Hoset drapstruet på Briskeby

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Franken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1036

Hoseth er ikke min favoritt heller, selv om jeg har vært kompis med han for en del år tilbake. Da var han sammen med ei som var vennine som jeg var sammen med. Husker jeg dro til Molde for å se MFK-LSK for en del år siden, og da overnattet jeg hos en Moldespiller (som aldri fikk komme inn i den kampen). Kvelden før var det pizza og prat hjemme hos kompisen min, og også Hoseth stakk innom. Han ville vedde 1000 spenn på at Molde vant, siden jeg satt der i LSK drakt i MFKs leilighet... Torde jeg å vedde imot? Desverre! Men ja, vi vant kampen

Uansett, drapstrusler er ikke noe en skal støtte opp under. Makan til sludder og vås er det lenge siden jeg har hørt.
    Fra Baillsund

Kommentar

• xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

Mogne Hoseth var på briskeby som privatperson, ikke som spiller. da bør kan kunne forlange å sitte noenlunde ifred. Skjønner at noen slenger med leppa, men å drapstrue folk, der er å ta løpefart hoppe langt over streken. Sånne folk har ikke noe på en tribune å gjøre. Greitnok at Hoseth er en dust, men sånnt piss hører ingensteds hjemme
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

Working...