er det bare jeg sm har opplevd å stå helt ute på kanten på felt c og står, så plutseilig kjenner du noen prikker deg på skulderen og ber deg sette deg ned så gjør du det da. etter hvert så kommer ballen ned på sia og du reiser deg for å se, så trøkker de deg ned i sete å klikker helt. noen som syns deburde sette seg et annet sted eller har noen andre kommentarer
de sure som sitter og bare så vitter klapper når fugla skårer!
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av stianer det bare jeg sm har opplevd å stå helt ute på kanten på felt c og står, så plutseilig kjenner du noen prikker deg på skulderen og ber deg sette deg ned så gjør du det da. etter hvert så kommer ballen ned på sia og du reiser deg for å se, så trøkker de deg ned i sete å klikker helt. noen som syns deburde sette seg et annet sted eller har noen andre kommentarer
Ser problemet ditt, men så lenge det ikke er noen meter tomme seter mellom stående og sittende tilskuere vil det være ett problem for de sittende å se spillet.
Ikke at jeg har en løsning, men jeg ser problemet.Enøyd i de blindes dal. -
Opprinnelig skrevet av stianer det bare jeg sm har opplevd å stå helt ute på kanten på felt c og står, så plutseilig kjenner du noen prikker deg på skulderen og ber deg sette deg ned så gjør du det da. etter hvert så kommer ballen ned på sia og du reiser deg for å se, så trøkker de deg ned i sete å klikker helt. noen som syns deburde sette seg et annet sted eller har noen andre kommentarer
Det er sitteplasser på Old Trafford også, og folk sitter, men når det kommer en stor sjanse reiser alle seg opp, og INGEN klager !
Folk må tåle at vi reiser oss opp og er engasjerte!
Men det er jo så klart sitteplasser, men å reise seg opp når det skjer noe er vel naturlig reaksjon?
MEN: så klart en annen løsning er å utvide Kanari Feltet sånn at flere folk kan stå i kanari-fansen!Last edited by Mr. Torri; 16.05.2006, 22:29.Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!
Otto Fredrikson, Number One ..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mr. TorriNorge og England er det en fryktelig kontrast angående dette!
Det er sitteplasser på Old Trafford også, og folk sitter, men når det kommer en stor sjanse reiser alle seg opp, og INGEN klager !
Folk må tåle at vi reiser oss opp og er engasjerte!
Men det er jo så klart sitteplasser, men å reise seg opp når det skjer noe er vel naturlig reaksjon?
MEN: så klart en annen løsning er å utvide Kanari Feltet sånn at flere folk kan stå i kanari-fansen!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondC- feltet var sinnsykt fullt idag. Sto 2 mann per sete fra rad 11 til 15 hvertfall. Snakket osgå med noen på b-feltet og der var det også veldig trangt. Fortsetter denne utviklingen så må vi nok ha noen hundre flere plasser til neste sesong...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreEventuelt kan vi tape et par-tre kamper. Det hjelper sannsynligvis på plassmangelen.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondC- feltet var sinnsykt fullt idag. Sto 2 mann per sete fra rad 11 til 15 hvertfall. Snakket osgå med noen på b-feltet og der var det også veldig trangt. Fortsetter denne utviklingen så må vi nok ha noen hundre flere plasser til neste sesong...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Seb.RMerket dette jeg også. Jeg stod sånn ca. midt imellom Felt B og C, og det var søren meg ikke store plassen! 2 stk. måtte "dele" ett sete hver, og vi rista veldig på hodet når vi da i tillegg fikk beskjed om å trekke enda litt mer til høyre. :neutral:
Speaker sa "felt c trekk mot midten av Kanarifeltet". Altså til venstre.Kommentar
-
Speaker sa: "Felt C trekk mer mot midten av tribunen".
Det vil si ikke til midten av kanarifeltet, men midten av Notar tribunenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Seb.RSpeaker sa: "Felt C trekk mer mot midten av tribunen".
Det vil si ikke til midten av kanarifeltet, men midten av Notar tribunen
Kverulant!Kommentar
-
Så du mener det virker logisk at alle skal trekke INNOVER mot midten og Felt B, istedet for å trekke ut til sidene for å fylle feltet helt? JajaKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Seb.RSpeaker sa: "Felt C trekk mer mot midten av tribunen".
Det vil si ikke til midten av kanarifeltet, men midten av Notar tribunen
*Tore, som akkurat har sett kampen.*Tore GalgerudKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Seb.RSå du mener det virker logisk at alle skal trekke INNOVER mot midten og Felt B, istedet for å trekke ut til sidene for å fylle feltet helt? JajaKommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsOm det forstatt skulle være noen tvil, så sa speakeren:
"Trekk innover mot midten av kanarifeltet!"Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfJeg synes at dette er en idiotisk beskjed å gi. Det er jo ikke noe plass på midten av kanarifeltet. Speaker bør heller oppfordre til å trekke oppover. Der er det uten unntak best plass på feltet. For å få til dette bør man rydde oppgangene, slik at det faktisk er mulig å trekke oppover.
Vi beviste det nok en gang mot Molde. Vi pisser på alt og alle!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SpeederRønnern; Etter siste runde med 'Felt A er dere med' var du nær klimaks tror jeg
Det kjentes på kroppen da alle tok i.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Torolf"Er dere med"-ropet blir mye bedre hvis det kjøres med jevne intervaller mellom feltene. Mot Molde var det svært varierende opphold mellom ropene. Det er en stor fordel om forsangerne blir enige om hvor mange ganger den skal tas på hvert felt og teller mellom hvert rop.
Hvert "felt", A, B og C, kjørte den to ganger, før Felt A utfordret Felt B hvor vi roper "Vi vil høre Felt B synge".
Eneste jeg har å utsette på det er at Felt C ikke klarer å få med seg de på sin høyre side. Der har de mer å gå på.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar