UFC ransaket etter Molde-kampen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

Denne saken er ikke annet enn trist. Nitrist.

Med det bittelille forbeholdet at jeg ennå ikke kjenner grunnen til dette oppstyret, fra LSK sin side, har jeg vanskelig for forstå annet enn at klubben enten ønsker å provosere frem reaksjoner slik at de etterpå kan slå seg på brystet og si "hva var det vi sa".
    Eller så ønsker de å trakassere såkalt "uønskede elementer" til disse ikke lenger gidder å la seg utsette for sånn behandling.
    Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
    En som ble utsatt for denne oppførselen etter kampen sammen med dattera si er lei og blir nå hjemme framover!
    Og det ser ut til at de er i ferd med å lykkes også.

Én ting er ihvertfall sikkert for mitt vedkommende. Selv om jeg sjelden er på kamper, så kommer jeg heretter til å plassere meg sammen med de som blir utsatt for dette (om jeg er velkommen?) for å markere min støtte.

Nei til en supporterkultur styrt av klubben!
    AMEN!
    Knurr...

Kommentar

• KristofferØ
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 587

JhnY, slutt å skriv innlegg i fylla, det blir bare verre for å si det sånn.. Smart..

Men for å ta det litt mer seriøst:
      Jeg synes de som går ut mot UFC i denne situasjonen er feige. Vi har blitt hersa med av Politiet mange ganger nå, og rett og slett blitt avhørt foran et snitt på 8871 mennesker. Forventer alle menneskene her at vi skal sette oss ned og vente på at LSK og NøFF klarerer oss og lar oss gjøre det vi har som mål, å støtte LSK (et punkt mange ser ut til å ha oversett), så synes jeg menneskene her er rimelig blåøyde.

Seb`R - Det er på tide at du leser "Heksejakt på UFC"-tråden, tror kanskje du får litt høyere grad av forsåelse av det. Når du har gjort det, så kan du få sende meg en PM, så kan du og jeg diskutere der..
      Last edited by KristofferØ; 18.05.2006, 08:47.
      I år så tar vi ostepop
      Vi elsker Lillestrøm
      HEI!

Kommentar

• Blakk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 1860

En liten melding til Politiet og LSK,jeg vet dere leser dette..
        Jeg Kommer ALLTID til og være på ÅRÅSEN,dere blir aldri kvitt meg,hvis dere ikke finner på å sende meg til sibir da,får å ha stått på ett sete eller vifta med ett flagg.(sender dere meg til sibir,så rømmer jeg)

A.C.A.B.

Kommentar

• gj
          Seniormedlem
          • Nov 2003
          • 3360

Opprinnelig skrevet av Blakk
          En liten melding til Politiet og LSK,jeg vet dere leser dette..
          Kanskje nettopp det der er feil innfallsvinkel.

Et forum er ikke arenaen der man kan forvente saklige innlegg fra alle sider i debatten. Svar fra LSK/Politiet kommer du aldri til å se her (unntak av meldinger f.eks. Petter bringer videre).

Derfor; i stedet for å sitte å stampe i veggen her på forumet. Hvorfor ikke ta kontakt med LSK/Politi selv? Opprett dialog selv, altså ikke ta den holdningen "de får ta kontakt med meg". Senk stoltheten litt for å prøve å ordne opp i saken. Skriv et saklig leserinnlegg til Romerikes Blad?

Også tror jeg dere bare må være innstilt på kompromisser. Om LSK (klubben dere elsker) ikke ønsker denne kleskoden (hvis da er dette det står på, brukt som eksempel) på sin hjemmearena, hvorfor ikke respektere dette, i forståelse med hva slags miljø man ikke ønsker på Lillestrøm...? Hvis det er logoen de ikke liker, kan dere vurdere andre alternativer? Kanskje det er alt som skal til for å løse det spente forholdet mellom UFC og LSK?

Ellers synes jeg RoyVaadal hadde et bra sammendrag på situasjonen.

Kommentar

• ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

Glenn. Vi har flere ganger prøvd å få kontakt med LSK.

Kommentar

• Fugla- patriot83
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2005
              • 1241

Ikke slutt å gå på kamp!
              -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
              Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

Kommentar

• King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

Opprinnelig skrevet av Glenn
                Kanskje nettopp det der er feil innfallsvinkel.

Et forum er ikke arenaen der man kan forvente saklige innlegg fra alle sider i debatten. Svar fra LSK/Politiet kommer du aldri til å se her (unntak av meldinger f.eks. Petter bringer videre).

Derfor; i stedet for å sitte å stampe i veggen her på forumet. Hvorfor ikke ta kontakt med LSK/Politi selv? Opprett dialog selv, altså ikke ta den holdningen "de får ta kontakt med meg". Senk stoltheten litt for å prøve å ordne opp i saken. Skriv et saklig leserinnlegg til Romerikes Blad?

Også tror jeg dere bare må være innstilt på kompromisser. Om LSK (klubben dere elsker) ikke ønsker denne kleskoden (hvis da er dette det står på, brukt som eksempel) på sin hjemmearena, hvorfor ikke respektere dette, i forståelse med hva slags miljø man ikke ønsker på Lillestrøm...? Hvis det er logoen de ikke liker, kan dere vurdere andre alternativer? Kanskje det er alt som skal til for å løse det spente forholdet mellom UFC og LSK?

Ellers synes jeg RoyVaadal hadde et bra sammendrag på situasjonen.
                Vi har prøvd å komme i dialog med LSK ved flere anledninger, og kommer til å fortsette å prøve med det. Kommer det ett krav fra LSK at man ikke får lov til å gå med bestemte klesmerker så kommer vi selvfølgelig til å gå med på dette så lenge det ikke gjelder bare UFC, men samtlige på Åråsen som bruker disse merkene. Kan bli morsomt ved innslippinga fremover da isåfall...
                Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Ted Nugent
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 851

Så opptil flere 50-åringer med Lacoste-klær mot Molde. Regner med at disse kommer til å slite med å komme in på Åråsen fremover...

Kommentar

• Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

Og ikke minst alle bestemødrene med Burberry-skjerf. ;-)

Kommentar

• Bærumskanari
                      Medlem
                      Bøffel
                      • Apr 2006
                      • 36

Jeg sto igjen etter kampen og ventet på samboeren min, som er UFC-medlem. Jeg sto et par meter unna de og pratet med lillesøsteren til samboeren min, som forsåvidt var med oss og sto på kanarifeltet for første gang. Plutselig kom en politidame bort til meg og begynte å dytte meg og sa at jeg skulle gå nå, og hun dyttet meg i retningen hun ville jeg skulle gå. Og ikke minst så gjorde hun det samme med den 15årige søsteren til samboeren min, i tillegg til å begynne å ransake skolesekken hennes uten noe som helst forvarsel... Hva skjer?? Hva driver politiet med??
                      Jeg spurte høflig hvorfor jeg ikke fikk gå ut den andre veien, og at jeg sto og ventet på noen. Fikk bare til svar at jeg måtte gå nå. Og at jeg ikke fikk lov til å stå der...

Jeg følte meg trakasert av politiet, og jeg følte meg ikke velkommen på Åråsen i det hele tatt. Selv om jeg har vært der på nesten hver eneste hjemmekamp i snart 5 år...

Igjen hadd vi vunnet en kamp, igjen var vi på topp på tabellen, og igjen klarte politiet å ødelegge den store gleden....

Nå må snart noe skje........

Kommentar

• veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

Opprinnelig skrevet av Bærumskanari
                        Jeg følte meg trakasert av politiet, og jeg følte meg ikke velkommen på Åråsen i det hele tatt. Selv om jeg har vært der på nesten hver eneste hjemmekamp i snart 5 år...
                        Ikke bra. Ikke bra i det hele tatt. Faen heller! Det er ikke sånn det skal være på Åråsen!
                        Ikke rart mange ikke liker polititet heller. Går ikke ann å behandle folk på den måten der, og i tillegg være så arrogante. Hva er det som gjør politifolk så jævlig arrogante egentlig? Skjønner de ikke at de oppnår mer med normal folkeskikk?

Kommentar

• Blakk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 1860

[quote=veiron] Hva er det som gjør politifolk så jævlig arrogante egentlig? quote]

Ett svar på det kan være att de har blitt mobba i skoletida ett annet kan være en feil i hjernen..

Kommentar

• scages
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 1292

Det bare aa anmelde snut som opptrer slik som det er kommet fram her.
                            Virker som de lever etter anarkiets prinsipper. Hvordan skal man ta dette seriost, naar ordensmakten er den fremste/eneste lovbryteren?

