blussing

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

Opprinnelig skrevet av petter
    Hvorfor ikke?
    Det er egne regler som gjelder på conten, dere kan få fortsette med trykte bannere på pensjonist tribunen, men i klacken så er det EKTE vare som gjelder
    Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

Thomas Sprit registrert seg nok bare for å "støtte" thaifrode. Skaffe deg dine egene meninger thomas, og ikke bare hør på andre.

Kommentar

• Thomas_sprit
        Medlem
        Hoffnarr
        • Jul 2005
        • 48

norby: skaff deg litt info før du slenger slike usaklige ting på forumet..alle her ser att jeg har registrert meg på forumet lenge før frodethai

og du er vel ikke akkuratt personen som skal utale seg om "egne meninger" mange av oss vet hvordan det går da...

Kommentar

• sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

ok, jeg sitter på bedritne conten, og er ikke like god supporter som dere andre, men samme det.

Hvem definerer hva som er rett? Hvem sier at et trykket banner er et dårligere banner enn et malt et? Hva er ekte vare? Og hvorfor?
          Hvorfor er kred så forbanna viktig innenfor tifo-miljøet?

Kommentar

• ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

FORDI DET ER DET SOM ER TIFO PETTER! At supporterene lager det selv. Du skulle vært med å sliti hele natta i flatebyhallen du også, så hadde du kanskje satt pris på det vi gjør, i stedenfor å mene at et banner man printer ut på en Printer (pjolter var det det du kalte det?). Er jo det som er sjarmen, at noen faktisk har brukt TID på det, at spilleren ser at supporterene verdsetter dem ved å bruke TID på Tifo, og ikke bare trykke på 10 knapper.

Sier ikke at jeg har noe i mot deres opptrykkte bannere petter, men prøver bare å forklare

Kred er ikke VIKTIG innenfor Tifo miljøet, men BRA tifo grupper er viktig for SUPPORTERGRUPPENE, for at supportergruppene skal markere seg. Hvorfor er cred for kanari-tv så viktig petter?

Kommentar

• sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

så greia her er tid?

Setter ikke spillerne pris på trykte bannere like mye som håndlagde? Er ikke budskapet det viktigste? Vise støtte til klubb og spillere? Er ikke det den røde tråden i det hele, på samme måte som det argumenteres for blussing, spillerne setter jo pris på det.

Jeg forsøker bare å lære, sitter tross alt bare på conten.

Petter

Kommentar

• sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

Opprinnelig skrevet av Nordby
                Hvorfor er cred for kanari-tv så viktig petter?
                Fordi vi er selvdiggere, og liker skryt. Kred er ikke viktig, men skryt er.

Kommentar

• ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

Jo, vise støtte, men er mer "sjel" (blir litt feil ord men), i et håndlagd banner som supporterene faktisk har brukt TID på. Blir noe av det samme som at vis en supporter bare er på 2 kamper i året (begge vif kampene foreksempel), så setter jo spillerene mer pris på de supporterene som er dere hele tiden å støtter, å bruker tid på dem.

Kommentar

• sniper
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 5254

Jo, vise støtte, men er mer "sjel" (blir litt feil ord men), i et håndlagd banner som supporterene faktisk har brukt TID på. Blir noe av det samme som at vis en supporter bare er på 2 kamper i året (begge vif kampene foreksempel), så setter jo spillerene mer pris på de supporterene som er dere hele tiden å støtter, å bruker tid på dem.

hvordan blir det det samme da?

Kommentar

• ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

De som reiser på de fleste kampene viser jo at de har større interesse, og glød, og ønsker at gutta skal gjøre det bra, mer enn de som bare er på vif kampene bare for å ha vært på vif kampene. Akkurat sånn her mener jeg det blir med Tifo også, (IKKE at de som driver med tifo brenner mer for fugla enn andre), at vis man bruker TID på å lage en ting, da viser man at man setter pris på gutta, ettersom man bruker MANGE timer på det, enn å bare trykke på et par knapper å printe ut en sak.

