Trodde UFC var en undergruppe som var ihuga lsksupportere,men så ser jeg at ingen som står der har supporterutstyr. Bannerne deres dyrker jo bare seg selv og ikke Sportsklubben. Til å begynne med var jeg for denne gjengen som lagde liv men nå synes jeg det hele bare er patetisk.Noen andre som har innvendiger?
Ufc?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opprinnelig skrevet av FrøknaTrodde UFC var en undergruppe som var ihuga lsksupportere,men så ser jeg at ingen som står der har supporterutstyr. Bannerne deres dyrker jo bare seg selv og ikke Sportsklubben. Til å begynne med var jeg for denne gjengen som lagde liv men nå synes jeg det hele bare er patetisk.Noen andre som har innvendiger?Det er bedre å væra døv enn vålenga. -
Opprinnelig skrevet av FrøknaTrodde UFC var en undergruppe som var ihuga lsksupportere,men så ser jeg at ingen som står der har supporterutstyr. Bannerne deres dyrker jo bare seg selv og ikke Sportsklubben. Til å begynne med var jeg for denne gjengen som lagde liv men nå synes jeg det hele bare er patetisk.Noen andre som har innvendiger?Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar