blussing
Collapse
X
-
jeg sto sammen med gjengen fra UFC å er 100% for blussing å annen pyro på tribunen...
til astmatikere som ikke tåler denna røyken: du merker ganske fort om noen tenner opp et bluss da kan du jo bare trekke deg litt unna i noen minutter... eller bare ta et skjerf foran munn...
å bota den er jeg enig i at UFC skal ta sjøl... å jeg skal være med å betale for den for jeg støtter blussinga på kamper:lsk:Ultras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
-
hehe, er det mulig og grine over litt blussing? det skjer jo over hele verden, jeg har astma selv og har ikke noe problemer med og stå med folk som blusser! folk overdriver jo så jævelig! suttreunger!
gjør faen ikke annet en og klage!
offfff offfff offfff
Å! Vold er en bra måte og løse deg på eller?Last edited by Kenneth; 25.09.2006, 13:03.Kommentar
-
hehe, er det mulig og grine over litt blussing? det skjer jo over hele verden, jeg har astma selv og har ikke noe problemer med og stå med folk som blusser! folk overdriver jo så jævelig! suttreunger!
gjør faen ikke annet en og klage!
offfff offfff offfff
Å! Vold er en bra måte og løse deg på eller?
Vold er ikke tingen for å løse dette! Dette er noe som sikekrt kommer til å bli tatt opp også.
Men saken er at når de som blusser gjør dette, vil de gå utover alle. Ikke bare dem, derfor blir folk sinte!
Men la oss heller stå sammen for fugla:lsk:Sammen for klubbenKommentar
-
det er ulovlig ja men det er jo det samma med røyking det er jo ikke lovlig det heller plager å plager andre... så skal man kaste ut de folka som røyker og gi dem bøter da eller?:lsk:Ultras Felt C 2005x2015
-
Hvis noen er plaget av røyking, tror jeg ikke det er noen som nekter å stumpe røyken hvis du ber om detSammen for klubbenKommentar
-
Da får du heller snakke litt hardere til dem!
Jeg skjønner hva du mener med lovlighet, men alt er relativt!
Men det er viktig at vi ikke drar på oss dyre bøter! Dette er gjør at vi får dyrere bussturer, at det ikke kan være noe spesielle ting som kan gjøres. Er det noe vi vil? Tur - retur Molde 1000kr? Tror ikke det blir mange på tur da ( dette er satt på spissen )Sammen for klubbenKommentar
-
Om man synes LSK håndhever røykeloven / problemet dårlig, er min oppfordring at man får ta kontakt med LSK å fortelle dem hva man mener i forhold til dette.
Drita fulle folk som tydelig er "på feil sted", bør selvfølgelig nektes adgang til en arena. Dette står det også i tribunereglene til LSK/KFL.
Tror også den som blir bortvist fra en arena er enig i at bortføringen var riktig dagen etter, om man hadde tatt en liten prat med vedkommende da...
Litt off topic, sorry for that..
Frodethai
:lsk:
Frode Johansen
Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Skal ikke være nødvendig å be folk om å stumpe røyken, da det ikke er lov i utgangspunktet. Hvis en røyker trekker opp en røyk rett foran deg, og med en gang han/hun har tent den spør du "Unnskyld, gidder du å slukke røyken?" så kan jeg love deg at røykern ikke slukker den uten en meget god grunn. Forøvrig skal ingen i KFL trenge å være barnehagetante for røykerne heller, de får akseptere reglene som de er, akkurat som alle andre.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Veldig moralistiske alle plutselig ble i forhold til blussing. Folk røyker på stadion, og det er ikke lov. og det er imot reglemantet å reise seg opp der det er stoler. folk tar med seg flasker inn på stadion og det er ikke lov. osv. Tidligere i forumet har det vært masse tråder om hvor kult der er med bluss. Jeg tror reaksjonene etter Molde kampen ikke handler om blussing i seg selv, og ikke om regler, men det er fordi det var ufc som stod bak. Hadde noen andre fyrt opp et bluss tror jeg det bare ville skapt et skuldertrekk.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Greit nok hvis du mener det! Jeg kjenner ingen røykere som ikke stumper røyken hvis man ber dem om det. Men folk er forskjellige! Enig det at det bør opprettholdes, men det er ikke like lett! Snakk med LSK og KFL, prøv og skaff en kampanje eller lignene som får røykere til og ikke ville røyke på stadion!
Ikke bare være negativSammen for klubbenKommentar
-
Veldig moralistiske alle plutselig ble i forhold til blussing. Folk røyker på stadion, og det er ikke lov. og det er imot reglemantet å reise seg opp der det er stoler. folk tar med seg flasker inn på stadion og det er ikke lov. osv. Tidligere i forumet har det vært masse tråder om hvor kult der er med bluss. Jeg tror reaksjonene etter Molde kampen ikke handler om blussing i seg selv, og ikke om regler, men det er fordi det var ufc som stod bak. Hadde noen andre fyrt opp et bluss tror jeg det bare ville skapt et skuldertrekk.
Når man blusser ulovlig på en stadion betyr det bøter fra Norges Fotballforbund. De går direkte til klubben, og deretter videresendt til supporterklubben. Ønsker du at Kanari-Fansen skal bruke 40 000 kr på en bot pga noen synes fyrverkeri er kult? Jeg synes de bør være såpass tøffe at de står for dette, og betaler den selv. I går tørte de ikke å vise ansiktene sine mens de gjorde det. Jeg tviler på at de betaler boten. Godt da at Røkkeløkka har god overvåking.
Hadde noen andre fyrt opp et bluss hadde det samme skjedd. Jeg hadde vært like forbanna.
-okb!Last edited by okb; 25.09.2006, 15:15.Kommentar
-
[quote=e.d;Jeg tror reaksjonene etter Molde kampen ikke handler om blussing i seg selv, og ikke om regler, men det er fordi det var ufc som stod bak. Hadde noen andre fyrt opp et bluss tror jeg det bare ville skapt et skuldertrekk.[/quote]
jeg er ganske enig der hade det vært f.eks KGG som hadde fyrt opp så tviler jeg på at det hadde blitt så store reaksjoner... hadde vi ikke tapt så hadde helle rikke reaksjonene blitt så store:lsk:Ultras Felt C 2005x2015
-
Jeg er rimelig sikker på at den samme reaksjonen hadde kommet om noen andre hadde blusset slik som i går.
Vi er ikke lengre en liten klakk under TV bua, vi er blitt stooore, og derfor er det viktig å ha og følge et regelverk til enhver tid.
Frodethai
Frode JohansenFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Saken er imidlertid såpass enkel at det er UFC som blusser for andre gang i år, mens ingen andre grupperinger / enkeltpersoner har tidligere gjort det samme.
-okb!Kommentar
-
De som blusset tar naturligvis boten. Sånn bør det i hvert fall være. Jeg har tidligere uttalt mine meninger om disse grupperingene, og etter det som skjedde i Molde står jeg fast ved min mening.
Stod på utkanten av resten av KFL igår, så blussingen, men fikk ikke med meg noe mer av det som skjedde. Så det var hektisk aktivitet blant enkelte medlemmer, men det var også alt.Fra BaillsundKommentar
-
er jo klar over dette men poenget mitt er at personen som blei så jævli forbanna ikke hadde gjort det han gjorde mot KGG:lsk:Ultras Felt C 2005x2015
-
Jeg er rimelig sikker på at den samme reaksjonen hadde kommet om noen andre hadde blusset slik som i går.
Vi er ikke lengre en liten klakk under TV bua, vi er blitt stooore, og derfor er det viktig å ha og følge et regelverk til enhver tid.
Frodethai
Frode Johansen
Det jeg påpekte er de voldsomme reaksjonene under kampen og den voldsomme fordømmelsen her på forumet som jeg ikke tror ville vært på samme måte dersom noen andre enn UFC hadde gjort dette.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
Kommentar