Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
helt enig med deg i det! og ikke for å prøve å få alle ufc og kgg til å hate meg, men jeg er glad jeg ikke er med i noen av disse grupperingene.
jeg gir alt på tribunen, synger og hopper masse. og jeg er stolt medlem av Kanari Fansen!!
Jeg regner da med at alle de som er med i disse grupperingene også er med i Kanari- Fansen, men de er i TILLEGG med i en kompisgjeng som har samlet seg og vil lage ett spetakkel uten like på tribunen.
Jeg er heller ikke med i noen undergruppe, men står bak de hvis de fortsetter slik de gjør nå. Stemningen på Åråsen for tiden er jo legendarisk og elektrisk!
Som jeg har sagt tjue ganger før; Jeg er glad vi er en stor supporterskare med flere undergrupper hvor alle drar i SAMME retning!
mhv,
stolt kanari!!!
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
Skjønner at det ordspillet ikke var helt velykket. Jeg prøvde å gjøre tre poeng med dette ordspillet.
1. Ultras er bare folk som ønsker å være Ultra bra Supportere.
2. Vi kan alle være Ultra bra Supportere.
3. Vi ønsker flere Ultra bra Suppoertere
Men tror denne tråden har sporet av litt... (Noe som vel egentlig er min feil)
Det var mange som ble ransaket som ikke var medlemmer av UFC, men de befant seg alle rundt UFC og jeg lurer på hvorfor LSK & Politiet har valgt seg ut UFC som mål og ingen av de andre undergruppene!?!
Noen som vet?
Last edited by Ballkunstneren; 27.05.2006, 15:23.
Begrunnelse: Feil tittel...
....jeg lurer på hvorfor LSK & Politiet har valgt seg ut UFC som mål og ingen av de andre undergruppene!?!
Noen som vet?
Skal ikke påstå at jeg vet, men det kan nok ha noe med at de andre undergruppene har holdt seg vekk fra blussing og ikke har medlemmer med trang til å bære symboler for casual-kulturen.
Team Scooter har alltid kjørt på ironi, KGG har utmerket seg som drita bønder
Ingen korte lunter her mc. Skjønte ikke helt hva han siktet til....
Derfor spør jeg.
Det var vel sikta mot kanari fylla som kom ifjor i rb og etter en Køben tur i år.
Men når dette er sagt, så er ikke det jeg sier nå retta mot KGG, men et svar på spørsmål fra Bongen
Mest sannsylig så hadde ikke Jordbakke så mange baktanker bak sin uttalese.
Jeg refererte bare til Rønner'ns uttalelser om at KGG har utmerket seg som drita bønder, i forbindelse med at politi har valgt seg ut UFC som mål og ikke de andre undergruppene. Jeg har ikke referert KGG som en gjeng med drita bønder. Jeg bare legger frem, det jeg ser på som fakta, at drita bønder er kjent for å lage kvalm. Tolk det slik dere selv vil - bønder!
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Trodde UFC var en undergruppe som var ihuga lsksupportere,men så ser jeg at ingen som står der har supporterutstyr. Bannerne deres dyrker jo bare seg selv og ikke Sportsklubben. Til å begynne med var jeg for denne gjengen som lagde liv men nå synes jeg det hele bare er patetisk.Noen andre som har innvendiger?
Du tar dessverre veldig, veldig feil her. UFC hadde to bannere i dag, ett til Stoffe og ett til Claus.
På banneret til Stoffe sto det "TAKK FOR NÅ, STOFFE!" og på banneret til Claus sto det "CLAUS = KANARIENVOGEL".
Er ikke dette å støtte Sportsklubben, da?
UFC var forresten de eneste av de 8985 tilskuerne som hadde tatt seg bryet med å male bannere til Stoffe og Claus.
Kommentar