La merke til at mange på felt C buet og slang dritt om spillerne våre under hele kampen i går. Dette kom spesielt fra de 2 øverste radene på felt C. Det er faenmeg for dårlig, folkens! Vi buer ikke på våre egne spillere selv om de gjør det dårlig ute på banen. Hvis dere er så misfornøyd, kan dere holde dere hjemme!
Felt C, er vi med?
Collapse
X
-
Jeg er enig i poenget ditt, at man skal støtte eget lag, og ikke bue.
MEN, det skal være lov å være missfornøyd.
Alle som står på tribunen der elsker LSK, men når laget spiller som igår, så må det vel være lov å være missfornøyd?
Eller?Ultras Felt C
www.ultrasfeltc.com -
du kan være missfornøyd ja, men syng og støtt laget likevel! tror ikke gutta på banen synes de blir gira hvis de hører buing av sitt eget publikum! la folket på Lerkendal få ta seg av det...mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Folk på øvre felt c har vært rævva i hele år. Dem synger så vidt og ikke faen om dem hopper.
Så det er vel egentlig ikke no bombe at det var dem som bua?Kommentar
-
Er ikke alle på øvre felt C som er dårlige, men jeg vurderer seriøst å gå lenger ned. Har jo nesten blitt bråk der pga folk som slenger dritt om spillerne. F. eks han dusten som alltid slenger dritt om Arild og roper på Haddad hver kamp. For en tosk.Kommentar
-
Det er netopp da det er synd at folk buer da.
Stillhet er bedre enn negativ lyd?Ultras Felt C
www.ultrasfeltc.comKommentar
-
Men det er værre på Strømmen storsenter...
OG uwe ble forbanna på noen i fjor, og det skjønner jeg jævlig godt!
I fjor så klikka han på en som satt vedsiden av meg og kasta tyggisen sin på'n.
En god supporter støtter i medgang og i motgang...
Og til alle de som klager på Arild, de har faen ikke noe grunn til det, igår så kom han inn og tok ansvar. Han begynte med en feilpasning, men etter det så spilte han bra..Kommentar
-
Alle feiler, denne gangen var det oss, desverre mot ett lag alle trodde skulle bli kanarimat.Ultras Felt C
www.ultrasfeltc.comKommentar
-
synes det var en grei oppfordring Petter kom med på slutten av kanari-tv. han sa at folk på ss tribunen må skjerpe seg, ikke sitte å slenge dritt om egne spillere, da kan de heller gå hjem. dette gjelder igrunn alle tilskuere på Åråsen!
bra Petter at du sier ifra!mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Når spillerne gang på gang ikke klarer å slå en pasning på FEM meter, og spiller dårlig, så må det gå an å si fra. Kanskje ikke under kampens gang, men etter kampslutt er det bedre å pipe enn å syng " Vi elsker dere for det" En patetisk sang!!!!!!!!!!!!
Og Sundgot var ikke bedre enn noen av de andre igår!!!
Det er ytringsfrihet i dette landet, og da kan man si hva man vil, selv om alle andre ikke er enig i det som måtte menes!!VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av maurakanariNår spillerne gang på gang ikke klarer å slå en pasning på FEM meter, og spiller dårlig, så må det gå an å si fra. Kanskje ikke under kampens gang, men etter kampslutt er det bedre å pipe enn å syng " Vi elsker dere for det" En patetisk sang!!!!!!!!!!!!
Og Sundgot var ikke bedre enn noen av de andre igår!!!
Det er ytringsfrihet i dette landet, og da kan man si hva man vil, selv om alle andre ikke er enig i det som måtte menes!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av maurakanari...men etter kampslutt er det bedre å pipe enn å syng " Vi elsker dere for det" En patetisk sang!
Piping er forbeholdt dommer og bortelaget, etter min mening.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreOg da må du finne deg i at du blir stemplet som medgangssupporter...VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av maurakanariEr ikke medgangssupporter når man har vært på samtlige hjemmekamper - 1-2 hvert år de siste 16 årene vet du. Men når du har vært med så lenge og aldri har vunnet noe, blir man lei. Spillerne har rett å få høre at man ikke er fornøyd med spillet...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av maurakanariEr ikke medgangssupporter når man har vært på samtlige hjemmekamper - 1-2 hvert år de siste 16 årene vet du. Men når du har vært med så lenge og aldri har vunnet noe, blir man lei. Spillerne har rett å få høre at man ikke er fornøyd med spillet...Kommentar
-
Jeg kan ærlig si at jeg prøvde å få igang sanger når alle andre står å sutrer, skal vi sette standaren i tribuneliv og kultur så gjelder det å synge uavhengig resultat på banen. Greit at det er lov til å vise missnøye av å ligge under, men konstant etter 0-1 scoringen.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av maurakanariEr ikke medgangssupporter når man har vært på samtlige hjemmekamper - 1-2 hvert år de siste 16 årene vet du. Men når du har vært med så lenge og aldri har vunnet noe, blir man lei. Spillerne har rett å få høre at man ikke er fornøyd med spillet...
Hvor var du tidlig på høsten for fire år siden da vi var rett over nedrykksstreken, så godt som konkurs og alt så mørkt ut før Uwe kom og reddet oss med måla sine?!
Se denne linken her hvis du trenger oppfrisking: http://webtv.tv2.no/webtv/listConten...innerLink=trueCuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar