Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
hvem eier tribunen vi står på? Klubben kan vel gjøre som de vil og da er det vel i KFL sin interesse å følge de retningslinjer som klubben setter... uansett om man liker det eller ikke... sier ikke at man skal finne seg i alt, men dette synes jeg er en fillesak.. finnes viktigere ting i verden å engasjere seg i..
Det er i klubbens interesse at KFL er fornøyde. Uten KFLs medlemmer på tribunen, kan du barbere vekk 4.000 tilskuere fra Åråsen. Og uten de 4.000 tilkskuerne står du tilbake med et taust Åråsen.
Jeg synes også dette er en fillesak, men antall innlegg tyder på det motsatte.
Det er i klubbens interesse at KFL er fornøyde. Uten KFLs medlemmer på tribunen, kan du barbere vekk 4.000 tilskuere fra Åråsen. Og uten de 4.000 tilkskuerne står du tilbake med et taust Åråsen.
Jeg synes også dette er en fillesak, men antall innlegg tyder på det motsatte.
vet det, men tror du klubben mister 4000 tilskuere hvis det setter hardt mot hardt og forbyr bluss og sankjsonerer mot overtredelser?
Nei, overhodet ikke, men poenget var rettet mot det at KFL skal godta klubbens retningslinjer.
Hadde KFL gjort det etter at ståtribunen forsvant etter 98-sesongen, hadde vi stått på plankehaugen bak mål.
siker ikke at KFL skal bli en gjeng med nikkedukker, men synes man bør velge hvilke saker man skal gidde å kjempe for... mener at dette er en sak som ikke er verdt å bruke noe særlig energi på.... uansett hva klubben sier så er det NØFF som lager regla... Hvis det plutselig skulle begynne å snø oppover og klubben skulle si at vi kunne blusse så mye vi orka så hadde vi alikevel risikert bot fra pampene i NØFF!
siker ikke at KFL skal bli en gjeng med nikkedukker, men synes man bør velge hvilke saker man skal gidde å kjempe for... mener at dette er en sak som ikke er verdt å bruke noe særlig energi på....
Du er kongen av punktum
Dette er ikke en sak KFL bør kjempe for, men heller ikke i mot spør du meg. Så lenge blusserne tar på seg ansvaret og bøtene, trenger ikke KFL å ta opp denne kampen.
Ikke synes jeg LSK bør kjempe i mot det heller, så lenge de ikke blir økonomisk lidende.
Dette er ikke en sak KFL bør kjempe for, men heller ikke i mot spør du meg. Så lenge blusserne tar på seg ansvaret og bøtene, trenger ikke KFL å ta opp denne kampen.
Ikke synes jeg LSK bør kjempe i mot det heller, så lenge de ikke blir økonomisk lidende.
Er bare redd for at den dagen en evt bot kommer så stikker de skyldige med halen mellom bena. LSK kan ikke bare gi dem boten og kreve at de skal betale. LSK er ansvarlige for at boten blir betalt siden det er de som får den. Hvis det snakk om å kreve at noen skal betale den så må LSK betale bota og så gå til søksmål mot de det gjelder.
.................................................. ........................... Spesielt til deg Rønnern
bluss er dritt kult da....jeg stod rett siden av dem som blussa fikk masse røyk i trynet...men det er bare å ta t-shorta foran trynet så funker det jo fett...slutt å syt så jævlig, okei?
bluss er dritt kult da....jeg stod rett siden av dem som blussa fikk masse røyk i trynet...men det er bare å ta t-shorta foran trynet så funker det jo fett...slutt å syt så jævlig, okei?
du fortjener premie for den. må være dagens mest saklige argument...
Innlegget til bæng var mer saklig en det en del andre her presterer og si. Virker som at noen dør av og få litt røyk i trynet.
sorry da, Applaus for et kjempeinnlegg! Folk kommer dmed den ene enkle løsningen etter den andre på hvordan man kan ungå å få litt røyk i trynet... den beste måten er hvis folk klarer og forholde seg til de reglene som er satt av fotballforbundet. de er ganske klare...
har ingenting med supporterkultur det jeg skrev... jeg stilte bare spørsmål om den holdningen du hadde til at lover var til å brytes.
Holdning til lover er ikke uavhengig av hva slags type lover. Selv om jeg hverken stjeler eller sniker på t-banen, så kjører jeg ganske ofte for fort. De fleste norske fartsgrenser er etter mitt syn latterlig lave og jeg har ingen moralske problemer med å bryte de fleste av dem. Hadde det ikke vært for at staten truer med å ta førerkortet mitt, hadde jeg antagligvis kjørt enda fortere.
Holdning til lover er ikke uavhengig av hva slags type lover. Selv om jeg hverken stjeler eller sniker på t-banen, så kjører jeg ganske ofte for fort. De fleste norske fartsgrenser er etter mitt syn latterlig lave og jeg har ingen moralske problemer med å bryte de fleste av dem. Hadde det ikke vært for at staten truer med å ta førerkortet mitt, hadde jeg antagligvis kjørt enda fortere.
ser poenget ditt, men det er fortsatt ikke lov til å kjøre for fort selvom du velger å gjøre det. du bryter en lov og kan bli straffa for det.
Kommentar