de sure som sitter og bare så vitter klapper når fugla skårer!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stian
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2004
    • 156

    de sure som sitter og bare så vitter klapper når fugla skårer!

    er det bare jeg sm har opplevd å stå helt ute på kanten på felt c og står, så plutseilig kjenner du noen prikker deg på skulderen og ber deg sette deg ned så gjør du det da. etter hvert så kommer ballen ned på sia og du reiser deg for å se, så trøkker de deg ned i sete å klikker helt. noen som syns deburde sette seg et annet sted eller har noen andre kommentarer
    stian;);)
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    #2
    Opprinnelig skrevet av stian
    er det bare jeg sm har opplevd å stå helt ute på kanten på felt c og står, så plutseilig kjenner du noen prikker deg på skulderen og ber deg sette deg ned så gjør du det da. etter hvert så kommer ballen ned på sia og du reiser deg for å se, så trøkker de deg ned i sete å klikker helt. noen som syns deburde sette seg et annet sted eller har noen andre kommentarer
    Man trenger ikke å være sur og sær på de som lager liv på tribunen, men det er vel strengt tatt sitteplasser der?

    Ser problemet ditt, men så lenge det ikke er noen meter tomme seter mellom stående og sittende tilskuere vil det være ett problem for de sittende å se spillet.

    Ikke at jeg har en løsning, men jeg ser problemet.
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • Mr. Torri
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jan 2006
      • 125

      #3
      Opprinnelig skrevet av stian
      er det bare jeg sm har opplevd å stå helt ute på kanten på felt c og står, så plutseilig kjenner du noen prikker deg på skulderen og ber deg sette deg ned så gjør du det da. etter hvert så kommer ballen ned på sia og du reiser deg for å se, så trøkker de deg ned i sete å klikker helt. noen som syns deburde sette seg et annet sted eller har noen andre kommentarer
      Norge og England er det en fryktelig kontrast angående dette!
      Det er sitteplasser på Old Trafford også, og folk sitter, men når det kommer en stor sjanse reiser alle seg opp, og INGEN klager !
      Folk må tåle at vi reiser oss opp og er engasjerte!
      Men det er jo så klart sitteplasser, men å reise seg opp når det skjer noe er vel naturlig reaksjon?

      MEN: så klart en annen løsning er å utvide Kanari Feltet sånn at flere folk kan stå i kanari-fansen!
      Last edited by Mr. Torri; 16.05.2006, 22:29.
      Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!

      Otto Fredrikson, Number One ..

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #4
        Opprinnelig skrevet av Mr. Torri
        Norge og England er det en fryktelig kontrast angående dette!
        Det er sitteplasser på Old Trafford også, og folk sitter, men når det kommer en stor sjanse reiser alle seg opp, og INGEN klager !
        Folk må tåle at vi reiser oss opp og er engasjerte!
        Men det er jo så klart sitteplasser, men å reise seg opp når det skjer noe er vel naturlig reaksjon?

        MEN: så klart en annen løsning er å utvide Kanari Feltet sånn at flere folk kan stå i kanari-fansen!
        C- feltet var sinnsykt fullt idag. Sto 2 mann per sete fra rad 11 til 15 hvertfall. Snakket osgå med noen på b-feltet og der var det også veldig trangt. Fortsetter denne utviklingen så må vi nok ha noen hundre flere plasser til neste sesong...
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • Gale Isbre
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 1164

          #5
          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
          C- feltet var sinnsykt fullt idag. Sto 2 mann per sete fra rad 11 til 15 hvertfall. Snakket osgå med noen på b-feltet og der var det også veldig trangt. Fortsetter denne utviklingen så må vi nok ha noen hundre flere plasser til neste sesong...
          Eventuelt kan vi tape et par-tre kamper. Det hjelper sannsynligvis på plassmangelen.

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #6
            Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
            Eventuelt kan vi tape et par-tre kamper. Det hjelper sannsynligvis på plassmangelen.
            Hehe, det er sant, men er mere sannsynlig at vi vinner serien 3 år på rad og at interessen bare stiger og stiger enn at vi plutselig skal bli ett 7. plass lag igjen
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

              #7
              Opprinnelig skrevet av King_Raymond
              C- feltet var sinnsykt fullt idag. Sto 2 mann per sete fra rad 11 til 15 hvertfall. Snakket osgå med noen på b-feltet og der var det også veldig trangt. Fortsetter denne utviklingen så må vi nok ha noen hundre flere plasser til neste sesong...
              Merket dette jeg også. Jeg stod sånn ca. midt imellom Felt B og C, og det var søren meg ikke store plassen! 2 stk. måtte "dele" ett sete hver, og vi rista veldig på hodet når vi da i tillegg fikk beskjed om å trekke enda litt mer til høyre. :neutral:
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

              Kommentar

              • veiron
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6267

                #8
                Opprinnelig skrevet av Seb.R
                Merket dette jeg også. Jeg stod sånn ca. midt imellom Felt B og C, og det var søren meg ikke store plassen! 2 stk. måtte "dele" ett sete hver, og vi rista veldig på hodet når vi da i tillegg fikk beskjed om å trekke enda litt mer til høyre. :neutral:
                Recht oder links?
                Speaker sa "felt c trekk mot midten av Kanarifeltet". Altså til venstre.

