Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
UFC var forresten de eneste av de 8985 tilskuerne som hadde tatt seg bryet med å male bannere til Stoffe og Claus
Var de? Jeg mener jeg så et banner på conten, som var rettet mot Claus.
Er ikke helt stødig i tysk, men jeg fikk i hvertfall oversatt det som sto til: "Kanari-fansen har verdens beste bestefar"!
Correct me if Im wrong
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Var de? Jeg mener jeg så et banner på conten, som var rettet mot Claus.
Er ikke helt stødig i tysk, men jeg fikk i hvertfall oversatt det som sto til: "Kanari-fansen har verdens beste bestefar"!
Correct me if Im wrong
Stemmer det. Diamant/Team Werni har noen one-linere som slår fletta ut av alle andre som forsøker å være morsomme.
Men for all del, kred til Diamanten og printeren deres!
Det er ikke en printer. Det er en plotter. Det brukes tusenvis av kroner på slike bannere, men det er vel uansett ikke riktig for å hente den rette cred'en.
Det er ikke en printer. Det er en plotter. Det brukes tusenvis av kroner på slike bannere, men det er vel uansett ikke riktig for å hente den rette cred'en.
Selvsagt kan ikke printere/plottere måle seg med malepensel. Det blir jo som å si at internett er kulere enn tekst-TV!
All tifo skal lages fra bunnen av. Et par tastetrykk på tastaturet blir ikke det samme. Men det er jo min mening
"Et par tastetrykk"? Sukk, det er skuffende hvor lite øyne for grafisk design, fargestyring og betjenting av avansert programvare for utskrift blir verdsatt blant enkelte elementer i Kanari-Fansen.
Kommentar