Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Greit nok at det ikke er lov, men sålenge vaktene ikke sjekker det så er det inngangsslippen sitt ansvar. Og da skjønner vel også filmmannen at neste gang filmer han bare tribunen.
Uansett så skulle denen tifoen filmes
right right, så vi skylder på inngangsslippen når vi fyrer av bluss da? han betaler boten?
Greit nok at det ikke er lov, men sålenge vaktene ikke sjekker det så er det inngangsslippen sitt ansvar. Og da skjønner vel også filmmannen at neste gang filmer han bare tribunen.
Uansett så skulle denen tifoen filmes
Men det er like fullt de som filmer sitt ansvar å skaffe tillatelse på forhånd.
Det er da ikke inngangsslippen sitt ansvar?
Hva vil du ha? Full sjekk av alle?
Er det da inngangsslippen sitt ansvar at det blusses også da, siden de ikke ble sjekket ved inngangen?
Jeg vil ikke at noen tar seg til rette for å ødelegge for andre. Så enkelt er det bare.
Men det er like fullt de som filmer sitt ansvar å skaffe tillatelse på forhånd.
Det er da ikke inngangsslippen sitt ansvar?
Hva vil du ha? Full sjekk av alle?
Er det da inngangsslippen sitt ansvar at det blusses også da, siden de ikke ble sjekket ved inngangen?
Jeg vil ikke at noen tar seg til rette for å ødelegge for andre. Så enkelt er det bare.
Jeg setter det i et perspektiv. Inngangsslippen er for dårlig på Åråsen. Det er heller ikke snakk om å ødelegge for noen. Du sa det jo seinest i går at vaktene skulle være strenge på videokamera. Det var ihvertfall ikke vakta som stod ved siden av oss når vi filma tifoen.
Jeg setter det i et perspektiv. Inngangsslippen er for dårlig på Åråsen. Det er heller ikke snakk om å ødelegge for noen. Du sa det jo seinest i går at vaktene skulle være strenge på videokamera. Det var ihvertfall ikke vakta som stod ved siden av oss når vi filma tifoen.
.. selv om inngangskontrollen er dårlig behøver man ikke å utnytte systemet på alle mulige måter. NSA har jobba hardt for å få til en avtale med TV2. Da er det lite voksent å begynne å kverulere når man blir gjort oppmerksom på de nye reglene. Enden på visa kan være at TV2 trekker muligheten for at man kan filme tribunelivet, og da er man like langt som før NSA fikk i orden en avtale.
Selvsagt er det synd at man ikke kan filme det som foregår på banen, men når TV2 har punga ut 1 milliard for tv-rettighetene, forstår jeg godt at de ønsker å beskytte produktet.
Kan så være, men det driter TV2 i. Og siden tifoen skulle filmes for FuglaTifo, er det da ikke mere riktig at snutten legges på kfl.no?
.. selv om inngangskontrollen er dårlig behøver man ikke å utnytte systemet på alle mulige måter. NSA har jobba hardt for å få til en avtale med TV2. Da er det lite voksent å begynne å kverulere når man blir gjort oppmerksom på de nye reglene. Enden på visa kan være at TV2 trekker muligheten for at man kan filme tribunelivet, og da er man like langt som før NSA fikk i orden en avtale.
Selvsagt er det synd at man ikke kan filme det som foregår på banen, men når TV2 har punga ut 1 milliard for tv-rettighetene, forstår jeg godt at de ønsker å beskytte produktet.
-okb!
Det er ikke verre enn å la være å ta med det som er filma fra banen. Men fra spøk til alvor så var det jo bra at det ble filma i går, siden kanaritv kameraet ikke ville være med på leken i går.
Nei, det er nemlig ikke det. Det er IKKE LOV å ha med videokamera på stadionene i eliteserien og addeco etter TV2 smelte til med 1 mrd for TV-avtalen. Men det kan gjøres unntak: http://www.fotballsupporter.no/index...d=164&Itemid=1
Men da må det som skrives hentes inn tillatelse på førehand. Hvis noen driver med eget opplegg og egne regler som Nordby sier det, så kan det jo være vi mister hele opplegget grunnet misbruket.
Så UFC, klarer med klubben!
Petter
Har søkt til både tv2 og LSK om å få filme fra tribunen, men fikk avslag fra begge parter.
Kan så være, men det driter TV2 i. Og siden tifoen skulle filmes for FuglaTifo, er det da ikke mere riktig at snutten legges på kfl.no?
Petter
Tifoen skulle ikke filmes for Fuglatifo.l Det var en film på lik linje med de andre filmene vi har lagd, eneste forskjellen er at det ble filmet 5 sekunder fra kampen. Hvis dette ødelegger for andre så beklager jeg selvfølgelig det, men kan ikke se for meg at dette kommer til å skape enorme problemer.
Støtter Raymond her. Dessuten blir det bare større sjanse for at det det kan bli noe problemer vis vi driver å diskuterer det på nettsiden..send pm vis du vil fortsette diskusjon petter?
Kommentar