Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
det er jo bra sanger.. "brenner vålenga kjerke" og "rekdal reiser snart" men blir jo aldri noe av fordi det er for få som kan tekstene.. kan man ikke prøve å printe ut tekstene og levere på ullevaal?
Dessuten går det vel ikke an å brenne vålerenga kjerke, så det burde vi bytta ut med "sprenger".
Husk på hoppinga i morra da alle dere, på feltet ser man ofte at mange ikke gidder og hoppe, man kan ikke forlange at "alle" hopper hele tia men hvertfall på de "typiske" hoppe sangene synes jeg dere kan gjøre et forsøk.
Herregud! Jeg er så drittlei alle som sier vi bare synger 1-2 sanger hele tida. Bare et jævli dårlig argument fra spesielt klanen og bataljonen om at vi "liksom" er så mye dårligere enn hva alle skal ha det til.
For morro skyld så telte jeg opp antall sanger mot Start. Da sang vi over 30 ulike sanger, inkludert dommerrop og spillersanger...
Bare det at 80% i klanen er analfabeter så de skjønner bare de korte sangene våre,restenav sangene går inn det ene øret og ut det andre uten at de skjønner stort.Derav deres mumle mumle sanger,lit vanskelig og synge når man ikke kan snakke ordentlig.
hva om man kunne vente med disse "eneste sangene" vi har til andre omgang, gå for årets nye slagere i første, de trøkker noe jævli de og, og når andre omgang kommer så kjører man på med en vannvittig mix av "de eneste", nye og gamle slagere... Vi har jo nok sanger å ta av
Husk at han var med på å skaffe enga seriegull i fjor da. Men det her skal vi ta i dag, både på banen og i svingen!!!!! KOM IGJEN!!
Debatten om at Viiif tok seriegullet i fjor skal jeg ikke hisse meg opp over mer.. det eneste jeg konstanterer er at viif hadde grise flaks og at Reka ikke er verdens beste taktiker! ( f. eks 2 bytter etter 20 min mot lsk i cupen ifjor, han måtte vel gjøre det samme mot liin?)
Er vel rimelig å konkludere med at vi nok en gang pissa på Klanen. Eneste jeg vil si i dag var at tromma var feilplassert, den burde vært plassert midt i Kanari-Fansen, og ikke ute på den ene siden.
Stemningsinnlegg på VGD:
"Jeg er ikke ofte på norske kamper, men i dag fikk jeg sjokk
LSK fansen holdt høy internasjonal klasse
Klanen var på nivå med tornekrattet!"
"Etter å ha fått en gratisbillett fra Hafslund tenkte jeg å stikke på matchen for å se på rivalene våre. I og med at jeg bor bare fem minutter unna var det uproblematisk.
Jeg satt på Hafslund nedre omtrent på midtsirkelen (litt nærmere cola), og selv om klanen er bra er det ikke tvil lenger; fugla herjer.
Klanen trenger å fornye seg, også virker det som det er stor forskjell på de som står i cola og de på postbanken nedre. Cola er langt bedre, hva har skjedd?
Men ingen grunn til å male fanden på veggen. Klanen er bra, men har stått bom stille, mens fugla var ordinære for et par år siden og har utviklet seg i rekordtempo.
All honnør til pipipene.
LSK vant fortjent på banen også.
Snylter, som ser Bastionen har en vei å gå før vi kommer til fuglas nivå."
"Nå får dere se til å støtte laget deres litt i andreomgang. Det får da være måte på hvor mange ganger Kanari-fansen skal få latterliggjøre dere gang på gang..."
"Kanarifansen var forøvrig mye bedre enn oss i dag."
"Jeg kan love deg at vi ble knust av Kanarifansen."
Kommentar