UFC ransaket etter Molde-kampen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
    Hehe.. Jeg står i 99% av alle kamper på felt B. Men etter til en viss grad av overtaling av Gale Isbre og Gulost vurderer jeg nesten å dra med kompisene mine på Felt A.

Derimot, når jeg får høre all den dårlige behandlingen UFC får, får jeg lyst til å dra med kompisene mine dit, på felt C. Vi er en aktiv gjeng(Hopping og synging) i starten av tjue- åra. Alle med plettfri vandel, som jobber og studerer. Og som HATER VOLD. Derimot, i likhet med UFC, er vi glade i å lage ett helvete av ett spetakkel på tribunen for laget vårt og elsker stemningen dette gir for laget vi alle her har så sterke følelser for.

Etter å gang på gang fått høre hva UFC står for blir jeg bare så forbanna over den behandlingen de får. Jeg og mange andre støtter dere, UFC.

Jeg synes det er utrolig tøft hvordan KFL får til å ha så mange undergrupper som drar i samme retning. Vi skal stå sammen for laget, mot vold og rasisme. Vi er alle KFL!

Så; skål for hele Kanari- Fansen og en kaktus for politiets oppførsel.

mvh,
    en flittig student
    Takker for støtten! Alle på feltet har til hensikt å støtte spillera på best mulig måte. Vi i UFC er ikke anderledes enn noen andre på dette området og er lei av den behandlingen vi har fått....
    Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• gj
      Seniormedlem
      • Nov 2003
      • 3360

Kan vi holde denne tråden til det den gjelder?

Om det ønskes en støtte-tråd til UFC, er det bare å opprette det.

Dette for å holde diskusjonen ryddigere og unngå 50 sider med utallige avsporinger.

Kommentar

• Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

Da virker det isåfall som en meget partisk diskusjon, hvis det er nettopp "casuals" dere har blitt utsagnet som, og at det da ikke er lov å diskutere bekledning i min mening.

Allikevel, en bot på 40.000 har ikke kommet nei, men her snakker vi HVIS den kommer. Regner med at dere tar ansvaret da?
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

Kan du ikke lese, Seb.R? Ta den diskusjonen et annet sted, vær så snill!

Kommentar

• King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

Opprinnelig skrevet av Seb.R
            Da virker det isåfall som en meget partisk diskusjon, hvis det er nettopp "casuals" dere har blitt utsagnet som, og at det da ikke er lov å diskutere bekledning i min mening.
            Mye av problemet er at vi ikke helt vet hva dem stempler oss som. I starten var det fordi dem trodde vi var casuals. Så gikk det over til at vi var Ultras på lik linje med værstingene i Italia, men nå i det siste har vi ikke fått vite noenting hva dem mener er galt med oss...
            Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

Og hvor i helv. skulle det andre stedet være Lars enn hovedforumet til KFL?

Kommentar

• Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                Mye av problemet er at vi ikke helt vet hva dem stempler oss som. I starten var det fordi dem trodde vi var casuals. Så gikk det over til at vi var Ultras på lik linje med værstingene i Italia, men nå i det siste har vi ikke fått vite noenting hva dem mener er galt med oss...
                Dere har tydeligvis helt klart blitt behandlet på en feil måte. Ingen tvil om det. Alt jeg ber om her å slutte å provosere HVIS det er tilfelle, og slutte med blussinga, slik at KFL ikke ender opp med massive bøter. Vålerenga og RBK har vel begge endt opp med bøter, KUN av å vise repriser av tvilsomme hendelser på storskjermen(e).

Kommentar

• Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

Og hvor i helv. skulle det andre stedet være Lars enn hovedforumet til KFL?
                  Her skal dagens hendelse diskuteres. Temaet er "UFC ransaket etter Molde-kampen". Andre diskusjoner ang. UFC kan taes i andre tråder.

Du trenger forresten ikke å forkorte/sensurere ordet "helvete" på dette forumet. Du kan skrive det så mye du bare vil! HELVETE HELVETE HELVETE!

Kommentar

• King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

Dere har tydeligvis helt klart blitt behandlet på en feil måte. Ingen tvil om det. Alt jeg ber om her å slutte å provosere HVIS det er tilfelle, og slutte med blussinga, slik at KFL ikke ender opp med massive bøter. Vålerenga og RBK har vel begge endt opp med bøter, KUN av å vise repriser av tvilsomme hendelser på storskjermen(e).
                    KFL kommer uansett ikke til å ende opp med massive bøter! Vi har ikke hørt noe fra LSK om at vi provoserer dem på noen som helst måte, før vi eventuell får noen beskjed om det så blir det vanskelig for oss å "slutte å provosere"...
                    Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Seb.R
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 4159

Det gjelder da dagens tema hvis jeg ber UFC om å slutte med provoseringa, HVIS (merk HVIS) det er et tilfelle? Geez.

