Opprinnelig skrevet av trigz
Felt C, er vi med?
Collapse
X
-
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!! -
Når det går dårlig på banen, det er da vi virkelig må synge gutta frem, ikke motsatt ved buing og piping mot eget lag. en forverring av situasjonen gavner alt annet enn våre egne spillere! har vi lyst til å vinne kamper så stilles det krav til oss som supportere også. Vanskligere er det vel ikke. ta fingra UT av munn og syng for Fugla, uansett!twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av maurakanariVar nok på Åråsen da og gitt. Var også på kvalikkampene mot Bryne og Eik Tønsberg i 1990( Var det ikke da da?) Så jeg følger nok laget i med-og motgang, men det er akkurat sånne tap mot "bunnlag" som Sandefjord, som gjør at vi alltid er nr 4-7, og det er ikke godt nok..
Sandrumpa i beste hensiktKommentar
-
Er det mulig.. Man buer/piper ALDRI på eget lag!! Det er i motgang supportere skal stå fram og synge laget inn i matchen igjen. Tror noen at spillera blir bedre av å høre negative rop/piping fra tribunen? Jeg tviler sterkt på det.
Det har ikke vært spesielt bra støtte i år når vi får et mål i mot, nå er det på tide at de som holder kjeft i motgang skjerper seg! Jeg blir kvalm av såkalte supportere som klager på våre egne spillere.
I medgang er det lett å være supporter, da er det ingen sak å synge.
Svikter deg aldri!!Kommentar
-
Noe annet som irriterer meg...hva skjer med de 5-6 nederste radene på FELT C??De åpner knapt kjeften....forran oss og Team Scooter er det helt dødt nærmest...er det KUN folk som vil ha bra plass til billig penge??Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Anders_BakkenNoe annet som irriterer meg...hva skjer med de 5-6 nederste radene på FELT C??De åpner knapt kjeften....forran oss og Team Scooter er det helt dødt nærmest...er det KUN folk som vil ha bra plass til billig penge??Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Sånn seriøst så tror jeg det hadde vært lettere og fått med de på nedre felt c hvis Brasseberget hadde fremstått mere som en gruppe og tatt tak i problemet. Om alle de rundt Brasseberget hadde tråkka til så hadde kanskje de på nedre turt og blitt med også
Vi vil se Brasseberget danse ryggdans med UFCKommentar
-
At det er juniorkanaris der har du helt rett i...noe som selfølgelig er helt greit...men ikke faen om det er kun foreldre med barn der..
Hehe....tja...vi har mye barn i oss enda gitt... Noe annet jeg er livredd for er rasfaren der ved scoringer...med den bunten med tullinger jeg står med der kan det fort gå gæli ...så får vel heller begynne å trøkke raset oppover mot dereKommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Anders_BakkenAt det er juniorkanaris der har du helt rett i...noe som selfølgelig er helt greit...men ikke faen om det er kun foreldre med barn der..
Hehe....tja...vi har mye barn i oss enda gitt... Noe annet jeg er livredd for er rasfaren der ved scoringer...med den bunten med tullinger jeg står med der kan det fort gå gæli ...så får vel heller begynne å trøkke raset oppover mot dere
Ras oppover mot oss, og dere kommer ganske fort ned igjenUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Jeg står selv på rad 16-18 på felt C, hvis dere ikke har stått der selv kan dere ikke si folk ikke synger der.. jeg syneger hele kampen, alle sanger, klapper og hofte hoppe^^
Så vidt jeg veit, så har jeg ikke sett noen som ikke synger oppider, men mulig de ikke er så høylytte som alle andre. Men folk synger!
Jeg blir mer forbanna på noen som står på rad 5-12 et sted, de bare klager på hvor vi ikke synger osv lenger oppe på feltet, kanskje dere burde konsentrere dere om å synge fremover selv, ikke stå og skrike bakover hele tiden. Vi har nemmelig 3-4 forsangere til det.
Men når dette er sagt, så er det 2-3stk som kun skriker negative ting hele faens tiden oppe på felt C, han ene har stått oppe i hjørnet helt siden KFL bytta plass. uansett samme faen hvordan laget gjør det så er han negativ. Veldig mange rundt som har bedt han holde kjeft mange ganger da, men hjelper ikke.
BTW. kampen mot SF så var det felt C som hadde høyest volum på felt ? er dere med. hvertfall utifra TV.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
trodde man sa at man var lsk supporter uansett i tykt og tynt jeg da... skjønner ikke hvorfor folk skal disse ned på spillerne selv om de har en dårlig dag..selv om vi tapte mot sandefjord er det ikke verdens undergang.. det er flere kamper... jeg skjønte at det ble tap.. for høye forventninger...OG det at jeg så at folk strømmet ut fra stadion da det ble mål til sandefjord er respektløst, tenk hva spillerne tenker hvis de ser det... viser bare at noen er bare med på medgang. REPEKTLØST!
forza fugla sier bare jeg...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av krisrudsJeg blir mer forbanna på noen som står på rad 5-12 et sted, de bare klager på hvor vi ikke synger osv lenger oppe på feltet, kanskje dere burde konsentrere dere om å synge fremover selv, ikke stå og skrike bakover hele tiden. Vi har nemmelig 3-4 forsangere til det.
Kommentar
-
Latterlig!
Greit nok at man antagelig bør synge enda høyere i motgang, men å synge "vi elsker dere for det" etter tap mot drittlag som sandefjord og molde (cupfinale) provoserer meg noe grenseløst. Det må bli en slutt på dette barnslige tullet - det er da grenser for hva en sulteforet supporter skal måtte tåle!:evil:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av supermikeGreit nok at man antagelig bør synge enda høyere i motgang, men å synge "vi elsker dere for det" etter tap mot drittlag som sandefjord og molde (cupfinale) provoserer meg noe grenseløst. Det må bli en slutt på dette barnslige tullet - det er da grenser for hva en sulteforet supporter skal måtte tåle!:evil:
Uansett om LSK vinner eller rykker ned vil jeg elske laget, selv om jeg kan bli skuffet ved dårlig spill og ekstra glad ved bra spill...
Ens følelser for laget sitt er IKKE prestasjonsrelatert!!-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av supermikeGreit nok at man antagelig bør synge enda høyere i motgang, men å synge "vi elsker dere for det" etter tap mot drittlag som sandefjord og molde (cupfinale) provoserer meg noe grenseløst. Det må bli en slutt på dette barnslige tullet - det er da grenser for hva en sulteforet supporter skal måtte tåle!:evil:Kommentar
Kommentar