Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvor bestiller dere dette fra? Vet om tifo.it og en dansk tifo side, men ingen sender til norge... Det går jo ann å kjøpe på en norsk båtbutikk men da koster det 100 kr per stk.. i Danmark koster det 40 kr per stk
Ca disse kjøper du i norske båtbutikker, priser fra 80-120:
Edit:Fant ikke noe bilde, men du vet vel sikkert hvordan de med oransj håndtak, som vi pleier å bruke når vi blusser på trening ser ut.
Jeg har snakket med dissa folka, men de kan ikke sende til Norge, men de kan sende til sverige, men jeg gidder ikke å dra dit for å hente de.. er litt dyrt med 1000 spenn for 10 stk og.. (her i norge) så er kanskje verdt en sverige tur... men men...
Jeg har snakket med dissa folka, men de kan ikke sende til Norge, men de kan sende til sverige, men jeg gidder ikke å dra dit for å hente de.. er litt dyrt med 1000 spenn for 10 stk og.. (her i norge) så er kanskje verdt en sverige tur... men men...
Er det der dere bestiller?
Vi har kjøpt flere steder, blant annet på Tifo-denmark.dk
Det stemmer, Frank Grønlund bestiller fra en fabrikk i sørøst Asia hvor alle arbeiderne er under 10 år og tjener 78 øre i timen, for så å selge dem videre for 50 kroner på tims restaurant i Lillestrøm
Kommentar