Film LSK-Viking
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Stikkord: Ingen
-
Opprinnelig skrevet av jan-erikdette var en meget bra film, regner med at dere har tillatelse fra tv2 siden dere viste straffa :twisted: meget bra. Skikkelig deilig tifo det der ass forsett med den fine jobben dere gjør stå påUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av jan-erikja det er jo det jeg sier jo
uansett en flott film !
Deres tribune deres regler er det ikke sånn daUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Jeg kommer til å bli griseforbanna på dere om dere ødelegger for den avtalen vi (NSA) har fått i stand med NFF/NTF/TV2 for Kanari-TV denne sesongen fordi dere viser kampbilder og ikke har innhentet tillatelse til å filme.
Eller griseforbanna er bare et understatement da gitt.
Våre mål, våre regler, makan til oksemøkk.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterJeg kommer til å bli griseforbanna på dere om dere ødelegger for den avtalen vi (NSA) har fått i stand med NFF/NTF/TV2 for Kanari-TV denne sesongen fordi dere viser kampbilder og ikke har innhentet tillatelse til å filme.
Eller griseforbanna er bare et understatement da gitt.
Våre mål, våre regler, makan til oksemøkk.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyJeg tenkte over det jeg også. Ta det med ro, vi skal begrense oss med å filme spillet, men tribunen den filmer vi.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1rhaha.. ler av det, er bare og klippe bort den straffa da. og filme resten.
Men da må det som skrives hentes inn tillatelse på førehand. Hvis noen driver med eget opplegg og egne regler som Nordby sier det, så kan det jo være vi mister hele opplegget grunnet misbruket.
Så UFC, klarer med klubben!
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterNei, det er nemlig ikke det. Det er IKKE LOV å ha med videokamera på stadionene i eliteserien og addeco etter TV2 smelte til med 1 mrd for TV-avtalen. Men det kan gjøres unntak: http://www.fotballsupporter.no/index...d=164&Itemid=1
Men da må det som skrives hentes inn tillatelse på førehand. Hvis noen driver med eget opplegg og egne regler som Nordby sier det, så kan det jo være vi mister hele opplegget grunnet misbruket.
Så UFC, klarer med klubben!
Petter
Uansett så skulle denen tifoen filmesKommentar
Kommentar