Er ikke meningen med denne tråden å legge frem bilder av Tifo fra Tippeligaen, ikke en diskusjon om rundt om/hvis man kanskje kan komme til å få lagt ut bilder etc?
Tifo Tippeliga 2006 [diskusjon]
Collapse
X
-
-
-
Iom. at jeg kun gir bånn-, middels eller toppkarakter, så må jeg nesten gi topp, selv med den feilen. Syns idéen var original, og den ble tom. tatt med som det første TV2 viste fra sin Åråsen-reportasje i dag. Gratulerer med TV-tid for FuglaTifo.
Var det forresten her Uwe trodde han så det Øst-tyske flagget?Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisHvor er megafonen når vi trenger den?Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
-
Lyn mot VIF
Ser i bildetråden en feit tegning av bastion, som Nordby mener muligens slår den FuglaTifo dro opp mot Viking.
Noe som gjorde sistnevntes arrangement så bra var ikke bare tegninga og budskapet med Fuglekongen som befalte de andre klubbene ned på kne (tegninga her var også ekstremt kul spør du meg), men det originale med at spillerne kom ut gjennom banneret.. ut fra fugleredet/Åråsen, mens fansen bak banneret sang Forza Fugla-sang slik som tegningen skulle vise.
Så jeg syns våre Tifo-jenter og gutter stikker av med flere poeng vurdert opp mot Lyn sin, pga. alle elementene og samordninga.. selv om Lyn fortjener skryt for sin også!Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gulostSer i bildetråden en feit tegning av bastion, som Nordby mener muligens slår den FuglaTifo dro opp mot Viking.
Noe som gjorde sistnevntes arrangement så bra var ikke bare tegninga og budskapet med Fuglekongen som befalte de andre klubbene ned på kne (tegninga her var også ekstremt kul spør du meg), men det originale med at spillerne kom ut gjennom banneret.. ut fra fugleredet/Åråsen, mens fansen bak banneret sang Forza Fugla-sang slik som tegningen skulle vise.
Så jeg syns våre Tifo-jenter og gutter stikker av med flere poeng vurdert opp mot Lyn sin, pga. alle elementene og samordninga.. selv om Lyn fortjener skryt for sin også!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyDe var ikke mange nok..måtte plassere ut folk på sidene..:PKommentar
Kommentar