Er Kanari-Fansen bedre enn klanen?
Collapse
X
-
morsomt med skryt, fikk høre det samme selv av en FFKr på jobben som sitter 5 meter unna av meg, som var på begge matchene (FFK-VIF, FFK-LSK), vi var klart best.
Men dette vet vi jo da fra før? Seff morsomt at supporternorge begynner å få opp øynene også.Kanarifugla flyr høyt i år! -
Moro med skryt, da!
I følge ryktene jeg har hørt så var det ikke bare vi som sang ut klanen på Ullevål i fjor, men også Plankehaugen. Så de skal ha ros de også!
Klanen, for øvrig.. Vil dere si "stusselig" eller "triste greier" blir det rette uttrykket her?? Voting!-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1rhehe, vi er nok best i norge per dags dato. men vi må kjempe om den plassen der. tror ikke klanen er klare for og tape på tribunen og banen på fredag.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
At vi er best i landet for tiden er det liten tvil om, men det kan fort hende vi får en trøkk i trynet av klanen på Fredag hvis Enga mot formodning skulle ta ledelsen, i medgang er dem nok fortsatt ganske bra...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Plankehaugens debattforumKlanen hadde 1750 billetter og Kanarifansen 1250.(Klanen burde ha vært best)
Kanarifansen sang høyere hver gang enn det Klanen gjorde.
Kanarifansen hadde flere og mer varierte sanger enn det Klanen gjorde.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Plankehaugens debattforumHva har skjedd med Klanen?? Ærlig talt, hva har skjedd? Bare en blek skygge av seg selv. Etter Fugla var på stadion hørte jeg sangene inne i hodet flere timer etter kampslutt. Råeste gjengen i landet det der nå.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Samtidig synes jeg dette er interessant lesing med tanke på at jeg personlig ikke syntes vi var bra 1.omgang, men noe bedre i 2.omgang. Tromma gikk dukken - likevel blir vi oppfatten som vanvittig bra ifht. klanen. ALLE MANN TIL ULLEVAAL!
NB - dropp de to siste pilsene til ETTER kampen!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av jan-eriker TROMMA ØDELAGT? Håper de får fikset den før freddan daUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FFKs forumHva har skjedd med Klanen?? Ærlig talt, hva har skjedd? Bare en blek skygge av seg selv. Etter Fugla var på stadion hørte jeg sangene inne i hodet flere timer etter kampslutt. Råeste gjengen i landet det der nå.
Det er nå vi må kjempe for å holde den tittelen. Og jeg sier som tidligere sagt her:
Dropp de siste pilsene til ETTER kampen!!
Hilsen Tobben som gleder seg til fredagens kamp!
ALLE MANN TIL TULLEVÅLL !!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av jan-eriker TROMMA ØDELAGT? Håper de får fikset den før freddan da
Han som skulle fixe tromma var klan skalle og har tatt tromma vår som gissel. Han har sagt at vi kanskje får den tilbake på lørdag hvis vi taper kampen
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Har inntrykk av at de med en objektiv innfallsvinkel har en unison oppfatning av at KFL parkerer klanen. Dette gjelder seff ikke alle, f.eks de idiotiske tabloidene. Der er det OL i aa prove aa slenge mest mulig shit om det som har med LSK aa gjore. De sover, og tror fortsatt vi prater 90-tallet.
Kom dere ut av dyna!!!
Ellers flott med litt skryt, selv om det er gamelt nytt for oss.Kommentar
-
Hvorfor ikke alltid ha med et ekstra trommeskinn på kampene, just in case?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
ikke glem hoppinga da. Vigtig det også. Ingen skal slå oss når det gjelder hopping. er noen som klager på at de ikke klarer å hoppe å synge samtidig. -Vel det er bare å begynne å hoppe og så synge så høyt man kan mens man hopper. Etterhvert så får man trening og vips så synger man like høyt som før. Og så glemmer man at man samtidig står og hopper. Det er først etter kampen man merker at man er sliten. Det verste er at formen begynner å bli bedre også.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av scagesDette gjelder seff ikke alle, f.eks de idiotiske tabloidene. Der er det OL i aa prove aa slenge mest mulig shit om det som har med LSK aa gjore.
Men nå var det ikke det jeg skulle skrive. Jeg ble veldig overrasket over all rosen til KFL etter FFK-kampen. Plankefolka hadde utrolig mye positivt å si om oss etter kampen. Vi var da ikke i nærheten av vårt beste engang, var vi?Kommentar
Kommentar