blussing

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

Opprinnelig skrevet av xeR
    hvem eier tribunen vi står på? Klubben kan vel gjøre som de vil og da er det vel i KFL sin interesse å følge de retningslinjer som klubben setter... uansett om man liker det eller ikke... sier ikke at man skal finne seg i alt, men dette synes jeg er en fillesak.. finnes viktigere ting i verden å engasjere seg i..
    Det er i klubbens interesse at KFL er fornøyde. Uten KFLs medlemmer på tribunen, kan du barbere vekk 4.000 tilskuere fra Åråsen. Og uten de 4.000 tilkskuerne står du tilbake med et taust Åråsen.

Jeg synes også dette er en fillesak, men antall innlegg tyder på det motsatte.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Det er i klubbens interesse at KFL er fornøyde. Uten KFLs medlemmer på tribunen, kan du barbere vekk 4.000 tilskuere fra Åråsen. Og uten de 4.000 tilkskuerne står du tilbake med et taust Åråsen.

Jeg synes også dette er en fillesak, men antall innlegg tyder på det motsatte.
      vet det, men tror du klubben mister 4000 tilskuere hvis det setter hardt mot hardt og forbyr bluss og sankjsonerer mot overtredelser?
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

vet det, men tror du klubben mister 4000 tilskuere hvis det setter hardt mot hardt og forbyr bluss og sankjsonerer mot overtredelser?
        Nei, overhodet ikke, men poenget var rettet mot det at KFL skal godta klubbens retningslinjer.

Hadde KFL gjort det etter at ståtribunen forsvant etter 98-sesongen, hadde vi stått på plankehaugen bak mål.
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

Kommentar

• xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

Nei, overhodet ikke, men poenget var rettet mot det at KFL skal godta klubbens retningslinjer.

Hadde KFL gjort det etter at ståtribunen forsvant etter 98-sesongen, hadde vi stått på plankehaugen bak mål.
          siker ikke at KFL skal bli en gjeng med nikkedukker, men synes man bør velge hvilke saker man skal gidde å kjempe for... mener at dette er en sak som ikke er verdt å bruke noe særlig energi på.... uansett hva klubben sier så er det NØFF som lager regla... Hvis det plutselig skulle begynne å snø oppover og klubben skulle si at vi kunne blusse så mye vi orka så hadde vi alikevel risikert bot fra pampene i NØFF!

Kommentar

• Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

siker ikke at KFL skal bli en gjeng med nikkedukker, men synes man bør velge hvilke saker man skal gidde å kjempe for... mener at dette er en sak som ikke er verdt å bruke noe særlig energi på....
            Du er kongen av punktum

Dette er ikke en sak KFL bør kjempe for, men heller ikke i mot spør du meg. Så lenge blusserne tar på seg ansvaret og bøtene, trenger ikke KFL å ta opp denne kampen.

Ikke synes jeg LSK bør kjempe i mot det heller, så lenge de ikke blir økonomisk lidende.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

Kommentar

• xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

Du er kongen av punktum

Dette er ikke en sak KFL bør kjempe for, men heller ikke i mot spør du meg. Så lenge blusserne tar på seg ansvaret og bøtene, trenger ikke KFL å ta opp denne kampen.

Ikke synes jeg LSK bør kjempe i mot det heller, så lenge de ikke blir økonomisk lidende.
              Er bare redd for at den dagen en evt bot kommer så stikker de skyldige med halen mellom bena. LSK kan ikke bare gi dem boten og kreve at de skal betale. LSK er ansvarlige for at boten blir betalt siden det er de som får den. Hvis det snakk om å kreve at noen skal betale den så må LSK betale bota og så gå til søksmål mot de det gjelder.

.................................................. ........................... Spesielt til deg Rønnern

Kommentar

• Bæng
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Nov 2005
                • 146

bluss er dritt kult da....jeg stod rett siden av dem som blussa fikk masse røyk i trynet...men det er bare å ta t-shorta foran trynet så funker det jo fett...slutt å syt så jævlig, okei?
                Fetsund Kanris...

Ufc www.ultrasfeltc.com

Kommentar

• xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

Opprinnelig skrevet av Bæng
                  bluss er dritt kult da....jeg stod rett siden av dem som blussa fikk masse røyk i trynet...men det er bare å ta t-shorta foran trynet så funker det jo fett...slutt å syt så jævlig, okei?
                  du fortjener premie for den. må være dagens mest saklige argument...

Kommentar

• mr.sandass
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2005
                    • 972

du fortjener premie for den. må være dagens mest saklige argument...
                    Innlegget til bæng var mer saklig en det en del andre her presterer og si. Virker som at noen dør av og få litt røyk i trynet.
                    www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                      Innlegget til bæng var mer saklig en det en del andre her presterer og si. Virker som at noen dør av og få litt røyk i trynet.
                      sorry da, Applaus for et kjempeinnlegg! Folk kommer dmed den ene enkle løsningen etter den andre på hvordan man kan ungå å få litt røyk i trynet... den beste måten er hvis folk klarer og forholde seg til de reglene som er satt av fotballforbundet. de er ganske klare...

Kommentar

• Gullstrupa
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Sep 2005
                        • 190

Lover er til for og brytes Kjør på med masse bluss framover, drit i hva andre mener!
                        Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.

Kommentar

• xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

Opprinnelig skrevet av Gullstrupa
                          Lover er til for og brytes Kjør på med masse bluss framover, drit i hva andre mener!
                          så da mener du at det er greit at jeg bryter meg inn hos deg og stjeler omtrent alt du har og avslutter med å drite i kjøleskapet ditt da?

Kommentar

• Kanariz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 2507

hehe, bra sagt

Kommentar

• mr.sandass
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2005
                              • 972

så da mener du at det er greit at jeg bryter meg inn hos deg og stjeler omtrent alt du har og avslutter med å drite i kjøleskapet ditt da?
                              Okei så det kan sammenlignes? Supporter kulturen i detta landet er pinglete greier gitt......
                              www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

Okei så det kan sammenlignes? Supporter kulturen i detta landet er pinglete greier gitt......
                                har ingenting med supporterkultur det jeg skrev... jeg stilte bare spørsmål om den holdningen du hadde til at lover var til å brytes.

Kommentar

• Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

har ingenting med supporterkultur det jeg skrev... jeg stilte bare spørsmål om den holdningen du hadde til at lover var til å brytes.
                                  Holdning til lover er ikke uavhengig av hva slags type lover. Selv om jeg hverken stjeler eller sniker på t-banen, så kjører jeg ganske ofte for fort. De fleste norske fartsgrenser er etter mitt syn latterlig lave og jeg har ingen moralske problemer med å bryte de fleste av dem. Hadde det ikke vært for at staten truer med å ta førerkortet mitt, hadde jeg antagligvis kjørt enda fortere.
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

Kommentar

• xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

Holdning til lover er ikke uavhengig av hva slags type lover. Selv om jeg hverken stjeler eller sniker på t-banen, så kjører jeg ganske ofte for fort. De fleste norske fartsgrenser er etter mitt syn latterlig lave og jeg har ingen moralske problemer med å bryte de fleste av dem. Hadde det ikke vært for at staten truer med å ta førerkortet mitt, hadde jeg antagligvis kjørt enda fortere.
                                    ser poenget ditt, men det er fortsatt ikke lov til å kjøre for fort selvom du velger å gjøre det. du bryter en lov og kan bli straffa for det.

Kommentar

• mr.sandass
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2005
                                      • 972

ser poenget ditt, men det er fortsatt ikke lov til å kjøre for fort selvom du velger å gjøre det. du bryter en lov og kan bli straffa for det.
                                      Jepp. Men nå er det VM og ØL som gjelder her. Bluss er fett og lager en spesiell ramme rundt en match. Ferdig med det.

Prekast!
                                      www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

Jepp. Men nå er det VM og ØL som gjelder her. Bluss er fett og lager en spesiell ramme rundt en match. Ferdig med det.

Prekast!
                                        har da aldri påstått noe annet heller... kos deg med kampen

Kommentar

• mr.sandass
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2005
                                          • 972

har da aldri påstått noe annet heller... kos deg med kampen
                                          Du oxo. Det at folk har delte meninger om ting må man bare leve med. Uansett hvor dumme argumentene kan være...
                                          www.ultrasfeltc.net

Kommentar

Working...