EngaTifo får 200.000?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    #21
    Det kan selvsagt være en tilfeldighet ja. Men i og med at ryktene går om at E.T. mottar kroner fra Hafslund må man jo spekulere litt


    Synes dessuten Hafslund logoen er litt for stor. I tillegg til "tidløs stolthet" banneret som er i tilknytning til drakta.
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • Kef1r
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 730

      #22
      Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1r
      hvorfor kan ikke fuglatifo ordne noe sponsor ? kan da ikke være umulig ?

      er det umulig ? eller ? har noen prøvd og skaffe sponsor før ?

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        #23
        Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
        Det kan selvsagt være en tilfeldighet ja. Men i og med at ryktene går om at E.T. mottar kroner fra Hafslund må man jo spekulere litt


        Synes dessuten Hafslund logoen er litt for stor. I tillegg til "tidløs stolthet" banneret som er i tilknytning til drakta.
        I følge Kjell H. i ET så gjør de ikke det.

        Petter

        Kommentar

        • sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

          #24
          Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1r
          er det umulig ? eller ? har noen prøvd og skaffe sponsor før ?
          Og jeg som trodde kred var viktig..

          Men ja, vi jobber mot sponsorer, de gir penger til KFL, og vi gir igjen spenn til FT.

          Petter

          Kommentar

          • ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

            #25
            Men det er da for å pressisere det petter, vel ikek snakk om 200.000 tusen kroners klassen? Bare så folk ikke missforstår.

            ET hadde selvfølgelig ikke sagt til oss om dem hadde fått penger enda.

            Kommentar

            • sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

              #26
              Opprinnelig skrevet av Nordby
              Men det er da for å pressisere det petter, vel ikek snakk om 200.000 tusen kroners klassen? Bare så folk ikke missforstår.

              ET hadde selvfølgelig ikke sagt til oss om dem hadde fått penger enda.
              Nei, pr dags dato så får FT 50 000 kr av KFL.

              Og jeg tror på Kjell Henning i ET, kall meg gjerne naiv.

              Petter

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #27
                Hvorfor skal vi ha denne tråden som utelukkende baserer seg på rykter?

                Kan vi ikke opprette et eget rykteforum, der folk som ikke har faktaopplysninger å komme med kan poste det de vil?

                Kommentar

                • ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Lars
                  EngaTifo får vel først og fremst 200.000 kroner av Klanen, om/hva de får av Hafslund, vet ikke jeg.
                  Rykte da eller?

                  Jeg snakka netopp med en som har hjulpet til en del i ET, og han sier 250.000.

                  Hvorfor slenger du bare ut av deg rykter? Da kan du heller spørre om dem kan opprette et rykteforum da?

                  Kommentar

                  • Vestfold Kanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Oct 2004
                    • 4583

                    #29
                    Ser at Kjell har uttalt det ja, og da stemmer det nok.
                    LOUD
                    PROUD
                    ULTRA

                    Kommentar

                    • RuneK
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 861

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1r
                      hvorfor kan ikke fuglatifo ordne noe sponsor ? kan da ikke være umulig ?
                      Vi jobber også med mulighetene for det her, vi har også noen få avtaler som gir oss litt dra hjelp, men ingen store summer. Vil ikke si at det er indirekte sponsing, heller bidrag som giver ønsker at skal gå til tifo fordi de synes det er fett.

                      Bra tifo bestemmes ikke bare av penger, Det å utnytte gode ideer og dugnadsarbeid er det som gjør tifo også.
                      Enig med andre i at med noen hundre tusen så bør jo tifoèn bli bra, skulle bare mangle. Mange kroner i kassa gir mulighet for hyppig tifo og/ eller størrre tifo og det er vel forskjellen i sin helhet.
                      Støtt FuglaTifo
                      Kontonr: 6201 05 41919

                      Kommentar

                      • RuneK
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 861

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Lars
                        Hvorfor skal vi ha denne tråden som utelukkende baserer seg på rykter?

                        Kan vi ikke opprette et eget rykteforum, der folk som ikke har faktaopplysninger å komme med kan poste det de vil?
                        Jeg hører rykter om at det en et rykte forum på gang
                        Støtt FuglaTifo
                        Kontonr: 6201 05 41919

                        Kommentar

                        • Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Nordby
                          Rykte da eller?

                          Jeg snakka netopp med en som har hjulpet til en del i ET, og han sier 250.000.

                          Hvorfor slenger du bare ut av deg rykter? Da kan du heller spørre om dem kan opprette et rykteforum da?
                          Du beskylder EngaTifo for i stor grad å være finansiert av Hafslund, jeg kommer med en sum tatt fra virkeligheten, som kanskje er oppjustert noe denne sesongen. Enorm forskjell.

                          Skjerp deg.

                          Og til moderatorer: Denne tråden er søppel og har ingenting på et seriøst forum å gjøre.

