Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
hvorfor kan ikke fuglatifo ordne noe sponsor ? kan da ikke være umulig ?
Vi jobber også med mulighetene for det her, vi har også noen få avtaler som gir oss litt dra hjelp, men ingen store summer. Vil ikke si at det er indirekte sponsing, heller bidrag som giver ønsker at skal gå til tifo fordi de synes det er fett.
Bra tifo bestemmes ikke bare av penger, Det å utnytte gode ideer og dugnadsarbeid er det som gjør tifo også.
Enig med andre i at med noen hundre tusen så bør jo tifoèn bli bra, skulle bare mangle. Mange kroner i kassa gir mulighet for hyppig tifo og/ eller størrre tifo og det er vel forskjellen i sin helhet.
Jeg snakka netopp med en som har hjulpet til en del i ET, og han sier 250.000.
Hvorfor slenger du bare ut av deg rykter? Da kan du heller spørre om dem kan opprette et rykteforum da?
Du beskylder EngaTifo for i stor grad å være finansiert av Hafslund, jeg kommer med en sum tatt fra virkeligheten, som kanskje er oppjustert noe denne sesongen. Enorm forskjell.
Skjerp deg.
Og til moderatorer: Denne tråden er søppel og har ingenting på et seriøst forum å gjøre.
Beskylder ikke Enga Tifo for noe jeg. Det jeg sa var ment som et SPØRSMÅL, og å si at jeg sa at dem er "finansiert" er å overdrive fra din side, høres jo ut som om jeg sier at dem fullt og helt er finansert av Hafslund. Enga Tifo er norges beste tifo gruppe, jeg lurte bare på hvor mye ekstra ressuser dem egentlig har jeg.
Men som vanlig, så må jo du overdrive det andre folk sier, for å få frem poenget ditt.
200.000 er ikke et rykte, det er fakta, altså et tall som er hentet fra virkeligheten. (Det kan godt hende at beløpet er oppjustert for denne sesongen, men det er egentlig ganske uvesentlig.)
Og å få 200.000 kroner er definitivt å være finansiert i stor grad.
Uansett er det ikke du som startet denne tråden, poenget mitt er at tråden utelukkende baserer seg på et rykte. Folk som besøker denne tråden vil ofte ende opp med å tro at Hafslund sponser EngaTifo med 200.000. Hva er poenget med det, liksom?
Er helt greit å sette spørsmål ved det. All den tid det tok ET et par uker på å svare på spørsmålet er det vel ikke rart ryktene går her og på de fleste andre fora i Norge.
Er et ganske interessant spørsmål for tifo entusiaster!
200.000 er ikke et rykte, det er fakta, altså et tall som er hentet fra virkeligheten. (Det kan godt hende at beløpet er oppjustert for denne sesongen, men det er egentlig ganske uvesentlig.)
Og å få 200.000 kroner er definitivt å være finansiert i stor grad.
Uansett er det ikke du som startet denne tråden, poenget mitt er at tråden utelukkende baserer seg på et rykte. Folk som besøker denne tråden vil ofte ende opp med å tro at Hafslund sponser EngaTifo med 200.000. Hva er poenget med det, liksom?
Tja si det, driter i det med hele rompa og ryggen.
Er helt greit å sette spørsmål ved det. All den tid det tok ET et par uker på å svare på spørsmålet er det vel ikke rart ryktene går her og på de fleste andre fora i Norge.
Er et ganske interessant spørsmål for tifo entusiaster!
Sant nok, men et sånt tema ville jeg diskutert i en tråd som f.eks. heter "Sponsing av tifo" eller "Blir EngaTifo sponset av Hafslund?".
En tråd som heter "EngaTifo får 200.000?" blir helt feil. Det får leseren til å tro at det er stor sannsynlighet for at de blir sponset, samtidig som summen er helt sykt stor.
Må legge til at jeg har enorm respekt for andre tifo-grupper, inkludert EngaTifo. De er bare en liten gjeng med tifo-entusiaster, akkurat som oss i FuglaTifo, og fortjener ikke å få usanne rykter slengt etter seg. (For meg er det selvsagt bare rykter helt til det motsatte er bevist.)
Jepp, men du har sjøl debattert i denne tråden ganske heftig ser jeg
E.T. fortjener respekt selvsagt. At de har mottatt penger fra hafslund er greit så lenge det ikke forplikter. Og det er det som er mitt poeng i denne saken.
Får en tifogruppe penger fra en sponsor mot å bruke logoen dems på tifos blir det helt feil. Da er hele ideèn med tifo borte!
Kommentar