Stemningstråd LSK-Sandefjord

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lp
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Dec 2003
    • 223

Opprinnelig skrevet av Gullstrupa
    Syntes vi bør sile ut dem som ikke synger, stelle dem opp og meie dem ned med maskin-gevær.
    Jeg elsker denne diskusjonen!

-Jeg synger ikke alle sanger
    -Jeg hopper ikke under hver sang
    -Jeg har ikke med eget flag
    -Jeg har ikke med pyro
    -ultras er en god ting, men det er ikke meg.

Skal vi nekte dem som ikke synger å stå på KFL feltet?
    Etter hva jeg husker står det ingen ting om at man må synge når man melder seg inn i kfl! Skal man da nekte folk å benytte seg av medlems tilbudet sitt om å stå på feltet?
    Kom gjerne med en opfordring til de som ikke synger om å bli med å støtte fugla! Men stiller det seg opp en full 15 åring å skriker at alle som ikke synger er idioter holder jeg kjeft.
    Ingen vits i å tro at jeg er redd for å synge, men til dere som vil ha med flest mulig. Det er ikke alle som har stått på feltet i 100 år. Kjefter dere holder de kjeft! Hjelper dere de i gang har vi kanskje fått en ny supporter..?

LP
    Skjetten gutta
    Wenche Myhre,
    "Muligens Hooligans" ;)

Kommentar

• LSK N/B
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 830

Syntes vi bør sile ut dem som ikke synger, stelle dem opp og meie dem ned med maskin-gevær.
      (ja jeg ser det er satt på spissen)
      Dette er ikke kritikk av Kanari-fansen, jeg synes dere gjør en kjempe jobb.

Føler at denne alle andre en oss suger på åråsen holdningen som har kommet inn blant noen i kanarifansen hår gått veldig langt nå. Jeg blir veldig provosert når jeg leser at dere ønsker andre fans ble hjemme fordi de ikke følger deres normer for hva en god supporter er. Jeg har fulgt sportsklubben i snart 20 år, og ingen skal komme å si at jeg er en mindreverdig supporter som ikke er ønsket på åråsen fordi jeg ikke hopper og synger, og at jeg kommer med kritikk av egene spillere vis jeg føler det er passende.
      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

Opprinnelig skrevet av LSK N/B
        Jeg har fulgt sportsklubben i snart 20 år, og ingen skal komme å si at jeg er en mindreverdig supporter som ikke er ønsket på åråsen fordi jeg ikke hopper og synger, og at jeg kommer med kritikk av egene spillere vis jeg føler det er passende.
        Du er ikke en mindreverdig person eller tilskuer, men en mindreverdig supporter er du definitivt hvis du oppfører deg som du beskriver. Support = støtte!

Kommentar

• iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

(ja jeg ser det er satt på spissen)
          Dette er ikke kritikk av Kanari-fansen, jeg synes dere gjør en kjempe jobb.

Føler at denne alle andre en oss suger på åråsen holdningen som har kommet inn blant noen i kanarifansen hår gått veldig langt nå. Jeg blir veldig provosert når jeg leser at dere ønsker andre fans ble hjemme fordi de ikke følger deres normer for hva en god supporter er. Jeg har fulgt sportsklubben i snart 20 år, og ingen skal komme å si at jeg er en mindreverdig supporter som ikke er ønsket på åråsen fordi jeg ikke hopper og synger, og at jeg kommer med kritikk av egene spillere vis jeg føler det er passende.
          Nei det hører ingen sted hjemme. Da får du heller begynne å heie på RBK og dra opp dit for å pipe på spillera, det er vist vanlig der oppe.

Stiller meg bak Petter her gitt, hold deg hjemme hvis du piper på spillerene.
          Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• LSK N/B
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 830

Opprinnelig skrevet av iL
            Nei det hører ingen sted hjemme. Da får du heller begynne å heie på RBK og dra opp dit for å pipe på spillera, det er vist vanlig der oppe.

Stiller meg bak Petter her gitt, hold deg hjemme hvis du piper på spillerene.
            Så du er synes det er bedre med 2000 på tibunen som står og synger, en sånn det er i dag? Poenget mitt er at alle som bruker tid og penger på dra til Åråsen må få lov til å uttrykke seg hvordan de føler for.

Nei til NFF!

Kommentar

• e.d
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 688

helt enig. du er defenitivt ikke noen dårligere person, men helt klart en dårligere supporter. -På samme måte som det er gode og dårlige spillere, er det gode og dårlige supportere. Support betyr å støtte.
              synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

• iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

Så du er synes det er bedre med 2000 på tibunen som står og synger, en sånn det er i dag? Poenget mitt er at alle som bruker tid og penger på dra til Åråsen må få lov til å uttrykke seg hvordan de føler for.
                Så du påstår det er 8000 som klager og piper?

Langt derifra, dere som piper og klager hold dere hjemme, klarer meg fint uten dere 50 som gjør det.

Tror du spillerene spiller bedre når du piper?
                Tror du Røssler reagerte for moro skyld den gangen i fjor?

Kommentar

• LSK N/B
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 830

Så du påstår det er 8000 som klager og piper?
                  Nei det har jeg ikke sagt, men det tendensen er klar, gjør som oss eller hold dere hjemme, og jeg tror da at folk velger å bli hjemme. Snakk om 50 nå, hva med neste kamp vi taper? 50 til? Hvor langt skal det gå? Tror du virkelig klubben tjnere på at folk ikke føler seg velkommen til Åråsen? Klart at nirvana er at alle er med å synger, og bidrar like mye som kanari-fansen, men sånn er det ikke, det kommer heller aldri til å skje.

Tror du spillerene spiller bedre når du piper?
                  Tror du Røssler reagerte for moro skyld den gangen i fjor?
                  Bare for å få ting på det klare jeg piper ikke på egene spillere. Nei jeg tror ikke de blir bedre på å bli pepet ut, samme som jeg ikke tror de blir noe bedre at folk legger inn klagene på dette forumet. Tror heller ikke de blir dårligere av det.

Om Uwe er det litt ja og nei. Han har jo hatt en tendens til å reagere voldsomt. Føler også at de har seriøst valgt feil yrke vi de ikke klarer å håndtere litt kritikk.

Nei til NFF!

Kommentar

• iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

Nei det har jeg ikke sagt, men det tendensen er klar, gjør som oss eller hold dere hjemme, og jeg tror da at folk velger å bli hjemme. Snakk om 50 nå, hva med neste kamp vi taper? 50 til? Hvor langt skal det gå? Tror du virkelig klubben tjnere på at folk ikke føler seg velkommen til Åråsen? Klart at nirvana er at alle er med å synger, og bidrar like mye som kanari-fansen, men sånn er det ikke, det kommer heller aldri til å skje.
                    Tror du misforstår, folk som piper og kjefter unødvendig på spillere er ikke velkomne, jeg sier ikke at folk som er misfornøyde ikke er velkomne. Stor forskjell.

Bare for å få ting på det klare jeg piper ikke på egene spillere. Nei jeg tror ikke de blir bedre på å bli pepet ut, samme som jeg ikke tror de blir noe bedre at folk legger inn klagene på dette forumet. Tror heller ikke de blir dårligere av det.

Om Uwe er det litt ja og nei. Han har jo hatt en tendens til å reagere voldsomt. Føler også at de har seriøst valgt feil yrke vi de ikke klarer å håndtere litt kritikk.
                    Du sa:

og at jeg kommer med kritikk av egene spillere vis jeg føler det er passende.
                    Dermed dro jeg den konklusjonen at du var en av de som piiper og kjefter unødvendig (en av de Uwe reagerte på).

Beklager hvis jeg misforstod den.

Kommentar

• LSK N/B
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 830

Tror du misforstår, folk som piper og kjefter unødvendig på spillere er ikke velkomne, jeg sier ikke at folk som er misfornøyde ikke er velkomne. Stor forskjell
                      Ja det er det er stor forskjell. Grunnen til at jeg så noe var at jeg så noen kommentarer mot egene fans, noe jeg ikke liker. Regner med at det kommer til å stoppe når gutta leder serien med 10-15 poeng ute i september. Jeg håper at Åråsen fortsatt skal være et sted alle kan føle seg velkommene. Og at alle i ugangspunktet kommer for å støtte fugla.