Fight back!
                            Last edited by scages; 19.05.2006, 01:02.

Kommentar

• Bongen
                              Medlem
                              Bøffel
                              • Jan 2006
                              • 37

Det som hadde vært litt artig til neste hjemmekamp er at mange står igjen etter kampen.

Så kan folk se hvor jævlig arrogante snuten er mot folka i UFC og de som står rundt.

Kommentar

• Tony
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4737

Opprinnelig skrevet av Bongen
                                Det som hadde vært litt artig til neste hjemmekamp er at mange står igjen etter kampen.

Så kan folk se hvor jævlig arrogante snuten er mot folka i UFC og de som står rundt.
                                Problemet er at folk ikke stiller opp.
                                Men la nå vi (KFL) prtae med klubben først og få til en ordning uten noen form for opptøyer

Kommentar

• veiron
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6267

Btw, en kompis av meg tipset om at om en snut ransaker deg og oppfører seg ufint, så spør om tjenestenummeret. Det plikter de å oppgi. Da blir de visst mindre eplekjekke...
                                  Ikke veit jeg egentlig. Har aldri vært i klammeri med loven. Men når det ikke skal mer til enn å gå på fotballkamp og støtte Fugla, så er det jo greit å ha i bakhodet.

Kommentar

• smilefjes
                                    -Engasupporter-
                                    Hoffnarr
                                    • Apr 2006
                                    • 57

Opprinnelig skrevet av veiron
                                    Btw, en kompis av meg tipset om at om en snut ransaker deg og oppfører seg ufint, så spør om tjenestenummeret. Det plikter de å oppgi. Da blir de visst mindre eplekjekke...
                                    Ikke veit jeg egentlig. Har aldri vært i klammeri med loven. Men når det ikke skal mer til enn å gå på fotballkamp og støtte Fugla, så er det jo greit å ha i bakhodet.
                                    Stemmer det. Og nekter de å oppgi tjenestenummeret så vil dette få konsekvenser for tjenestemannen, feks. suspendert fra yrket sitt.

Kommentar

• bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3030

opplevde no lignende på lerkendal. snuten viste meg en flaske som ikke var min, begynte å ransake meg og spørte om jeg hadde dop på meg. jeg sa nei til både flaska og dopen, for jeg hadde faen ikke på meg dop og hadde aldri sett flaska før, og så sa han at jeg skulle se til helvete å komme meg ut, så blei jeg kasta på huet å rævva ut. for ingenting!!! konklusjon: snuten på fotballbanene i norge er noen jævla rasshøl, dem tar uskyldige folk for bare å ha noe å gjøre ser det ut som.
                                      forresten jeg hadde på meg en hvit jakke med hette, kanskje dem trudde jeg var casual?
                                      I år så tar vi alt

Kommentar

• Jaren-kanari
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Mar 2004
                                        • 185

Utrolig synd at LSK pisser på egen legg ved å oppføre seg sånn mot noen av våre mest innbitte fans. Håper dere ikke mister motet, og bygger videre på det dere er. Syns en markering burde være på sin plass. Kanskje vi neste hjemmekamp bare skulle sitte, bruke de kjipe cupfinale-flagga, og kun rope "Lillestrøm" klapp-klapp-klapp, så får LSK og snutefaen det som de vil....:evil:
                                        Jaren-kanari
                                        Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

Kommentar

• morten
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 2156

Opprinnelig skrevet av Jaren-kanari
                                          Kanskje vi neste hjemmekamp bare skulle sitte, bruke de kjipe cupfinale-flagga, og kun rope "Lillestrøm" klapp-klapp-klapp, så får LSK og snutefaen det som de vil....:evil:

Tror nok ikke det blir lagt så veldig godt merke til ar ufc sitter og klapper.Kanarifansen er mektig og det er fint at ufc er engasjerte men la merke til forrige kamp at de startet andre sanger enn det forsangerne gjorde og det ødela samsyngingen. Artig at dere lager banner og er ivrige men synes det også er viktig og forstå at LSK har fokus på at provoserende holdning og casual-utstråling ikke er akseptert.Det jeg har fått oppfatning av er at ufc er en gjeng med fjortiskanaris som prøver å være hardcore.Da synes jeg det blir patetisk.Håper jeg tar feil.Stå på UFC!
                                          Last edited by Rønnern; 20.05.2006, 19:15.
                                          Badekar
                                          http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

Working...