Kommentar

• sniper
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 5254

ok. Jeg er uenig, men det er greit.
                        Jeg mener det viktigste er budskapet, og ikke hvor mye tid man legger ned på det.
                        Du sier altså at hvis man er kløne og bruker uhorvelig mengder med tid, så er det bedre enn å være effektiv?

Petter

Kommentar

• Thomas_sprit
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Jul 2005
                          • 48

så det du egentlig prøver å komme frem til her da nordby, er att dere er bedre supportere enn oss andre her, fordi dere lager tifoen selv og kfl har trykket tifo?

ser for meg att Espen sørgaard løper bort til deg med en gang fordi du har vært flink gutt å malt din egen tifo...

Kommentar

• sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

Opprinnelig skrevet av Thomas_sprit
                            så det du egentlig prøver å komme frem til her da nordby, er att dere er bedre supportere enn oss andre her, fordi dere lager tifoen selv og kfl har trykket tifo?

ser for meg att Espen sørgaard løper bort til deg med en gang fordi du har vært flink gutt å malt din egen tifo...
                            KFL har IKKE trykket tifo, bare så det er sagt.
                            Vi snakker kun om prinsippene, ikke om noe konkret, ihvertfall gjør ikke jeg det.

Petter

Kommentar

• Thomas_sprit
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Jul 2005
                              • 48

vet det Petter..skulle bare frem til att det ikke har noe betydning på noen måter..men feil sagt i feil setning

Kommentar

• ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

Jeg snakket for FuglaTifo her og IKKE UFC, selvom dette er min personlige mening, og nødvendigvis ikke alle i FuglaTifo sin, men de fleste i FT er vel enig med meg tenker jeg

Kommentar

• ON
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3639

De som reiser på de fleste kampene viser jo at de har større interesse, og glød, og ønsker at gutta skal gjøre det bra, mer enn de som bare er på vif kampene bare for å ha vært på vif kampene. Akkurat sånn her mener jeg det blir med Tifo også, (IKKE at de som driver med tifo brenner mer for fugla enn andre), at vis man bruker TID på å lage en ting, da viser man at man setter pris på gutta, ettersom man bruker MANGE timer på det, enn å bare trykke på et par knapper å printe ut en sak.
                                  Thomas nå får du gi deg, og begynne å lese innleggene mine skikkelig.

Forøvrig så driter jeg i om Espen Søgård kommer bort til meg for å skryte av tifoen, ettersom målet mitt ved å være med i FuglaTifo ikke er skryt, men at spillerene skal SETTE PRIS PÅ DET VI GJØR (Noe de også garantert gjør), og at rammene rundt kampene skal bli enda bedre.

Kommentar

• ChriZza
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 4265

Tror norby snakker på vegne av seg selv her.. med den dagen fuglaTifo kommer med ferdigtrykte bannere er d mye mulig jeg forvinnner fort...

har forresten aldri vært borti skryt fra spillere, men supportere. Synes det er kos.-Og ikke minst oppmuntrende. Men er ikke derfor jeg er med i tifogruppa... !

Kommentar

• Frode Thai
                                      KFL styremedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 380

Ha en ting klinkende klart for deg Ole Nordby....det er at jeg har mine meninger, og andre har sine meninger, og at ingen her har meldt seg opp på dette forumet for å støtte hverken meg eller noen andre.

Frode Johansen
                                      Mob: 45022064
                                      Frode Johansen
                                      styremedlem KFL

Kommentar

• JhnY
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 975

Opprinnelig skrevet av frodethai
                                        Frode Johansen
                                        Mob: 45022064
                                        Trenger du venner, er det derfor du legger ut mob. nummeret? :P

Kommentar

• ChriZza
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 4265

Er vel snarere for at folk med kommentarer som retter seg mot personen heller kan ta kontaktistedenfor å ta det på forumet Jhny..
                                          ellers så kan jeg la frode svare på det..

Kommentar

Working...