Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Var vanvittig bra i dag! Heeeelt syyyk stemning når "elsket, forhatte" ble dratt igang!
"...endelig er ventetida over,
tida for suksess er her igjen"
For øvrig var sørlendingene rævva på å synge. I 97,2 % av synginga deres sang de på TO sanger("Oh aoao vi e' Start fra sørlandet" og en med samme melodi som vi har på Shane Stefanutto) og hadde ETT rop(Heia Start). Siste lille prosentandelen var en sang på melodien "Go west" som daua ut like fort som man kan ramse opp alle scoringene til VIF mot Lillestrøm i de to kampene på høsten ifjor.
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
Nye sangen som ble dratt igang fra c-feltet idag trøkket også veldig bra.
Allez allez allez allez bli med å hoppe om du elsker Lillestrøm
Syntes den minna meg jævlig om et rop fra våre grønn,hvite venner fra Stockholm jeg men, men det værste var jo at den tok jo av, ikke no dårlig rop det nei, men litt svensk for meg, men d er nå min mening.... men slett ikke værst
Hmmmmm etter litt leting på nettet fant jeg ut at den kom fra Hammarby IGJEN..... hmmmmm hvor mye må vi virkelig ta etter bajen? er det ikke mulig å finne på noe selv?
Og det er ikke bare en fet melodi, men en oppfordring som bør følges av alle. Hopping har en sykt bra visuell effekt og løfter inntrykket mange hakk. Det samme mener jeg om synkron klapping på bl.a. Forza Fugla.
Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen
Bra av FAU i går også. Området rundt forsangerne blei forsterket av 5-6 seks unge, søte jenter som bidro med høyfrekvent hyling. Dog, imponerende mye hopping fra dem, og mange andre på Felt A.
Bra av FAU i går også. Området rundt forsangerne blei forsterket av 5-6 seks unge, søte jenter som bidro med høyfrekvent hyling. Dog, imponerende mye hopping fra dem, og mange andre på Felt A.
Felt A pisser på alt!
Takk. Jeg føler meg fortsatt ung, men en søt jente er jeg ikke ;-)
FAU rocka skikkelig i går, og det som overrasket meg var at trøkket ytterst på Felt-A (mot veggen) var trøkket større enn noen gang.
syns det smalt relativt bra over hele feltet jeg. når vi dro i gang elsket og forhatte fikk jeg nesten stå det var sykt bra.. måtte vi bare forsette med dette ut sesongen. igjen gratulerer med en sinnsyk stemming i går
Kommentar