Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Stabæk Support var først ute med "forza". De begynte å synge denne allerede på sent 90-tall.
Faen... og jeg som akkurat dissa en stabæk-kar på jobben for å rappe sangen vår... Helvete, håper han ikke leser forumet på KFL..
Ja, ja.. Det klinger ihvertfall bedre med Forza Fugla enn Fåzza Stabæææk.
Annen ting: Flere enn meg som registrerte at RævBK-kjernen har greid å rote fram ei tromme de også? Tenker den funker jæævlig bra sammen med gode, gamle "R B K".
Annen ting: Flere enn meg som registrerte at RævBK-kjernen har greid å rote fram ei tromme de også? Tenker den funker jæævlig bra sammen med gode, gamle "R B K".
Dette er gammelt nytt. Kjernen kjøpte tromme i fjor og starta ganske likt som oss med elsket forhatte.
Uansett om tribunen er dårlig og man ikke ser noe i svingen så går det an å åpne kjeften og prøve åsynge da. Tar med en uttalelse før kampen med han som stod ved siden av meg:
Han: Hei. Du står på plassen min
Jeg: Sorry, men det er ikke plassbestemt felt.
Han: Å nei, hvorfor står det på billetten min da? Er det noe du har funnet opp nå?
Jeg: Nei, men det er ledig på raden forran. Du kan stå der.
Han: Nei, jeg står fin her jeg (ved siden av meg)
Sang han? NEI!
Klappa han? Ja, når fugla scora
Hoppa han: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!
Dette er gammelt nytt. Kjernen kjøpte tromme i fjor og starta ganske likt som oss med elsket forhatte.
Uansett om tribunen er dårlig og man ikke ser noe i svingen så går det an å åpne kjeften og prøve åsynge da. Tar med en uttalelse før kampen med han som stod ved siden av meg:
Han: Hei. Du står på plassen min
Jeg: Sorry, men det er ikke plassbestemt felt.
Han: Å nei, hvorfor står det på billetten min da? Er det noe du har funnet opp nå?
Jeg: Nei, men det er ledig på raden forran. Du kan stå der.
Han: Nei, jeg står fin her jeg (ved siden av meg)
Sang han? NEI!
Klappa han? Ja, når fugla scora
Hoppa han: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!
Ja, Kjernen startet med trommer etter oss, men de startet vel omtrent med oss på "Elsket, forhatte", tror jeg...
Hehe.. Latterlig han typen du du forteller om her!
Uansett blir det bedre på søndag, under tak, Tony!
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
Kommentar