Felt C, er vi med?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maurakanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 640

Opprinnelig skrevet av trigz
    Hvis du har vært på Åråsen de siste 16 sesongene og likevel forsvarer å pipe ut egne spillere er du faen så historieløs! Vi har 6-3-1 på ti seriekamper, ligger et hav foran nummer tre på tabellen og har en lysende fremtid.

Hvor var du tidlig på høsten for fire år siden da vi var rett over nedrykksstreken, så godt som konkurs og alt så mørkt ut før Uwe kom og reddet oss med måla sine?!

Se denne linken her hvis du trenger oppfrisking: http://webtv.tv2.no/webtv/listConten...innerLink=true
    Var nok på Åråsen da og gitt. Var også på kvalikkampene mot Bryne og Eik Tønsberg i 1990( Var det ikke da da?) Så jeg følger nok laget i med-og motgang, men det er akkurat sånne tap mot "bunnlag" som Sandefjord, som gjør at vi alltid er nr 4-7, og det er ikke godt nok..
    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Dinho
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 884

Når det går dårlig på banen, det er da vi virkelig må synge gutta frem, ikke motsatt ved buing og piping mot eget lag. en forverring av situasjonen gavner alt annet enn våre egne spillere! har vi lyst til å vinne kamper så stilles det krav til oss som supportere også. Vanskligere er det vel ikke. ta fingra UT av munn og syng for Fugla, uansett!
      twitter @amundsakis
      ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• mr.sandass
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2005
        • 972

Opprinnelig skrevet av maurakanari
        Var nok på Åråsen da og gitt. Var også på kvalikkampene mot Bryne og Eik Tønsberg i 1990( Var det ikke da da?) Så jeg følger nok laget i med-og motgang, men det er akkurat sånne tap mot "bunnlag" som Sandefjord, som gjør at vi alltid er nr 4-7, og det er ikke godt nok..
        Så syng da for faen! Syng høyere enn noen gang så gutta får et ekstra push utpå der. Buing fører bare til at gutta får dårligere selvtillit og gjør flere feil på banen

Sandrumpa i beste hensikt
        www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• Vestfold Kanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Oct 2004
          • 4583

Er det mulig.. Man buer/piper ALDRI på eget lag!! Det er i motgang supportere skal stå fram og synge laget inn i matchen igjen. Tror noen at spillera blir bedre av å høre negative rop/piping fra tribunen? Jeg tviler sterkt på det.

Det har ikke vært spesielt bra støtte i år når vi får et mål i mot, nå er det på tide at de som holder kjeft i motgang skjerper seg! Jeg blir kvalm av såkalte supportere som klager på våre egne spillere.

I medgang er det lett å være supporter, da er det ingen sak å synge.

Svikter deg aldri!!
          LOUD
          PROUD
          ULTRA

Kommentar

• Spiri
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Apr 2006
            • 200

det var ikke bare felt C på søndag ass..... Folk rundt meg klaga og snakka dritt HELE kampen... :???: Noen snakka om å dra og sånt.. var helt latterlig... ble skikkelig skuffa:???: jaja... Vi må skjerpe oss til neste gang folkens

Kommentar

• Anders_Bakken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 542

Noe annet som irriterer meg...hva skjer med de 5-6 nederste radene på FELT C??De åpner knapt kjeften....forran oss og Team Scooter er det helt dødt nærmest...er det KUN folk som vil ha bra plass til billig penge??

Kommentar

• King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
                Noe annet som irriterer meg...hva skjer med de 5-6 nederste radene på FELT C??De åpner knapt kjeften....forran oss og Team Scooter er det helt dødt nærmest...er det KUN folk som vil ha bra plass til billig penge??
                Det er vel juniorkanaris om jeg ikke tar helt feil? Er derfor dere er plassert der også, siden dere er nærmest nivået til 8 åringene der nede
                Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Oct 2004
                  • 4583

Sånn seriøst så tror jeg det hadde vært lettere og fått med de på nedre felt c hvis Brasseberget hadde fremstått mere som en gruppe og tatt tak i problemet. Om alle de rundt Brasseberget hadde tråkka til så hadde kanskje de på nedre turt og blitt med også

Vi vil se Brasseberget danse ryggdans med UFC
                  LOUD
                  PROUD
                  ULTRA

Kommentar

• Anders_Bakken
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 542

At det er juniorkanaris der har du helt rett i...noe som selfølgelig er helt greit...men ikke faen om det er kun foreldre med barn der..
                    Hehe....tja...vi har mye barn i oss enda gitt... Noe annet jeg er livredd for er rasfaren der ved scoringer...med den bunten med tullinger jeg står med der kan det fort gå gæli ...så får vel heller begynne å trøkke raset oppover mot dere

Kommentar

• Gale Isbre
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2005
                      • 1164

Noe annet jeg er livredd for er rasfaren der ved scoringer...
                      Det åpner for det jeg har tatt til orde for lenge: "La oss alle velte, vi er kanarifeltet..."

Kommentar

• King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

At det er juniorkanaris der har du helt rett i...noe som selfølgelig er helt greit...men ikke faen om det er kun foreldre med barn der..
                        Hehe....tja...vi har mye barn i oss enda gitt... Noe annet jeg er livredd for er rasfaren der ved scoringer...med den bunten med tullinger jeg står med der kan det fort gå gæli ...så får vel heller begynne å trøkke raset oppover mot dere
                        Har lakt mere til at det er en del "vanlige" folk på juniorkanaris feltet også, er alltid sånn at noen skal snike til seg å være med på morroa uten å bidra noe selv, er nok ikke så mye vi får gjort med akkurat det.

Ras oppover mot oss, og dere kommer ganske fort ned igjen
                        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Supermann
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 433

Supermann og King Raymond, effektive veltestoppere @ Felt C!
                          Ultras Felt C
                          www.ultrasfeltc.com

Kommentar

• Dinho
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2006
                            • 884

mens dinho er en utpreget velter :P
                            twitter @amundsakis
                            ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• krisruds
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 839

Jeg står selv på rad 16-18 på felt C, hvis dere ikke har stått der selv kan dere ikke si folk ikke synger der.. jeg syneger hele kampen, alle sanger, klapper og hofte hoppe^^

Så vidt jeg veit, så har jeg ikke sett noen som ikke synger oppider, men mulig de ikke er så høylytte som alle andre. Men folk synger!
                              Jeg blir mer forbanna på noen som står på rad 5-12 et sted, de bare klager på hvor vi ikke synger osv lenger oppe på feltet, kanskje dere burde konsentrere dere om å synge fremover selv, ikke stå og skrike bakover hele tiden. Vi har nemmelig 3-4 forsangere til det.

Men når dette er sagt, så er det 2-3stk som kun skriker negative ting hele faens tiden oppe på felt C, han ene har stått oppe i hjørnet helt siden KFL bytta plass. uansett samme faen hvordan laget gjør det så er han negativ. Veldig mange rundt som har bedt han holde kjeft mange ganger da, men hjelper ikke.

BTW. kampen mot SF så var det felt C som hadde høyest volum på felt ? er dere med. hvertfall utifra TV.
                              krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• lillestrøm girl
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • May 2006
                                • 2

trodde man sa at man var lsk supporter uansett i tykt og tynt jeg da... skjønner ikke hvorfor folk skal disse ned på spillerne selv om de har en dårlig dag..selv om vi tapte mot sandefjord er det ikke verdens undergang.. det er flere kamper... jeg skjønte at det ble tap.. for høye forventninger...OG det at jeg så at folk strømmet ut fra stadion da det ble mål til sandefjord er respektløst, tenk hva spillerne tenker hvis de ser det... viser bare at noen er bare med på medgang. REPEKTLØST!
                                forza fugla sier bare jeg...

Kommentar

• keepern
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 281

Opprinnelig skrevet av krisruds
                                  Jeg blir mer forbanna på noen som står på rad 5-12 et sted, de bare klager på hvor vi ikke synger osv lenger oppe på feltet, kanskje dere burde konsentrere dere om å synge fremover selv, ikke stå og skrike bakover hele tiden. Vi har nemmelig 3-4 forsangere til det.
                                  Klart, nå står det ene forsanger feltet fra ca. rad 8 til 12 på felt C da... Vi prøver bare å få folk til å synge, da blir det litt slriking i alle retninger.

Kommentar

• supermike
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Apr 2006
                                    • 45

Latterlig!

Greit nok at man antagelig bør synge enda høyere i motgang, men å synge "vi elsker dere for det" etter tap mot drittlag som sandefjord og molde (cupfinale) provoserer meg noe grenseløst. Det må bli en slutt på dette barnslige tullet - det er da grenser for hva en sulteforet supporter skal måtte tåle!:evil:

Kommentar

• Fugla- patriot83
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2005
                                      • 1241

Opprinnelig skrevet av supermike
                                      Greit nok at man antagelig bør synge enda høyere i motgang, men å synge "vi elsker dere for det" etter tap mot drittlag som sandefjord og molde (cupfinale) provoserer meg noe grenseløst. Det må bli en slutt på dette barnslige tullet - det er da grenser for hva en sulteforet supporter skal måtte tåle!:evil:
                                      Er dette ironi??

Uansett om LSK vinner eller rykker ned vil jeg elske laget, selv om jeg kan bli skuffet ved dårlig spill og ekstra glad ved bra spill...

Ens følelser for laget sitt er IKKE prestasjonsrelatert!!
                                      -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                      Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

Kommentar

• Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

Opprinnelig skrevet av supermike
                                        Det er etter sånne tap spillerne trenger vår støtte. Det er noe psykologene kaller "unconditional positive regard", dvs. at du elsker noen uansett hva de måtte finne på å gjøre mot deg.

Kommentar

• supermike
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Apr 2006
                                          • 45

Ironi meg i r....

Selvfølgelig er det ikke ironi.

Kommentar

Working...