Begynner med noe nytt noe. Det er rett og slett å skrive hva du tror/syntes om stemninga under kampene. Første kamp ut er Start, og Menigheden stiller ikke med buss!
Stemningstråd Start kampen
Collapse
X
-
Jeg tror det kommer til å bli bra stemning på Søndag. Fint vær og sannsynligvis seier på banen og fugla på topp, er nesten nødt til å bli bra. I tillegg så begynner kampen klokken 20, og det pleier ofte å være bra stemning på "senkampene". Det som kan tale imot er at vi ikke har noen å synge mot ettersom Start fansen sannsynligvis ikke blir noe særlig flere enn det Viking hordene stilte opp med i forrige kamp.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyVikingHordene RaymondNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Stiller ikke Menigheden med en minibuss engang? haha, for en gjeng. Det var synd, da får vi ikke høre gamle klassikere fra 90-tallet da jo. For de har jo ikke mye nye sanger de gutta der. Menigheden... det er det mest latterlige navnet på en supporterklubb noensinne.
(prøver å bygge opp "hatet" til en klubb som ikke betyr en dritt)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironStiller ikke Menigheden med en minibuss engang?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
tror det blir knall bra stemning, på Texas pub på Råholt, så på Martin's og så på Åråsen
alle mann til disse plasser, og syng, syng SYNG!mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLburde ikke denne ligge under tribuneliv og ikke Sang forumet?RoyVaadal.Kommentar
-
Ser kampen på TV nå. Meget bra trøkk fra kanarifansen! ;-)Kommentar
-
årsbeste uten tvil, helt sykt trøkk. Foresten : http://vg.transact.no/Item.asp?Group...bunen#14235310Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Flere som fikk med seg at Vålerenga faktisk sang "Forza Enga Allez, Allez, Allez!" under FFK kampen? Trodde jeg skulle dø av latter.Kommentar
Kommentar