Kommentar

• Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

Dette skrev Rønnern i den forrige UFC-tråden, der blant annet klær og blussing ble diskutert:

"Denne diskusjonen fører ingensteds. Det er intet poeng i å diskutere med UFC når det gjelder deres fremtreden, de har sin greie og da får vi respektere det. Drittkastning er ingen tjent med. Tråden lukkes derfor, med mindre noen har veldig gode argumenter som sendes meg på PM.

Denne saken er mellom UFC og LSK og videre diskusjon om denne konflikten kan taes på www.ultrasfeltc.com"

Det betyr at den diskusjonen du prøver å få igang her er avsluttet. Skjønner?

Og som ikke det var nok, har han gjentatt seg selv i denne tråden:

"Tråden ble åpnet igjen fordi det kommer opp nye elementer i det LSK-supportere (som UFC faktisk er) opplever som utidig oppførsel fra LSK-sikkerhet og politiet.

UFC har redegjort for sitt syn på bekledning og vi trenger ikke noen flere diskusjoner om akkurat det. Har dere synspunkter vennligst prøv å holde det unna spørsmål om Burberry osv.

OK?"

Med andre ord: Hva du mener om klærne til UFC har ingenting i denne tråden å gjøre. Geez.

Kommentar

• Per Arne
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2347

Opprinnelig skrevet av Lars
                          Som du kanskje ser i noen av mine andre poster, vet jeg ikke hva grunnen var.

Jeg fikk beskjed om å forlate Åråsen, og da jeg spurte hvorfor (spurte en del ganger) fikk jeg blant annet disse svarene:

"Du skal bare bort herfra."

"Fordi politiet sier det."

"Du er uønsket her."
                          Er Politiet her talerør for klubben? Denne siste setningen er ganske alvorlig,men det virker tilfeldig fra Politiet at de slenger det ut til denne personen (altså Lars) som føler for å spørre hvorfor han plutselig må forlate Åråsen.

Hva skal Lars føle seg skyldig for? Hvorfor er han uønsket på Åråsen? At han er uønsket, betyr det det samme som at han vil bli stoppet ved inngangen til neste hjemmekamp? Ble de andre erklært uønsket?

Petter sier han vil ta initiativ til dialog igjen, så dette ikke utvikler seg til noe ingen Kanarifans ønsker (ihvertfall ikke de jeg kjenner, deriblant både Raymond, og Lars). Jeg oppfatter det som det er KFL som er drivkraften for dialog og forsoning hele veien i denne saken. Jeg håper LSK sikkerhet snart innser at de må skifte taktikk, før de får supportere som bare rister på hodet av dem.
                          Last edited by Per Arne; 17.05.2006, 00:56.
                          Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• JhnY
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 975

/JhnY som var full da dette skjedde
                            Last edited by JhnY; 18.05.2006, 22:06.

Kommentar

• Per Arne
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2347

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                              LSK sikkerhet og politiet har erklært krig, og siden det er det dem vil ha så skal dem jaggu meg få det.
                              Opprinnelig skrevet av JhnY
                              Vil de ha krig, skal de få krig.

/Jhny som ikke så velgig edru atm
                              Jeg skjønner at dere er totalt oppgitt over denne behandlinga, men har det slått dere at det nettopp kan være krig de ønsker for å få en unnskyldning til å ekskludere dere, hele gjengen?

La KFLs sentrale organismer bruke sin pondus, dere.
                              Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

Opprinnelig skrevet av gulost
                                Jeg skjønner at dere er totalt oppgitt over denne behandlinga, men har det slått dere at det nettopp kan være krig de ønsker for å få en unnskyldning til å ekskludere dere, hele gjengen?

La KFLs sentrale organismer bruke sin pondus, dere.
                                Jepp, er klar over at dem gjør dette for å få en reaksjon og en grunn til å kaste oss ut fra Åråsen. Men er lei av den behandlinga vi (og uskyldige 15. årige jenter) får av klubben.

