Greit nok at Magne stort sett er hatet men makan til itioti fra tribunen på briskeby skal man lete lenge etter! Hadde dette skjedd på Åråsen hadde jeg klikka!
Hoset drapstruet på Briskeby
Collapse
X
-
Hoset drapstruet på Briskeby
Greit nok at Magne stort sett er hatet men makan til itioti fra tribunen på briskeby skal man lete lenge etter! Hadde dette skjedd på Åråsen hadde jeg klikka!Stikkord: Ingen -
Ganske merkelig at dette ikke er å finne på verken klanen eller briskebybanden sine hjemmesider? KFL har et bra forum! -
Ja, med en del folk som er genuint opptatt av hva som skjer med pEnga !Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Håkon HenriksenJa, med en del folk som er genuint opptatt av hva som skjer med pEnga !
Enig! Men hinter du til at jeg er det? Er det mange spillere som har opplevd det samme? Nei tror ikke det.Du ser iallefall ut til å være meget opptatt av folk som er opptatt av pEnga..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mortenEnig! Men hinter du til at jeg er det? Er det mange spillere som har opplevd det samme? Nei tror ikke det.Du ser iallefall ut til å være meget opptatt av folk som er opptatt av pEnga..-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83Dette handler egentlig mer om at en tippeligaspiller blir sjikanert og drapstruet som sivilist, enn om Kamma, Molde eller 'Enga...Kommentar
-
Først, jeg forsvarer ikke handlingene til denne kamma fyren(e), det er usmakelig.
Men, husk at dette er en vg artikkel, som omhandler vif, det er ikke sikkert at alle fakta er på bordet !
Kan jo være mulig at Hoset har svart litt tilbake, vifta litt med fingern, men dette vet vi jo ikke. Og er det tilfelle så kan jeg forstå kamma fyren(e)Håkon Henriksen
-
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mortenMen hinter du til at jeg er det?
Opprinnelig skrevet av mortenDu ser iallefall ut til å være meget opptatt av folk som er opptatt av pEnga..Håkon Henriksen
-
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Håkon HenriksenKan jo være mulig at Hoset har svart litt tilbake, vifta litt med fingern, men dette vet vi jo ikke. Og er det tilfelle så kan jeg forstå kamma fyren(e)Kommentar
-
Jepp, Spekulasjoner, men som sagt så vet vi ikke hele historien !Håkon Henriksen
-
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Det gjør vi ikke, men jeg synes ikke drapstrusler skal forsvares uansett. Ikke lenge siden en dommer ble drapstruet på forumet til Briskebybanden, og en med samme navn som dommeren fikk drapstrusler i posten. At Hoset kan ha provosert folk til å slenge dritt tror jeg så gjerne. Men det er et godt stykke derfra til å drapstrue. På det området mener jeg det bør være nulltoleranse (særlig i fotballsammenheng).Kommentar
-
Spørsmålet er også om dette er reele drapstrusler, eller om det bare er fjortis greier..
og grunnen til at jeg stiller meg tvilende er : Jornalister (med noen unntak) skriver det de får beskjed om, uten å sjekke kilder mot hverandre, uten at jeg skal påstå dete i denne saken, vet jeg om mange tilfeller om dette !
og er det reelt tar jeg selvfølgelig avstand !Håkon Henriksen
-
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Håkon HenriksenSpørsmålet er også om dette er reele drapstrusler, eller om det bare er fjortis greier..
og grunnen til at jeg stiller meg tvilende er : Jornalister (med noen unntak) skriver det de får beskjed om, uten å sjekke kilder mot hverandre, uten at jeg skal påstå dete i denne saken, vet jeg om mange tilfeller om dette !
og er det reelt tar jeg selvfølgelig avstand !Kommentar
-
Da er vi jo enige da...
Drapstrusler og Sportsjournalister er bare tullHåkon Henriksen
-
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Håkon HenriksenNei !
Som Moderator leser jeg _alle_ innlegg, da må jeg jo nesten se hva alle skriver
Greit nok. Men du skapte selv en enga-debattKommentar
-
Mulig Hoseth har provosert fram noe, men jeg er rimelig sikker på at det i såfall ikke er han som har begynt med drittkasting.
Om han svarer imot når noen tullinger må slenge med leppa, så forsvarer ikke det drapstrusler.
Faktisk synes jeg det er rimelig ape å slenge dritt til folk uansett. Jeg har da flere ganger gått forbi Vif-spillere uten å slenge noe drit. Man må skille mellom fotball og det sivile...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironJeg har da flere ganger gått forbi Vif-spillere uten å slenge noe drit. Man må skille mellom fotball og det sivile...Kommentar
-
Veiron og Gale Isbre !
For det første så er det ikke greit å drapstrue noen, dette er straffbart
For det andre så klarer jeg også å skille mellom real life og de 2x45.
For det tredje så er vi mennesker forskjellige, heldighvis.
For det fjerde så er "alle" journalister nesten like flinke til å sjekke ut kildene sine. NOT!
Og for det femte så er det fotballferie nå, og jeg kan nesten ikke se frem til alle agurknyhetene som kommer nå !Håkon Henriksen
-
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironMulig Hoseth har provosert fram noe, men jeg er rimelig sikker på at det i såfall ikke er han som har begynt med drittkasting.
Men det er forbannet langt derfra til å komme med drapstrusler! Sjanseløst.
Og det spiller vel egentlig liten rolle om det ble ytret direkte trusler, så lenge vedkommende oppfattet det på den måten, eller hva?Knurr...Kommentar
-
det er lavmål av tilskuerne på briskeby.. hoset er nok ikke favoritt spillern min heller men ett sted går grensen..Kommentar
Kommentar