Har ikke regnfrakk, bruker paraply, men tvilsomt om jeg får med den inn gitt.. Får lete innerst i skapet, kanksje jeg finner noe spennende.
Stemningstråd: Stabæk-LSK
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalKan noen bekrefte eller avkrefte det. Sånne ting synes jeg er litt viktig i forhold til å sammenligne supportere?
Uansett litt skuffa over oppmøtet i dag. God plass i svingen der jeg stod.... Greit nok at været er ræva og Nadderud stadion suger, MEN vi leda serien og hadde vinni 6 matcher på rad før denne kampen...
OsloFugl - gjennomblaut:evil:Kommentar
-
Enig...
Var ganske dødt over hele linja. Det blir mye luft mellom dem som synger. Kan vel ikke kalles synging i mitt tilfelle... Må jo bare bruke den stemmen jeg harMvh
Martin RathsKommentar
-
Dårlig oppmøte i dag, men dårlig vær har kanskje noe å si. I tillegg tror jeg nok at en del ikke kom fordi det har stått så mye dritt om tribunen vi står på.
Siden vi har økt oppmøtet på bortekamper, regner jeg med at en del av de aldri har vært på Nadderud. Etter det jeg har lest , skulle en tro at bortetribunen var helt håpløs og nærmest umulig å se noe som helst på. Da vil jeg tro enkelte velger å se kampen på TV. Greit nok at den er dårlig, men man ser da faktisk bedre enn det enkelte har skrevet her på forumet.BølerkanarisKommentar
-
Vet ikke om oppmøtet var så dårlig egentlig jeg. 300 på Å-feltet, kanskje 400 i svingen og rundt 300 på sittan. Ca 1000 stk på en regnfull dag på stadion fra Helvete er ikke såååå ille. Men stemningen derimot var for dårlig. På Å-feltet var det altfor mange som ikke sang og hoppet, virket ikke som det var altfor bra trøkk i svingen heller. Kan nesten virke som om folk har bestemt seg på forhånd at det ikke går ann å skape noe bra trøkk på Nadderud og derfor driter i å synge. Hadde alle blitt med på sangene på lik linje det man gjør på Åråsen så kunne det blitt ganske bra trøkk.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Et av få høydepunkt: Rambekk-sangen.
Klokkesvingen utfordra noen bak meg på felt Å til å dra nevnte sang.
Felt Å "trøkka" til samtidig som Rambekk svarte med å raide fra egen banehalvdel og var på vei til å score. - Skapte stor stemning i 1.omgang.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyDette her var ganske dårlig. Mange som ikke sang som stod på feltet. Disse kunne godt sittet på andre siden istetdetfor å ta opp plassen til folk som vil synge.
oioi, jeg foreslo dette i diskusjonen om KFL feltet og ble nesten vingeklipt.
reaksjonene var slik som "får jeg ikke stå i kfl feltet selv om jeg ikke synger, melder jeg meg ut" etc....Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar