Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg håper bare folk kan drite i å drikke så mye før denne kampen, slik at vi er i toppform på tribunen. Så kan vi drikke oss møkkings etter kampen. Da skal det jo feires!
Satser på at flere lider min skjebne og ikke rekker puben før kampen da de kommer rett fra jobb..
Full fokus, dette er en kamp vi ikke skal tape.
Hverken på tribunen eller banen!
Jeg håper bare folk kan drite i å drikke så mye før denne kampen, slik at vi er i toppform på tribunen. Så kan vi drikke oss møkkings etter kampen. Da skal det jo feires!
Veldig godt poeng! Synginga blir aldri bra om alle er kanon dritings!
Får man forresten med seg noe av matchen om man er så full?
forza fugla blei vel finni på i tr.heim og så mye liv fra 100 pers har jeg aldri hørt før, så vil nok si at den smalt bedre på lerkendal med tanke på hvor få vi var der i forhold til ullevål...
Kommentar