Opprinnelig skrevet av petter
blussing
Collapse
X
-
Ultras Felt C Lillestrøm -
norby: skaff deg litt info før du slenger slike usaklige ting på forumet..alle her ser att jeg har registrert meg på forumet lenge før frodethai
og du er vel ikke akkuratt personen som skal utale seg om "egne meninger" mange av oss vet hvordan det går da...Kommentar
-
ok, jeg sitter på bedritne conten, og er ikke like god supporter som dere andre, men samme det.
Hvem definerer hva som er rett? Hvem sier at et trykket banner er et dårligere banner enn et malt et? Hva er ekte vare? Og hvorfor?
Hvorfor er kred så forbanna viktig innenfor tifo-miljøet?Kommentar
-
FORDI DET ER DET SOM ER TIFO PETTER! At supporterene lager det selv. Du skulle vært med å sliti hele natta i flatebyhallen du også, så hadde du kanskje satt pris på det vi gjør, i stedenfor å mene at et banner man printer ut på en Printer (pjolter var det det du kalte det?). Er jo det som er sjarmen, at noen faktisk har brukt TID på det, at spilleren ser at supporterene verdsetter dem ved å bruke TID på Tifo, og ikke bare trykke på 10 knapper.
Sier ikke at jeg har noe i mot deres opptrykkte bannere petter, men prøver bare å forklare
Kred er ikke VIKTIG innenfor Tifo miljøet, men BRA tifo grupper er viktig for SUPPORTERGRUPPENE, for at supportergruppene skal markere seg. Hvorfor er cred for kanari-tv så viktig petter?Kommentar
-
så greia her er tid?
Setter ikke spillerne pris på trykte bannere like mye som håndlagde? Er ikke budskapet det viktigste? Vise støtte til klubb og spillere? Er ikke det den røde tråden i det hele, på samme måte som det argumenteres for blussing, spillerne setter jo pris på det.
Jeg forsøker bare å lære, sitter tross alt bare på conten.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyHvorfor er cred for kanari-tv så viktig petter?Kommentar
-
Jo, vise støtte, men er mer "sjel" (blir litt feil ord men), i et håndlagd banner som supporterene faktisk har brukt TID på. Blir noe av det samme som at vis en supporter bare er på 2 kamper i året (begge vif kampene foreksempel), så setter jo spillerene mer pris på de supporterene som er dere hele tiden å støtter, å bruker tid på dem.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyJo, vise støtte, men er mer "sjel" (blir litt feil ord men), i et håndlagd banner som supporterene faktisk har brukt TID på. Blir noe av det samme som at vis en supporter bare er på 2 kamper i året (begge vif kampene foreksempel), så setter jo spillerene mer pris på de supporterene som er dere hele tiden å støtter, å bruker tid på dem.
hvordan blir det det samme da?Kommentar
-
De som reiser på de fleste kampene viser jo at de har større interesse, og glød, og ønsker at gutta skal gjøre det bra, mer enn de som bare er på vif kampene bare for å ha vært på vif kampene. Akkurat sånn her mener jeg det blir med Tifo også, (IKKE at de som driver med tifo brenner mer for fugla enn andre), at vis man bruker TID på å lage en ting, da viser man at man setter pris på gutta, ettersom man bruker MANGE timer på det, enn å bare trykke på et par knapper å printe ut en sak.Kommentar
-
ok. Jeg er uenig, men det er greit.
Jeg mener det viktigste er budskapet, og ikke hvor mye tid man legger ned på det.
Du sier altså at hvis man er kløne og bruker uhorvelig mengder med tid, så er det bedre enn å være effektiv?
PetterKommentar
-
så det du egentlig prøver å komme frem til her da nordby, er att dere er bedre supportere enn oss andre her, fordi dere lager tifoen selv og kfl har trykket tifo?
ser for meg att Espen sørgaard løper bort til deg med en gang fordi du har vært flink gutt å malt din egen tifo...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Thomas_spritså det du egentlig prøver å komme frem til her da nordby, er att dere er bedre supportere enn oss andre her, fordi dere lager tifoen selv og kfl har trykket tifo?
ser for meg att Espen sørgaard løper bort til deg med en gang fordi du har vært flink gutt å malt din egen tifo...
Vi snakker kun om prinsippene, ikke om noe konkret, ihvertfall gjør ikke jeg det.
PetterKommentar
-
vet det Petter..skulle bare frem til att det ikke har noe betydning på noen måter..men feil sagt i feil setningKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyDe som reiser på de fleste kampene viser jo at de har større interesse, og glød, og ønsker at gutta skal gjøre det bra, mer enn de som bare er på vif kampene bare for å ha vært på vif kampene. Akkurat sånn her mener jeg det blir med Tifo også, (IKKE at de som driver med tifo brenner mer for fugla enn andre), at vis man bruker TID på å lage en ting, da viser man at man setter pris på gutta, ettersom man bruker MANGE timer på det, enn å bare trykke på et par knapper å printe ut en sak.
Forøvrig så driter jeg i om Espen Søgård kommer bort til meg for å skryte av tifoen, ettersom målet mitt ved å være med i FuglaTifo ikke er skryt, men at spillerene skal SETTE PRIS PÅ DET VI GJØR (Noe de også garantert gjør), og at rammene rundt kampene skal bli enda bedre.Kommentar
-
Tror norby snakker på vegne av seg selv her.. med den dagen fuglaTifo kommer med ferdigtrykte bannere er d mye mulig jeg forvinnner fort...
har forresten aldri vært borti skryt fra spillere, men supportere. Synes det er kos.-Og ikke minst oppmuntrende. Men er ikke derfor jeg er med i tifogruppa... !Kommentar
-
Ha en ting klinkende klart for deg Ole Nordby....det er at jeg har mine meninger, og andre har sine meninger, og at ingen her har meldt seg opp på dette forumet for å støtte hverken meg eller noen andre.
Frode Johansen
Mob: 45022064Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
Kommentar