Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ja, da antar jeg at du også applauderer dine eventuelle barn hvis de gjør no dævelskap- du "elsker dem jo for det....."
Jeg regner meg ikke som supporter av mine barn, men, ja, jeg har sagt til dem at jeg elsker dem for det etter at de har gjort særs dumme ting.
Først har jeg forklart hvorfor det var dumt, men det har de skjønt selv.
LSK-spillerne skjønner også selv når de ikke har gjort det så bra som de skulle, og siden jeg ikke er oppdrager av dem, bare supporter, prøver jeg alltid å støtte dem.
Det betyr blant annet at jeg synes det er helt riktig å synge Vi elsker dere for det når de trenger det som mest.
LSK-spillerne skjønner også selv når de ikke har gjort det så bra som de skulle, og siden jeg ikke er oppdrager av dem, bare supporter, prøver jeg alltid å støtte dem.
Jeg regner med at Rösler tar seg av oppdragerrollen i garderoben etter kampen.
Selvsagt må vi slutte å synge at vi elsker laget vårt når de taper. Akkurat som vi bør slutte å juble når de scorer, eller synge til spillere som gjør noe bra på banen. Det er jo jobben deres, de kan da ikke regne med at vi skal la oss imponere bare fordi de gjør det de får betalt for.
Når jeg tenker etter, så er det ingen grunn til at vi skal møte opp på kampene heller. Hvis ikke spillerne greier å sparke ball uten at vi er der, så kan de bare legge opp.
Når jeg tenker etter, så er det ingen grunn til at vi skal møte opp på kampene heller. Hvis ikke spillerne greier å sparke ball uten at vi er der, så kan de bare legge opp.
En interessant tanke, vi snakker tross alt om profesjonelle arbeidstagere.
Det er helt unødvendig å bruke masse spenn på å reise Norge rundt for å se kampene, når Canal Digtal ordner biffen for halve prisen av en Molde-tur. I regnestykket kan vi også ta med spart forbruk av IFA-pastiller, det er ikke ubetydelige beløp som går med i løpet av sesongen for å holde stemmen i brukbar stand. Bare for å finne ut at det hele er unødvendig.
Ok, så får dere stå og synge etter tap, da. Jeg for min del reiser hjem - forbannet over forspilte muligheter til å feste grep om et lenge etterlengtet gull. Men,men..man kan jo ikke forvente at gull betyr like mye for alle..:evil:
Ok, så får dere stå og synge etter tap, da. Jeg for min del reiser hjem - forbannet over forspilte muligheter til å feste grep om et lenge etterlengtet gull. Men,men..man kan jo ikke forvente at gull betyr like mye for alle..:evil:
Det er vel ikke det at jeg er mindre sulten på gull, men jeg tror gullsjansen er større om vi støtter spillerne istedenfor å hetse dem.
Når man er skuffet over egne presentasjoner er det hyggelig å ha noen som oppmuntrer deg da.
Og om du gjør det dårlig prøver du vel litt hardere når du hører folk som heier deg fram.
Ikke minst når det er et faktum at du feiler er det godt å vite at det er noen som støtter deg uansett.
Når egne fans piper og slenger dritt, går før kampen er slutt og driter i å synge fordi de ikke liker det de ser må jo være utrolig umotiverende..
Jeg ville blitt sittende med klump i magen og større trang til å løpe av banen enn å spille bedre ihvertfall..
Det er vel ikke det at jeg er mindre sulten på gull, men jeg tror gullsjansen er større om vi støtter spillerne istedenfor å hetse dem.
Ja, definitivt. Og at det gullet smaker jævlig mye bedre hvis man faktisk har støttet laget sitt 100 % hele veien. Fotball er faktisk både oppturer og nedturer.
Ble du LSK supporter et par dager før cup finalen i fjor? Eller er du skap VIF? I Lillestrøm støtter vi gutta. Vil du ikke det så vet jeg om en klubb i Oslo du like gjerne kan bytte til for min del.
Når man er skuffet over egne presentasjoner er det hyggelig å ha noen som oppmuntrer deg da.
Og om du gjør det dårlig prøver du vel litt hardere når du hører folk som heier deg fram.
Ikke minst når det er et faktum at du feiler er det godt å vite at det er noen som støtter deg uansett.
Når egne fans piper og slenger dritt, går før kampen er slutt og driter i å synge fordi de ikke liker det de ser må jo være utrolig umotiverende..
Jeg ville blitt sittende med klump i magen og større trang til å løpe av banen enn å spille bedre ihvertfall..
Merkelig, kan ikke huske å ha nevnt noe om ikke å synge eller gi støtte under kamp, ei heller misshagsytringer og buing. Det eneste jeg ikke liker er sangen "elsker dere for det".
Merkelig, kan ikke huske å ha nevnt noe om ikke å synge eller gi støtte under kamp, ei heller misshagsytringer og buing. Det eneste jeg ikke liker er sangen "elsker dere for det".
Kan jeg få spørre om grunnen til det? Er det melodien som er dårlig da eller?
Det ER jo en SELVFØLGE... hvorfor i helvete synge om det..
LSK i våre hjerter....
.. si hva du vil, men jeg elsker verken Kippe, Rambekk eller Occean. Jeg elsker klubben. Spillerne er bare arbeidsmaur. Verktøy for at LSK skal bli best mulig.
Kommentar