Nei til NFF!

Kommentar

• tanksenter
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Apr 2006
                        • 28

H0ppe

Jeg Tror At Hvis Alle Hopper Så Blir Det Gull

Kommentar

• LSK N/B
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 830

Opprinnelig skrevet av tanksenter
                          Jeg Tror At Hvis Alle Hopper Så Blir Det Gull

Tja tror gutta blir litt redde og ukonsentrerte om jeg skal stå å hoppe, lenge siden jeg hadde kallenavnent Slim Jim

Nei til NFF!

Kommentar

• iL
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 10771

Ja det er det er stor forskjell. Grunnen til at jeg så noe var at jeg så noen kommentarer mot egene fans, noe jeg ikke liker. Regner med at det kommer til å stoppe når gutta leder serien med 10-15 poeng ute i september. Jeg håper at Åråsen fortsatt skal være et sted alle kan føle seg velkommene. Og at alle i ugangspunktet kommer for å støtte fugla.
                            Da mistforstår du, som sagt vi er bare i mot folk som er ekstremt negative og utrykker dette verbalt og høyt.

Men da er vi i grunn enige

Kommentar

• Gullstrupa
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Sep 2005
                              • 190

Jeg må bare komme med et spørsmål til dere som bestemt ikke synger på kamper. Liker dere ikke at det blir hoppet og sunget på kamp?
                              Hvis dere liker stemning (noe jeg trur dere gjør siden dere er med å synge når det blir mål)
                              Spør dere selv hvor nitrist og stille det hadde vært på stadion hvis ingen sang heller hoppet i hele tatt. Alle må bidra for å heie gutta frem. Ifølge spillerne betyr det veldig mye for dem at fansen er med å skaper stemning.

så ja, man ER dåligere supporter hvis man ikke synger med.
                              Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.

Kommentar

• LSK N/B
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 830

Regnet med at den var slengt litt i min retning . Jeg verdsetter synging og stemning på tribunen, bare føler ikke noe behov for å bli med på det selv. Håper dere ikke sitter med den følelsen at jeg ikke liker det, jeg er meget imponert over hva dere har fått til i løpet hva de siste årene. men føler ikke noe behov for å delta selv (utover å klappe taktfast med) jeg går på Åråsen for se fotball ikke fans.

Tydlig at vi har foskjellig syn på hva som er supporter og det er greit.

Nei til NFF!

Kommentar

• iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

så ja, man ER dåligere supporter hvis man ikke synger med.
                                  Så langt går ikke jeg, det er en utopi at alle synger, kanskje om en del år ja, men ikke i dagens situasjon.

Har du noengang hvert på Viking stadion? Der kan man høre knappenåler falle!

Jeg vil heller at stadion fylles av folk som heier på fugla, en at bare de syngende er her, da ville det vært ganske tomt.

Kommentar

• Gullstrupa
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Sep 2005
                                    • 190

Sier ikke at jeg ikke ønsker folk som ikke synger på kampene.
                                    Sier bare at dem som er på stadion, som liker stemning vi lager men som ikke gidder å synge med bør gå i seg selv.
                                    Man kan sammenlingne det med Redd barne støtte. Alle syntes det er flott at folk gir penger til di fattige barna, men ikke alle gidder å gi selv. Man regner med at andre skal gjøre det så slipper jeg.

satt på spissen?
                                    Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.

Kommentar

• xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

Sier ikke at jeg ikke ønsker folk som ikke synger på kampene.
                                      Sier bare at dem som er på stadion, som liker stemning vi lager men som ikke gidder å synge med bør gå i seg selv.
                                      Man kan sammenlingne det med Redd barne støtte. Alle syntes det er flott at folk gir penger til di fattige barna, men ikke alle gidder å gi selv. Man regner med at andre skal gjøre det så slipper jeg.

satt på spissen?
                                      DÅRLIG eksempel... tenk å sammenligne fotball med noe så uviktig som redd barna
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

Working...