Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Brannfan spør hvor mange sanger KFL synger (var: Har et lite spørsmål!)
Foreslår at de som lurer på hvor mange sanger vi synger i løpet av en kamp, laster ned audio fra Enga kampen, så kan dere telle selv!! Jeg vil tro du kommer til flere enn 4
Foreslår at de som lurer på hvor mange sanger vi synger i løpet av en kamp, laster ned audio fra Enga kampen, så kan dere telle selv!! Jeg vil tro du kommer til flere enn 4
men høres ut som når du er på stadion at dere synger 3-4, det er vel pga melodien så.
vif matchen er vel ikke den beste kampen å ta å telle hvor mange sanger vi synger i en kamp? for da blir det som sagt tatt de som trøkker mest. sjekk start matchen f.eks, eller en av de andre som vi har spelt i år.
vif matchen er vel ikke den beste kampen å ta å telle hvor mange sanger vi synger i en kamp? for da blir det som sagt tatt de som trøkker mest. sjekk start matchen f.eks, eller en av de andre som vi har spelt i år.
hvem andre enn oss som kan utfordre dere då? Eller jeg tror ikke dere vinner viss Koren går.
men du vet, det er lov å drømme :twisted:
Brann sprekker (som alltid) og sparker treneren og direktøren (som alltid), mens fine gamle bergenske fruer spytter på spillerene og Hermann Friele smiler jovialt (som alltid).
Neida.... Brann ser sterke ut i år (hvem hadde trodd det før sesongstart?)
Kommentar