppgitt her jeg sitter, for har man et snev av forståelse så er ikke folk interessert i KUN det som skjer på matta. "Fotbollskveld" på svensk tv er flinke på dette området. De har ofte 2-3 minutter med film fra tribuneliv og tifoer før de setter i gang med analysen og bilder av kampen.
Uansett, kjempebra Tifo."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Nyeste nyheten--> Les mer--> Video...
Ikke bare tifoen der, men "video`n" varer rundt 4 min..Vil tippe det er 2 min tifo. Grei videoKommentar
-
Et ekstra stort bilde også:
Kommentar
-
Beste jeg har sett så langt, sammen med "evolution, something went terribly wrong (med VIF-ape)"LSK Norges beste lagKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Nordbyhttp://www.ultrasfeltc.com
Nyeste nyheten--> Les mer--> Video...
Ikke bare tifoen der, men "video`n" varer rundt 4 min..Vil tippe det er 2 min tifo. Grei video
Terningkast 1, denne gangen, dessverreStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
Kommentar