Ufc?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frøkna
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Apr 2006
    • 129

    Ufc?

    Trodde UFC var en undergruppe som var ihuga lsksupportere,men så ser jeg at ingen som står der har supporterutstyr. Bannerne deres dyrker jo bare seg selv og ikke Sportsklubben. Til å begynne med var jeg for denne gjengen som lagde liv men nå synes jeg det hele bare er patetisk.Noen andre som har innvendiger?
    Forza Flisbyn!
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    Opprinnelig skrevet av Frøkna
    Trodde UFC var en undergruppe som var ihuga lsksupportere,men så ser jeg at ingen som står der har supporterutstyr. Bannerne deres dyrker jo bare seg selv og ikke Sportsklubben. Til å begynne med var jeg for denne gjengen som lagde liv men nå synes jeg det hele bare er patetisk.Noen andre som har innvendiger?
    Ta det i en av trådene som allerede omhandler UFC. Tror folk her begynner å bli drittlei av å diskutere symbolbruken til UFC og hva slags sko de har osv.. UFC er en gruppe som støtter klubben på sin egen måte og det skal de ha honnør for! Støtter man klubben så driter jeg hva man kaller seg og hva slags symboler man bruker(innenfor rimelighetens grenser).
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #3
      Opprinnelig skrevet av Frøkna
      Trodde UFC var en undergruppe som var ihuga lsksupportere,men så ser jeg at ingen som står der har supporterutstyr. Bannerne deres dyrker jo bare seg selv og ikke Sportsklubben. Til å begynne med var jeg for denne gjengen som lagde liv men nå synes jeg det hele bare er patetisk.Noen andre som har innvendiger?
      Dette har vært diskutert på flere tråder tidligere, ser ikke hensikten med enda en klage tråd på fæle UFC...
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #4
        Bøller
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        Working...