blussing

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
    At LSK dikterer supporterkulturen er jeg sterkt i mot. At KFL skal samarbeide med LSK om noe sånt er jeg helt uenig i!
    er faktisk helt enig i deg med det første. Men LSK er nødt til å følge lovene til NØFF, til det siste så er jeg litt mere usikker på deg om jeg er enig. KFL kan vel selv velge om de vil samarbeide med klubben og selv velge å følge de retningslinjene klubben setter, men her er det vel i KFL og supporteras egen interesse å gjøre det.

Er for blussing, men er enda mere for å følge regler bare så det er sagt.

Ett lite spm på slutten bare, er ikke meningen å rippe opp i gamle sår eller å starte en voldsom debatt som er offtopic men registrerer at det er en del UFC folk som er veldig "hissige" i denne debatten, er dette pga klubbens forsøk på å skvise dere ut og at hvert forsøk dere gjør for å skape litt liv på tribunen blir rakka ned på?
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Vestfold Kanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Oct 2004
      • 4583

Tror faktisk muligens at det var en spøk. Håper jeg.
      LOUD
      PROUD
      ULTRA

Kommentar

• Vestfold Kanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Oct 2004
        • 4583

Tja, ingen tvil om at klubben bruker alt for å få oss vekk. Jeg har tilbudt klubben å stille opp på møter snart et tosifra antall ganger uten særlig respons. Uten noen velvillighet til å prøve og oppklare ting så gidder ikke jeg heller prøve. Da kan dem takke seg selv.
        LOUD
        PROUD
        ULTRA

Kommentar

• xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

Tja, ingen tvil om at klubben bruker alt for å få oss vekk. Jeg har tilbudt klubben å stille opp på møter snart et tosifra antall ganger uten særlig respons. Uten noen velvillighet til å prøve og oppklare ting så gidder ikke jeg heller prøve. Da kan dem takke seg selv.
          det skjønner jeg jævli godt og i den saken har UFC min fulle støtte, men tror du at det hjelpr deres sak å drive med denne blussinga? uten å beskylde dere for å ha gjort det nå!

Kommentar

• Vestfold Kanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Oct 2004
            • 4583

Nope, men det blir ihvertfall ikke noe verre

Forøvrig har ikke blussinga skadet LSK på noen måte.
            LOUD
            PROUD
            ULTRA

Kommentar

• scages
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1292

Opprinnelig skrevet av petter
              Kommer sikkert noe klappere snart som vi skal støtte også.
              Vi har ikke nubbesjans mot Olerud klapper`n på Hamar. Så please....

Kommentar

• xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

Nope, men det blir ihvertfall ikke noe verre

Forøvrig har ikke blussinga skadet LSK på noen måte.
                ikke foreløpig, men før eller siden så vil vel NFF begynne å dele ut bøter for dette... er tross alt en fin måte å å kvitte seg med underskudd evt betale for ett nytt gressteppe på Tullevål...

Men fra spøk til revolver, tror du ikke at det vil komme en bot en eller annen gang?

Kommentar

• sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

Folkens, det blir da selvfølgelig ikke klappere. Det var et surt oppstøt som kom i forbindelse med at det ble sagt at vi godtar alt LSK kommer med. Godt å bli verdsatt for arbeidet man legger ned for medlemmene.

Kommentar

• sniper
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 5254

Selvsagt støttet de pakkene. Hadde vært en smal sak og organisert noe mot pakkeforslaget fra klubben som aldri gjør noen feil!
                    Forskjell på klubb og as. Dessuten snakket NSA vår sak i den saken, men de støttet vel pakkene de også, så da er vi like langt.

Petter

Kommentar

• xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

Opprinnelig skrevet av petter
                      Folkens, det blir da selvfølgelig ikke klappere. Det var et surt oppstøt som kom i forbindelse med at det ble sagt at vi godtar alt LSK kommer med. Godt å bli verdsatt for arbeidet man legger ned for medlemmene.
                      du har da fått belønning for strevet av meg! spanderte 2 øl på deg i teltet etter cupfinalen jeg

Tror de fleste verdsetter arbeidet dere gjør, men begynner vel å bli noen frustrerte sjeler rundt omkring..

Kommentar

• RoyVaadal
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 4055

Hvis KFL var så sterkt i mot pakkene så var det veldig spekulativt å til slutt si ja til inntekter fra selve pakkesalget. KFL skulle jo få deler av inntektene?

Kjøpt og betalt?
                        RoyVaadal.

Kommentar

• sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

Opprinnelig skrevet av xeR
                          du har da fått belønning for strevet av meg! spanderte 2 øl på deg i teltet etter cupfinalen jeg

Tror de fleste verdsetter arbeidet dere gjør, men begynner vel å bli noen frustrerte sjeler rundt omkring..
                          Ja, internett legger opp til at sutrekulturen får vokse seg stor og sterk dessverre.
                          Uansett, trenger ikke diskutere her i denne tråden styrets arbeide, hvis folk vil det, kan man opprette en egen tråd, ta det privat eller komme med forslag til årsmøtet.

Takk for øllen

Petter

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Oct 2004
                            • 4583

Skal ikke se bort i fra at det kommer en bot en dag, det får vi ta stilling til når den eventuellt dukker opp.
                            LOUD
                            PROUD
                            ULTRA

Kommentar

• King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

Opprinnelig skrevet av xeR
                              Ett lite spm på slutten bare, er ikke meningen å rippe opp i gamle sår eller å starte en voldsom debatt som er offtopic men registrerer at det er en del UFC folk som er veldig "hissige" i denne debatten, er dette pga klubbens forsøk på å skvise dere ut og at hvert forsøk dere gjør for å skape litt liv på tribunen blir rakka ned på?
                              Vi hadde nok vært like "hissige" i denne debatten uansett hva LSK hadde sagt. Vi støtter klubben på den måten vi synes er riktig uansett om klubben, nff eller folk på conten synes det er feil...
                              Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                Hvis KFL var så sterkt i mot pakkene så var det veldig spekulativt å til slutt si ja til inntekter fra selve pakkesalget. KFL skulle jo få deler av inntektene?

Kjøpt og betalt?
                                Virket på meg som styret først var imot, men at dem tilslutt ble med på å godta disse pakkene, skal ikke se bort ifra at det var lettere å godta pakkene når man selv fikk noe av disse pengene...
                                Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• ChriZza
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 4265

Er vel ikke her den diskusjonen skal taes?
                                  Blir feil å "henge de ut" på denne måten uansett.
                                  Er vel ikke så tjukke i huet at ere ikke skjønner at de må følge LSKs retningslinjer så de unngår konflikt vel ?

Kommentar

• King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

Opprinnelig skrevet av ChriZza
                                    Er vel ikke her den diskusjonen skal taes?
                                    Blir feil å "henge de ut" på denne måten uansett.
                                    Er vel ikke så tjukke i huet at ere ikke skjønner at de må følge LSKs retningslinjer så de unngår konflikt vel ?
                                    Har vel ikke noe med å være tjukk i hodet at man ikke synes det er riktig å følge alt LSK gjør?
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• ChriZza
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 4265

Nei men i alt så er det snakk om å gi og å ta.
                                      Den minste parten blir oftest overkjørt. Sånn har det alltid vært, og sånn vil det sannsynligvis alltid være.
                                      uten at jeg skal snakke på vegne av KFL, da jeg ikke har noe med styret å gjøre.

Kommentar

• sniper
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 5254

Det pakkene gikk vi i mot fra børjan av, men forsto raskt at de skulle kjøre på pakkene uansett hva vi fant på. Derfor køtta vi en deal hvor vi i det minste kunne dra noen kroner ut av det, slik at noen av kronene kom medlemmene våre til gode. 22 500 kroner fikk vi av LSK AS for pakkene.

Pakkene var så langt fra heldig for våre medlemmer og andre LSK-supportere, det er vi fullstendig klar over, og det er sikkert noen som er uenig det vi endte opp med, men årsmøtet hadde ingenting å si på det når det ble lagt frem, så den saken er forsåvidt lagt død for nesten et halvt år siden.

Petter

Kommentar

• ChriZza
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 4265

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                          Har vel ikke noe med å være tjukk i hodet at man ikke synes det er riktig å følge alt LSK gjør?
                                          Forresten mente jeg ikke at man var tjukk i huet om man ikke synes det er riktig i at de følger LSK i alt de gjør, men å rakke ned på de fordi de liksom gjør det.

Men -igjen- denne diskusjonen hører ikke hjemme i denne tråden..

Kommentar

Working...