Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Var nå innom forumet til Tottenhams venner, der det finnes en egen tråd som heter Forza Fugla. Der står bl.a. følgende, skrevet av en molde-supporter:
Jeg var på Åråsen i går (at det går an å bli SÅ lei av å kjøre buss...) og jeg må si at Kanarifansen imponerte stort! Igjen. Stemningen i Tornekrattet på veg hjem igjen var en blanding av misunnelse og beundring for Kanarifansen. Misunnelse fordi vi ALDRI kan bli i nærheten av like mange som dere. Beundring fordi dere rett og slett holder et imponerendes liv hele kampen gjennom. Det skal dere ha. Tipper dere ikke hørte oss i hele tatt...
PS. Forresten artig å føle seg så velkommen på Martins før kampen! Ikke mange som slenger dritt der. Mye hyggelige folk!
Molde folk er bare hyggelige, så det skulle bare mangle
når halve rb tribunen var med å hoppe fikk jeg gåsehud fantastisk stemning, og denne gangen var det ikke bare kanari-fansen som lagde liv, alle tribunene var med i dag herlig at vi ikke fikk en dårlig dag etter en vif kamp(sånn som mot tromsø i fjor)
Kommentar