Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det ville nok vært bedre å skrive Die Kanari-Fans grüssen den besten opa der welt. Mer korrekt tysk... sorry...
og nå klarer ikke jeg å beherske meg med mine tysk kunnskaper.. det lille jeg husker av mine 5 år med tysk på skolen er nemlig at substantiv skal ha stor forbokstav!
så når du sier mer korrekt tysk, så er det mulig at det er mer korrekt enn det som stod på banneret, men helt korrekt var det ikke
Vil de ha krig, skal de få krig LSK sikkerhet og politiet har erklært krig, og siden det er det dem vil ha så skal dem jaggu meg få det”
Med slike uttalelser og holdninger mener jeg LSK burde utestenge de personene som har slike uttalelser.
Når man er mer opptatt av å lage blest rundt egen gruppering og samtidig går til krig mot LSK, da bør man snartest begynne å vurdere sitt eget engasjement
Vil tro at rekruttering for medlemskap i ufc blir laber, og at mange ikke oppfyller de ”flotte” kravene som stilles, sakset fra deres hjemmeside: Vi i UFC vil gjerne ha flere medlemmer, men ikke til enhver pris. Kvalitet går foran kvantitet. Har du lyst til å bli medlem må du bevise på tribunen at du har den samme mentaliteten som skal til for å være med i UFC
Støtter Tomas og Frode her. Dette blir for patetisk
Sannheten er jo at LSK sikkerhet har trakkasert UFC over en lenger periode, at det kommer noe reaksjoner på en sånn behandling er bare normalt.
At medsupportere blir behandlet som kriminielle av egen klubb og kalt nazister er tydeligvis ok da?
At du støtter en utestengelse av UFC medlemmer for stå for din regning.
Nå var vel ikke det innlegget det ble siktet til, akkurat det mest diplomatiske som er lagret på dette forumet, så det er på én måte forståelig at enkelte sperrer øynene opp.
MEN: det kreves vel ikke akkurat professorat i psykologi for å kunne forstå frustrasjonen som ligger bak en slik utblåsning
Hilsen en som krysser fingrene for at det snart blir slutt på dette tullet slik at UFC og andre positive undergrupperinger for fred til det de egentlig har lyst til: Støtte Fugla
og nå klarer ikke jeg å beherske meg med mine tysk kunnskaper.. det lille jeg husker av mine 5 år med tysk på skolen er nemlig at substantiv skal ha stor forbokstav!
så når du sier mer korrekt tysk, så er det mulig at det er mer korrekt enn det som stod på banneret, men helt korrekt var det ikke
Kommentar