                Kommentar

                • Seb.R
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 4159

                  #9
                  Speaker sa: "Felt C trekk mer mot midten av tribunen".

                  Det vil si ikke til midten av kanarifeltet, men midten av Notar tribunen
                  www.sebastianramsland.com
                  www.twitter.com/sebramsland

                  Kommentar

                  • veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Seb.R
                    Speaker sa: "Felt C trekk mer mot midten av tribunen".

                    Det vil si ikke til midten av kanarifeltet, men midten av Notar tribunen
                    Ja, hvis man velger å tenke totalt ulogisk, så blir det jo det. Men det sier seg vel selv at det ikke var dette speaker mente. KFL-feltet er jo en egen tribunedel, og det lar seg jo ikke gjøre å trekke til høyre for dette.

                    Kverulant!

                    Kommentar

                    • Seb.R
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 4159

                      #11
                      Så du mener det virker logisk at alle skal trekke INNOVER mot midten og Felt B, istedet for å trekke ut til sidene for å fylle feltet helt? Jaja
                      www.sebastianramsland.com
                      www.twitter.com/sebramsland

                      Kommentar

                      • Speeder
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 951

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Seb.R
                        Speaker sa: "Felt C trekk mer mot midten av tribunen".

                        Det vil si ikke til midten av kanarifeltet, men midten av Notar tribunen
                        Speakeren sa: 'Trekk inn mot midten av Kanarifeltet'


                        *Tore, som akkurat har sett kampen.*
                        Tore Galgerud

                        Kommentar

                        • veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Seb.R
                          Så du mener det virker logisk at alle skal trekke INNOVER mot midten og Felt B, istedet for å trekke ut til sidene for å fylle feltet helt? Jaja
                          Når de spesifikt sier felt c, så ja! For felt c KAN jo ikke trekke til høyre, med mindre de skal hive bort folk på sittetribunen Nå må du gi deg, og innse at du faktisk har tapt denne "debatten".

                          Kommentar

                          • veiron
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6267

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Speeder
                            Speakeren sa: 'Trekk inn mot midten av Kanarifeltet'
                            Exactly! Da var det som jeg sa da. Og dermed ENDA mer logisk at man ikke trekker mot høyre.

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              #15
                              Om det forstatt skulle være noen tvil, så sa speakeren:

                              "Trekk innover mot midten av kanarifeltet!"

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Lars
                                Om det forstatt skulle være noen tvil, så sa speakeren:

                                "Trekk innover mot midten av kanarifeltet!"
                                Jeg synes at dette er en idiotisk beskjed å gi. Det er jo ikke noe plass på midten av kanarifeltet. Speaker bør heller oppfordre til å trekke oppover. Der er det uten unntak best plass på feltet. For å få til dette bør man rydde oppgangene, slik at det faktisk er mulig å trekke oppover.

                                Kommentar

                                • Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                                  Jeg synes at dette er en idiotisk beskjed å gi. Det er jo ikke noe plass på midten av kanarifeltet. Speaker bør heller oppfordre til å trekke oppover. Der er det uten unntak best plass på feltet. For å få til dette bør man rydde oppgangene, slik at det faktisk er mulig å trekke oppover.
                                  Det var plasser øverst på tribunen i tillegg var det hjerterom på Felt A (slash B). Men jeg undres over de bønda som skal over på Felt C for å kjenne det "fantastiske" trøkket fra pinlgene i UFC. Kom på Felt A (slash B) og opplev virkelig tribunestemning fra det berømte FAU!

                                  Vi beviste det nok en gang mot Molde. Vi pisser på alt og alle!
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

                                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                  Kommentar

                                  • Speeder
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 951

                                    #18
                                    Rønnern; Etter siste runde med 'Felt A er dere med' var du nær klimaks tror jeg

                                    Det kjentes på kroppen da alle tok i.
                                    Tore Galgerud

                                    Kommentar

                                    • Torolf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 9574

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Speeder
                                      Rønnern; Etter siste runde med 'Felt A er dere med' var du nær klimaks tror jeg

                                      Det kjentes på kroppen da alle tok i.
                                      "Er dere med"-ropet blir mye bedre hvis det kjøres med jevne intervaller mellom feltene. Mot Molde var det svært varierende opphold mellom ropene. Det er en stor fordel om forsangerne blir enige om hvor mange ganger den skal tas på hvert felt og teller mellom hvert rop.

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                                        "Er dere med"-ropet blir mye bedre hvis det kjøres med jevne intervaller mellom feltene. Mot Molde var det svært varierende opphold mellom ropene. Det er en stor fordel om forsangerne blir enige om hvor mange ganger den skal tas på hvert felt og teller mellom hvert rop.
                                        ??

                                        Hvert "felt", A, B og C, kjørte den to ganger, før Felt A utfordret Felt B hvor vi roper "Vi vil høre Felt B synge".

                                        Eneste jeg har å utsette på det er at Felt C ikke klarer å få med seg de på sin høyre side. Der har de mer å gå på.
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        Working...