                          Kommentar

                          • ON
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3639

                            #33
                            Beskylder ikke Enga Tifo for noe jeg. Det jeg sa var ment som et SPØRSMÅL, og å si at jeg sa at dem er "finansiert" er å overdrive fra din side, høres jo ut som om jeg sier at dem fullt og helt er finansert av Hafslund. Enga Tifo er norges beste tifo gruppe, jeg lurte bare på hvor mye ekstra ressuser dem egentlig har jeg.

                            Men som vanlig, så må jo du overdrive det andre folk sier, for å få frem poenget ditt.

                            Kommentar

                            • ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Lars
                              EngaTifo får vel først og fremst 200.000 kroner av Klanen, om/hva de får av Hafslund, vet ikke jeg.
                              Dette framsatte du som FAKTA på måten du skrev det. Jeg mener ikke at det er feil, men da kan ikke DU beskylde andre for å komme med rykter lars.

                              Men tilbake til tema nå, vis ikke dette er ferdig diskutert da.

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                #35
                                200.000 er ikke et rykte, det er fakta, altså et tall som er hentet fra virkeligheten. (Det kan godt hende at beløpet er oppjustert for denne sesongen, men det er egentlig ganske uvesentlig.)

                                Og å få 200.000 kroner er definitivt å være finansiert i stor grad.

                                Uansett er det ikke du som startet denne tråden, poenget mitt er at tråden utelukkende baserer seg på et rykte. Folk som besøker denne tråden vil ofte ende opp med å tro at Hafslund sponser EngaTifo med 200.000. Hva er poenget med det, liksom?

                                Kommentar

                                • Vestfold Kanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Oct 2004
                                  • 4583

                                  #36
                                  Er helt greit å sette spørsmål ved det. All den tid det tok ET et par uker på å svare på spørsmålet er det vel ikke rart ryktene går her og på de fleste andre fora i Norge.

                                  Er et ganske interessant spørsmål for tifo entusiaster!
                                  LOUD
                                  PROUD
                                  ULTRA

                                  Kommentar

                                  • RuneK
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 861

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Lars
                                    200.000 er ikke et rykte, det er fakta, altså et tall som er hentet fra virkeligheten. (Det kan godt hende at beløpet er oppjustert for denne sesongen, men det er egentlig ganske uvesentlig.)

                                    Og å få 200.000 kroner er definitivt å være finansiert i stor grad.

                                    Uansett er det ikke du som startet denne tråden, poenget mitt er at tråden utelukkende baserer seg på et rykte. Folk som besøker denne tråden vil ofte ende opp med å tro at Hafslund sponser EngaTifo med 200.000. Hva er poenget med det, liksom?
                                    Tja si det, driter i det med hele rompa og ryggen.
                                    Støtt FuglaTifo
                                    Kontonr: 6201 05 41919

                                    Kommentar

                                    • Lars
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6156

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                      Er helt greit å sette spørsmål ved det. All den tid det tok ET et par uker på å svare på spørsmålet er det vel ikke rart ryktene går her og på de fleste andre fora i Norge.

                                      Er et ganske interessant spørsmål for tifo entusiaster!
                                      Sant nok, men et sånt tema ville jeg diskutert i en tråd som f.eks. heter "Sponsing av tifo" eller "Blir EngaTifo sponset av Hafslund?".

                                      En tråd som heter "EngaTifo får 200.000?" blir helt feil. Det får leseren til å tro at det er stor sannsynlighet for at de blir sponset, samtidig som summen er helt sykt stor.

                                      Må legge til at jeg har enorm respekt for andre tifo-grupper, inkludert EngaTifo. De er bare en liten gjeng med tifo-entusiaster, akkurat som oss i FuglaTifo, og fortjener ikke å få usanne rykter slengt etter seg. (For meg er det selvsagt bare rykter helt til det motsatte er bevist.)

                                      Kommentar

                                      • Vestfold Kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Oct 2004
                                        • 4583

                                        #39
                                        Jepp, men du har sjøl debattert i denne tråden ganske heftig ser jeg

                                        E.T. fortjener respekt selvsagt. At de har mottatt penger fra hafslund er greit så lenge det ikke forplikter. Og det er det som er mitt poeng i denne saken.

                                        Får en tifogruppe penger fra en sponsor mot å bruke logoen dems på tifos blir det helt feil. Da er hele ideèn med tifo borte!
                                        LOUD
                                        PROUD
                                        ULTRA

                                        Kommentar

                                        • scages
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 1292

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1r
                                          hater at vi har lite penger. håper noe kan sponse oss med litt penger til tifo også
                                          Jeg mener at det er uting med sponsa tifoer, iallefall hvis logoen til sponsoren skal vises paa selve arrangementet.

                                          Penger under bordet derimot, er en helt annen sak.....

                                          Kommentar

                                          Working...