Start diskusjon
Stemningstråd LSK-Molde
Collapse
X
-
-
Skal ikke forsøke å få igang denne "Hallelujah" sangen da? ;DKommentar
-
Tornekrattet
Tornekrattet ruller over Dombås med en buss i morra, og så er det jo de utvandra møringene som bor rundt om på Østlandet. Jeg håper de tilsammen blir like mange som Start tilslutt blei - men at de klarer å synge bedre (ikke så vanskelig). Optimismen dems fikk en real innsprøytning etter 4-0 mot FFK på lørdag, og kombinert med trua på at LSK ikke kan fortsette seiersrekka si burde borge for bra oppmøte og synging på bortetribunen.
Over til oss. Feltet er tilnærma fullt hver kamp nå, og synginga og hoppinga er blitt bedre også når det butter i mot på banen. Det MÅ selvfølgelig fortsette om vi får en, to, eller tre i ræva i morra!
Moro er det også å se at RB-tribunen blir mere og mere med på Greker'n og klapp-klapp---Fugla! Også i svingen over oss på Ullevål var folk med på de.
I morra er det Klubbenes Dag igjen, dermed masse unger vi skal gire opp der (på RB). Blir toppers!Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Syns det er en viss skepsis i det siste innlegget over her "om vi får en to eller tre i ræva"??
Ingen grunn til å tro at LSK snubler nå..klart sjangsen for at lsk ikke vinner er tilstede men det er vel i utgangspunktet en "lettere" match å ta 3 poeng i kontra f.eks kampen mot viiif eller kamma?! (i den grad noen kamper er "lette")
Jeg går fortsatt for 2-0 (koren og gilbert)
merk: jeg hadde rett på viiif kampenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av gulostMoro er det også å se at RB-tribunen blir mere og mere med på Greker'n og klapp-klapp---Fugla! Også i svingen over oss på Ullevål var folk med på de.Super KanarisKommentar
-
fantastisk oppmøte og stemning på Åråsen i dag! Spesielt gøy er det når LSK putter tre.
10010 tilskuere forresten, til dere som ikke fikk det med dere.Kommentar
-
Hvis det er noen Molde supportere her: Prøvde dere overhodet å åpne kjeften?
Var liksom større mulighet for å høre elektronikken surre i "texttavla" over dere..Ultras Felt C
www.ultrasfeltc.comKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Seb.Rfantastisk oppmøte og stemning på Åråsen i dag! Spesielt gøy er det når LSK putter tre.
10010 tilskuere forresten, til dere som ikke fikk det med dere.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
NRK radiosporten skrøt fælt av KFL og stadionstemningen under kampen i dag (i 2. omgang).
Det var en bergenser (!) som hadde sendt inn en tekstmelding om at han synes det hørtes ut som det var kontinuerlig synging på Åråsen. Og da ble det holdt et lite innlegg fra Radiosportens mann på Åråsen.
Jeg fikk ikke med meg starten, men slutten (og det er altså fansen som er temaet, ikke kampen - før i slutten av "spotten"):
Last edited by gj; 17.05.2006, 01:26.Kommentar
-
Haha syns nå Trond Olsen sangen trøkka greit også!
Men hva med "Hallelujah". Skal den snart bli innført?Kommentar
-
Sitter i Bergen, og har sett 1 omgang på åråsen i år. Synes dette var det beste jeg har hørt dere i år. Etter sånne kamper så er det lettere å gå med hode høyt hevet i Bergen. Stå på alle sammen03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SupermannHvis det er noen Molde supportere her: Prøvde dere overhodet å åpne kjeften?
Var liksom større mulighet for å høre elektronikken surre i "texttavla" over dere..
Jeg satt "borte ved" mfk gjengen i første omg, og syns faktisk de prøvde og prøvde, selv om målene rant inn...
Selv på 3-0 ga de litt.....
Men KFL hadde en god dag, og når 3,5 tribune er med på "lillestrøm 3xklapp" så blir de 50 mfk gutta/jentene litt fåHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Var nå innom forumet til Tottenhams venner, der det finnes en egen tråd som heter Forza Fugla. Der står bl.a. følgende, skrevet av en molde-supporter:
Jeg var på Åråsen i går (at det går an å bli SÅ lei av å kjøre buss...) og jeg må si at Kanarifansen imponerte stort! Igjen. Stemningen i Tornekrattet på veg hjem igjen var en blanding av misunnelse og beundring for Kanarifansen. Misunnelse fordi vi ALDRI kan bli i nærheten av like mange som dere. Beundring fordi dere rett og slett holder et imponerendes liv hele kampen gjennom. Det skal dere ha. Tipper dere ikke hørte oss i hele tatt...
PS. Forresten artig å føle seg så velkommen på Martins før kampen! Ikke mange som slenger dritt der. Mye hyggelige folk!Kommentar
Kommentar