Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Flagghavet til Enga var bra. De ville prøve noe annet enn de har gjort tidligere, og lyktes godt med det. Men de kunne forsåvidt ha gjort mer ut av det.
Og en annen ting angående Engas tifo. 3000 ferdigproduserte flagg koster mer enn årsbudsjettet til FuglaTifo. ;-)
hvordan kan du mene at denne er fin? Alt ser så halv ferdig ut
Joda, det kan kanskje se halvferdig ut. Men det blå på OH'en forestiller en folkemengde, og det er vel derfor de ikke har mosaikk på disse (i følge Magnus hos ET). Hadde man fylt resten av tribunen med blå ark så ville det bare sett ut som at man delte tribunen. Det er iallefall sånn jeg ser på det. Det var vel ikke den mest vellykka tifoen til ET, men..
Om jeg er en skalle, klansmedlem, eller hva du nå enn kaller det er vel knikende likegyldig? Jeg var bare ute etter en grunn til at han mente den var ræva, og den fikk jeg.
Joda, det kan kanskje se halvferdig ut. Men det blå på OH'en forestiller en folkemengde, og det er vel derfor de ikke har mosaikk på disse (i følge Magnus hos ET). Hadde man fylt resten av tribunen med blå ark så ville det bare sett ut som at man delte tribunen. Det er iallefall sånn jeg ser på det. Det var vel ikke den mest vellykka tifoen til ET, men..
Om jeg er en skalle, klansmedlem, eller hva du nå enn kaller det er vel knikende likegyldig? Jeg var bare ute etter en grunn til at han mente den var ræva, og den fikk jeg.
Ikke videre imponert over denne tifoen til E.T heller. Tifoen på serieåpninga var heller ikke bra, og tifoen mot Lyn var bra, men hadde forventet noe mer i ett derby.
Virker som det er "inn" blant tifogrupper å mislykkes, å gjøre ting halveis i år
Jeg synes tifo`n var grei. Pent banner. Dessuten litt kult at det ikke blir det samme hver gang. E.T. har vel vist at de mestrer det meste, at de prøver litt annet er forståelig.
Men jeg forventer selvsagt noe stort av Norges beste og mest pengesterke tifogruppe. E.T. vil alltid bli målt opp mot det som har blitt prestert tidligere.
Men jeg forventer selvsagt noe stort av Norges beste og mest pengesterke tifogruppe. E.T. vil alltid bli målt opp mot det som har blitt prestert tidligere.
Ja, de pEnga, de pEnga... Hadde det bare vært for Fugla-Tifo å ringe hjem hver gang de trenger penger. Akkurat som E.T. - phone home!
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Kommentar