KFLs sentrale organismer har ikke klart å få ordnet opp i dette enda, og jeg tviler på at dem får gjort det før Sandefjord kampen. Det er ikke ment som kritikk til KFL, men jeg vet hvordan LSK og politiet er, derfor har jeg ingen tro på at trakaseringa kommer til å slutte...
                                Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• veiron
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6267

Faen heller, nå blir jeg forbanna! Er det sånn LSK skal behandle et KFL i vekst? En supporterklubb som er livsåra til LSK? Ved å behandle visse grupper av KFL dårlig, så kan de faktisk sørge for at miljøet splittes og at KFL deles opp. Eller at enkelte slutter å komme på kamper.
                                  Faen ta dere som er ansvarlig for dette i LSK!
                                  Jeg håper virkelig at Fjøra og andre høyt oppe i systemet ikke er klar over hvordan UFC blir behandlet. Håper virkelig det "bare" er resultatet av en inkompetent tullig av en sikkerhetssjef. Idioten har vel fått herje nok nå snart? Idioten virker som en forbanna maktsyk faen.
                                  Jeg står selv på felt A, men jeg liker virkelig ikke å høre at folk som brenner for LSK blir behandlet dårlig.
                                  Hadde jeg fått de beskjedene som f.eks. Lars fikk, så hadde det klikka for meg! LSK er våres hjem, man kaster ikke ut folk fra hjemmet og sier at de er uønsket. Hvem tror de at de er???

100% støtte til UFC så lenge dere ikke bryter noen regler og støtter Fugla på den måten dere gjør.

Kommentar

• Bongen
                                    Medlem
                                    Bøffel
                                    • Jan 2006
                                    • 37

Ble også ransaket etter kampen da jeg stod å sang litt. Sa fra til politiet at dette har dem ikke lov til. Fikk bare beskjed om å holde kjeft.
                                    Jeg er ikke med i UFC. Men de hadde sett meg med en banner under kampen. Bullshit

De letet etter en banner det stod ultras på eller noe.

Kommentar

• Thomas_sprit
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Jul 2005
                                      • 48

legger inn innlegget for min kjære venn Frode:

UFC…en brobygger???? NEPPE..

Med uttalelser som:

Vil de ha krig, skal de få krig
                                      LSK sikkerhet og politiet har erklært krig, og siden det er det dem vil ha så skal dem jaggu meg få det”

Med slike uttalelser og holdninger mener jeg LSK burde utestenge de personene som har slike uttalelser.

Når man er mer opptatt av å lage blest rundt egen gruppering og samtidig går til krig mot LSK, da bør man snartest begynne å vurdere sitt eget engasjement

Vil tro at rekruttering for medlemskap i ufc blir laber, og at mange ikke oppfyller de ”flotte” kravene som stilles, sakset fra deres hjemmeside: Vi i UFC vil gjerne ha flere medlemmer, men ikke til enhver pris. Kvalitet går foran kvantitet. Har du lyst til å bli medlem må du bevise på tribunen at du har den samme mentaliteten som skal til for å være med i UFC
                                      Last edited by iL; 17.05.2006, 14:51.

Kommentar

• veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

Opprinnelig skrevet av Thomas_sprit
                                        legger inn innlegget for min kjære venn Frode:

UFC…en brobygger???? NEPPE..

Med uttalelser som:

Vil de ha krig, skal de få krig
                                        LSK sikkerhet og politiet har erklært krig, og siden det er det dem vil ha så skal dem jaggu meg få det”
                                        Ikke heldig med uttalelser som "vil de ha krig, skal de få krig". Lite voksent egentlig. Men samtidig må man jo ha forståelse for at de blir forbanna når de blir behandlet som kriminelle på Åråsen! For såvidt jeg har skjønt har de ennå ikke gjort noe lovstridig på Åråsen.

Kommentar

• jan-erik
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • May 2004
                                          • 171

Makan til oppførsel av LSK sikkerhet og Politiet.

Stiller meg veldig undrende til måten de går frem på. Er de virkelig tjent med dette ? Stiller meg også undrende til Politiets rolle i dette her . Det er vel noen lover å regler de må følge. Hadde dette vært meg som de skulle ransaket så skulle jeg hatt navn og alt på den politi idioten . Syns det også virker helt sykt at de går til det skritet og ransaker folk fordi de ser etter en banner der det står Ultras på ? Hva er farlig med det banneret. Og hva slags skade kan det gjøre for LSK ?

Også har jeg et Spm ang sikkerthets møtene som er før kampene !

Hva blir tatt opp på disse egentlig? Er det snakk om at UFC er en risiko faktor?

Stiller meg undrende til hele denne saken ..

Håper styret i KFL tar opp dialogen med LSK for å få denne ut av verden en gang for alle. INGEN da mener jeg INGEN er tjent med DETTE....
                                          FORZA FUGLA

Kommentar

Working...