blussing
Collapse
X
-
-
129 nkr for 50 gule lightsticks. Det skulle bli ca 2 kroner og 58 øre pr stick.
Det er ikke dyrt.
Jeg kjøper gjerne 300 stykker som jeg donerer til KFL.Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.d
Jeg tror reaksjonene etter Molde kampen ikke handler om blussing i seg selv, og ikke om regler, men det er fordi det var ufc som stod bak. Hadde noen andre fyrt opp et bluss tror jeg det bare ville skapt et skuldertrekk.
Hvor mange ganger må jeg si det for at det skal synke inn? Min reaksjon hadde vært den samme hvem som hadde gjort dette.
.. men det blir ikke særlig formildende at UFC har gjort dette en gang tidligere i Fredrikstad.
Jeg føler jeg gjentar meg selv.
-okb!Kommentar
-
Var en kamerat av meg som fikk det stoffet fra røra i øyet en gang... Han måtte til legevakta, der han forøvrig spydde ut over hele sofaen på venterommet.Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.d
Jeg tror reaksjonene etter Molde kampen ikke handler om blussing i seg selv, og ikke om regler, men det er fordi det var ufc som stod bak. Hadde noen andre fyrt opp et bluss tror jeg det bare ville skapt et skuldertrekk.
Hvor mange ganger må jeg si det for at det skal synke inn? Min reaksjon hadde vært den samme hvem som hadde gjort dette.
.. men det blir ikke særlig formildende at UFC har gjort dette en gang tidligere i Fredrikstad.
Jeg føler jeg gjentar meg selv.
-okb!synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Polititet & LSK
Har noen av lederne i KFL noen gang snakket med LSK eller Politiet om å få lov til å blusse på kamper, siden alle i KFL styret er så positive som jeg har sett skrevet flere ganger på forumet.
(Vet det er lov enkelte tilfeller, men bare ute på gresset, spessielle tilfeller)Kommentar
-
Det var det jeg også mente, jeg vet det er lov der, men vil ha det opp på tribunen... derfor lurte jeg på om noen hadde snakket med politiet, brannvesen eller LSK om dette...Kommentar
-
ingen av de instansene kan godkjenne blussing på tribunen. NFF har satt foten ned, og da er det ikke lov.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Bare et lite spørsmål angående blussingen i Molde. Når og på hvilken stilling blusset UFC? Hvorfar akkurat da?
Personlig synes jeg det er utrolig teit å blusse bare for å blusse. Selv om det hadde vært lov så synes jeg det er teit å blusse på 0-0, 0-1 eller 0-2. For meg blir det litt unaturlig. Skal man blusse så får man vel gjøre det når spillerne kommer ut på banen, ved mål eller når man har vunnet kampen.
Sitter igjen med et inntrykk av at UFC ikke blusset for å lage en tifo, men mer som en pubertal protest. Det er godt mulig det er et feil inntrykk, derfor hadde det vært fint med et oppklarende svar.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar